Friss! A DVCSH Kft-nek továbbra is van távhőszolgáltató engedélye

Tovább a részletekre »

Társaságunkról


Székhelyünk:
Dunaújváros, Építők útja 1.

A Dunaújvárosi Víz-, Csatorna- Hőszolgáltató Kft. mai nevén 2001 szeptemberétől végzi közüzemi és közszolgáltatásait, napjainkra jegyzett tőkéjét megduplázta 650 millió forintra. Alapvető feladataink: a víztermelés, vízelosztás, távhőszolgáltatás, szennyvízgyűjtő-hálózat üzemeltetése, szennyvízkezelés, települési folyékony hulladékkezelés, uszodaszolgáltatás. Tevékenységi körünkbe tartoznak olyan az ivóvíz értékesítéséhez kapcsolódó szolgáltatások, mint az épületgépészeti tervezés és szerelés.

Ellátási területünk Dunaújváros lakossága és a környékbeli települések közül Nagyvenyim, Mélykútpuszta, Mezőfalva és Ménesmajor. Több mint 26 000 lakás, és megközelítőleg 55 000 fogyasztó nap, mint nap veszi igénybe a társaság víz-, csatorna- és távhő alapszolgáltatásai valamelyikét. A fogyasztók élettani szükségleteinek folyamatos és zavartalan kielégítésére 127 km primer távhővezetéket és 200 km vízvezeték-hálózatot működtetünk, javítunk és karbantartunk, amely átlagosan 3.926.000 m3 kiváló minőségű vizet juttat el évente a csápos kutaktól a vízcsapokig.

Az országban az elsők között dolgoztuk ki és valósítottuk meg a lakásokon belüli szabályozható távfűtés bevezetésének feltétel- és támogatási rendszerét. A KERET-program segítségével a távfűtött lakások több mint hetven százalékában korszerűsítettük a fűtési rendszert. A szabályozható távfűtés lehetővé teszi az igazságosabb fűtéselszámolást, hogy a fogyasztók a költségeket a fogyasztásuk arányában viseljék.

Cégünk a távhőszolgáltatás versenyképességének megtartása és az ügyfelek igényeinek széles körű kielégítése érdekében további alternatív megoldásokkal bővítette a távfűtés keretein belül az egyedi fűtés kialakításának lehetőségét. A lakásokba felszerelt távhő rendszerre csatlakoztatott mini hőközpont állítja elő számukra a használati meleg vizet és a fűtést. Előnye, hogy a lakó önmaga döntheti el a fűtési szezon kezdetét, végét, illetve önállóan szabályozhatja a meleg víz és a fűtés hőmérsékletét is.

A távhő fennmaradása társadalmi és környezetvédelmi szempontból sem elhanyagolható. A távhőszolgáltatás fejlesztésében nagyobb mértékben alkalmazhatóak a megújuló energiaforrások, másrészt a hulladékenergiák összegyűjtése és hasznosítása is komolyabb szerepet kaphat. A panellakások modernizációja reményt ad arra is, hogy hazánkban is úgy élvezhessük a távfűtés adta előnyöket, hogy a kapcsolt energiatermelés jobb kihasználása és a nyári villamosenergia-fogyasztás csökkentése is elérhető.

A Dunaújvárosi Víz-, Csatorna- Hőszolgáltató Kft. több mint tíz esztendeje folyamatosan végzi Dunaújváros települési folyékony hulladék gyűjtését és szállítását is. 2011 márciusában közel 100 millió forintos beruházás keretében a csatornaszolgáltatási ágazat teljes gépparkját lecseréltük. Az új, korszerű szippantó autók, kombi csatornatisztító és konténerszállító autók a legszigorúbb környezetvédelmi előírásoknak is megfelelnek.

Társaságunk elkötelezett a szolgáltatásainak minőségi fejlesztésében. A műszaki, technológiai és ügyfélszolgálati feladatok biztonságos, egyre magasabb színvonalú teljesítésére alkalmazza az ISO 9001:2001 követelményrendszerét.

A társadalom növekvő környezettudatossága, a szigorodó környezetvédelmi előírások, a növekvő energiaárak arra késztettek bennünket, hogy eddigi tevékenységünket átértékeljük, a korábbinál hatékonyabb környezeti menedzsment rendszert hozzunk létre. Ennek egyik eszköze az ISO 14001:2004 környezetirányítási rendszer.

Fontosnak tartjuk a társadalmi szerepvállalást, éppen ezért részt veszünk többek között a Védőháló a Dunaújvárosi Díjhátralékosokért Alapítvány munkájában, és a házak korszerűsítését támogató Sziget Alapítvány tevékenységében is.

A Dunaújvárosi Víz-, Csatorna- Hőszolgáltató Kft. menedzsmentje és munkatársai mindannyian azon dolgozunk, hogy szolgáltatásaink révén szolgáljuk a dunaújvárosi embereket és a város fejlődését.