Friss! Fontos tudnivalók – 3. hullám

Tovább a részletekre »

Fontos tudnivalók – 3. hullám

2021.03.18.

Tájékoztató a koronavírus-járvány 3. hulláma miatti újabb tevékenységkorlátozó intézkedésekről.

TISZTELT FOGYASZTÓINK!

A koronavírus járvány miatti védelmi intézkedések ideiglenes szigorításáról szóló kormányrendelet érinti az energia- és közműszolgáltatók ügyfélszolgálatainak működését is. Az ügyfélszolgálaton dolgozó munkatársak és az ügyfelek egészségvédelme érdekében a korlátozások feloldásáig az ügyfelek a személyes ügyintézés helyett a telefonos, az online és az e-mail ügyintézési formákat használhatják, ahol a munkatársaink továbbra is mindenben állnak rendelkezésre.

A személyes ügyintézés Építők útja 1. szám alatt működő műszaki ügyfélszolgálaton a korlátozások alatt szünetel.

MŰSZAKI HIBABEJELENTÉS: tel.: 06/25-510-22006/25-510-22106-25/510-222,
e-mail: ugyfelszolgalat@dvcsh.hu 
KÖLTSÉGOSZTÓ LEOLVASÁS: tel.: 06/25-510-11706/30-6300-863
e-mail: szerviztechnikus@dvcsh.hu
SZENNYVÍZ SZIPPANTÁS MEGRENDELÉSE: tel.: 06/25-411-653
MÉRŐÁLLÁS BEJELENTÉS: https://www.dvcsh.hu/meroallas-bejelentes/
Munkatársaink a szükséges munkákat, hibaelhárításokat megfelelő védőfelszerelésben végzik.

Felhívjuk figyelmüket, hogy az alábbi tevékenységeket a korábban meghatározott ütemezés, illetve előzetes időpont egyeztetés szerinti időpontban továbbra is elvégezzük:

  • fűtési költségmegosztók leolvasása (a leolvasó lapok aláírás nélkül is hitelesek)
  • vízmérők leolvasása (a leolvasó lapok aláírás nélkül is hitelesek)
  • hőmennyiségmérő hitelesítés, ellenőrzések, plombálások,
  • vízmérő, radiátor cserék,
  • előre ütemezett felújítási munkákhoz kapcsolódó fűtési rendszer ürítése-töltése légtelenítés

Tájékoztatjuk fogyasztóinkat, hogy munkatársaink kézfertőtlenítő használatával, gumikesztyűben, szájmaszkban látják el feladataikat, kérjük Önök is tartsák be a járványügyi előírásokat.
Amennyiben Ön vagy családtagja a jelenlegi járványhelyzet miatt veszélyeztetett, vagy akadályoztatva van, jelezze munkatársainknak.

A GLOBAL Faktor Zrt. Építők útja 7. szám alatt a működtetett ügyfélszolgálatán az ügyfelek fogadása továbbra is zavartalanul történik.

Kérjük, mindannyiunk védelme érdekében csak halaszthatatlan ügyben keressék fel személyesen ügyfélszolgálatunkat. Betegen, vagy betegségre utaló tünetekkel mindenképpen válasszák a telefonos, vagy írásbeli kapcsolatfelvételt!

  • Az ügyfélfogadó térben csak annyian tartózkodhatnak, ahány ügyfélfogadó ablak működik.
  • Amennyiben nem találnak szabad ügyfélfogadó ablakot, kérjük az ügyfélszolgálat bejárata előtt, egymástól legalább 1 méter távolságot tartva várakozzanak.

Felhívjuk figyelmüket, hogy a rendkívüli intézkedések megnövekedett várakozási időt eredményezhetnek, ezért kérjük Önöket, hogy elsősorban telefonon, vagy írásban (e-mailben, levélben) intézzék ügyeiket.

Fogyasztó változással, számlázással, folyószámla- és hátralék kezeléssel kapcsolatos ügyintézés: tel.: 25/510-14925/510-141, e-mail: dunaujvaros@globalfaktor.hu

Folyamatosan nyomon követjük a koronavírus okozta helyzetet és a hivatalos ajánlásoknak megfelelően hozzuk meg az esetlegesen szükséges további intézkedéseket, ezekről honlapunkon folyamatos tájékoztatást biztosítunk.

Kérjük ügyfeleink együttműködését és az esetlegesen felmerülő kellemetlenséggel kapcsolatosan szíves megértésüket!

Dunaújvárosi Víz-, Csatorna- Hőszolgáltató Kft.

Dunaújváros, 2021. március 09.