Friss! Tájékoztatás - Nyitva tartás

Tovább a részletekre »

Kérdezz-felelek

Tisztelt Fogyasztóink!

Ebben a menüpontban lehetőséget biztosítunk Önöknek arra, hogy szolgáltatásainkkal kapcsolatos kérdéseiket feltehessék, és természetesen választ is kapjanak, kaphassanak rá. Akár nyilvánosan az alábbiakban a kérdés és a válasz egyidejű megjelenítésével, vagy – ha ezt külön kérik- az Önök által megjelölt emailre küldjük.

Felhívjuk figyelmüket, hogy kizárólag a szolgáltatással kapcsolatos kérdésekre válaszolunk, s a megjelenési mód miatt fenntartjuk a jogot arra, hogy az írásokat a tartalom megváltoztatása nélkül rövidítsük.

Feladatunknak tekintjük, hogy egyre jobb szolgáltatási színvonalat és ehhez tartozó közérzetet biztosítsunk, ehhez kérjük az Önök segítségét is.

Tovább új hozzászólás írásához »

2 490 hozzászólás

J. TamásDátum: 2020.11.29 - 07:48

Tisztelt DVCSH!

Egy nagyon zavaró radiátor ,,pattogás” tapasztalható nálam. Abban az esetben ha a felszálló ág elkezd melegedni. Mit lehet kezdeni a problémával ? Dunaújváros Krudy Gyula sor 9. Fsz.

    Pappné AnikóDátum: 2020.11.30 - 18:22

    Tisztelt J.Tamás!
    A tapasztalt hang a dilatáció hangja, melyet a cső végez, amikor tágul a térfogata.
    Kérjük pontos elérhetőség megjelölésével jelentse be az észlelt hibát társaságunk műszaki ügyfélszolgálatán (ugyfelszolgalat@dvcsh.hu).
    Tisztelettel:
    Pappné Anikó

AnnamáriaDátum: 2020.11.22 - 12:41

Tisztelt DVCSH,
az idén még nem történt meg az éves leolvasás tavasz utcai lakásomban, értesítőt sem láttam még ez évben, ha jól emlékszem, legkésőbb a nyáron túl szoktunk esni rajta. Mikorra várható a leolvasás?

    Pappné AnikóDátum: 2020.11.24 - 16:44

    Tisztelt Annamária!
    Mivel kérdésében nem jelölt meg pontos fogyasztási helyet, vagy azonosítót (ügyfélszám, fogyasztási hely azonosító) a kérdésére nem tudok válaszolni.
    Tisztelettel:
    Pappné Anikó

Nagy TündeDátum: 2020.11.18 - 17:18

Kérdésem, októberben volt szolgáltató általi vízóra leolvasás. Az erről szóló számlát mikor kapom meg?

    Pappné AnikóDátum: 2020.11.19 - 10:53

    Tisztelt Nagy Tünde!
    Bejegyzésében nem adott meg felhasználási hely beazonosítására alkalmas adatot, így általánosságban az alábbiakról tudjuk tájékoztatni:
    Az októberi tömbházas leolvasási jegyzőkönyvek adatai 10.hóban rögzítésre kerültek. Amennyiben nem soron kívüli leolvasás történt, a 2020.11.havi számlájában szerepeltetjük a szolgáltató által leolvasott adatokat.
    Amennyiben a fenti tájékoztatáson túl egyéb kérdése felmerül, kérjük a felhasználási hely megjelölésével keresse társaságunk ügyfélszolgálatát az ismert elérhetőségeken.
    Tisztelettel:
    Pappné Anikó

Gedai MariannaDátum: 2020.11.15 - 18:01

Tisztelt DVCSH!
Ha a földszinten lakom és a radiátorok hőszabályzóját 2,5-re állítom, befolyásolja-e a felettem lakó lakásába áramló víz hőmérsékletét?
Ez ugyanis jelenleg komoly vita tárgya. A fölöttem lakó követeli, hogy a radiátor szelepeket a lakásomban állítsam magasabbra, mert nála miattam nem megfelelő a lakása hőmérséklete.

    Pappné AnikóDátum: 2020.11.16 - 14:08

    Tisztelt Gedai Marianna!
    A felszálló vezetékben áramló víz hőmérsékletét nem, de annak mennyiségét befolyásolhatja. Amennyiben 2,5 állásban használja a thermoszelepet, akkor kb. 18 °C helyiséghőmérsékletet állít be. A hidegebb lakáshőmérséklet természetesen kihat a felső lakás hőmérsékletére is ezért néhány társasháznál a fűtéskorszerűsítés során korlátozták is a thermoszelepek alsó beállítható legkisebb értékét úgy, hogy pl. 3-as es 5-ös állás közötti tartományban szabályozhatóak csak.
    Tisztelettel:
    Pappné Anikó

Kerékgyártó FerencDátum: 2020.11.08 - 08:57

T.c.
Van e lehetőség online számlázás esetén a régebbi számlák megtekintésére? A honlapjukon nincs ügyfélszolgálati kapu?!
Tisztelettel: Kerékgyártó Ferenc

    Pappné AnikóDátum: 2020.11.16 - 14:12

    Tisztelt Kerékgyártó Ferenc!
    Az Ön által kért szolgáltatás sajnos társaságunknál nem elérhető. Elkészült e-számláiról kérésére díjmentesen másolatot küldünk.
    Tisztelettel:
    Pappné Anikó

Szűcs JózsefDátum: 2020.11.02 - 05:24

Tc:
Kérdésem a következő. Mikor lehet az interneten keresztül bank kártyával fizetni a Dunaújváros. Lobogó.út.1.
Számú lakosnak fizetni.? e-számlát, amit pdf ben meg kap.
Üdv:

    Pappné AnikóDátum: 2020.11.02 - 10:33

    Tisztelt Szűcs József!
    Az elektronikus számla megküldésekor az e-mailben megjelölt linkre kattintva indítható online befizetés, mely a szolgáltatónál vezetett vevői folyószámláján azonnal könyvelésre kerül.
    Tisztelettel:
    Pappné Anikó

Krizsány TamásDátum: 2020.10.30 - 07:38

Szép napot! Miért langyos a Táncsics M u ban a melegvíz!??? És hogy merik ez a langyos vizet melegvíznek kiszámlázni?????

    Pappné AnikóDátum: 2020.11.02 - 10:56

    Tisztelt Krizsány Tamás!

    Társaságunk munkatársai a felhasználási helyen felmérik az esetleges hibát, ennek érdekében a használati melegvíz szolgáltatás minőségére vonatkozó hibabejelentését (a pontos felhasználási hely megjelölésével) szóban vagy írásban, társaságunk alábbi elérhetőségein szíveskedjen megtenni:
    Személyesen: 2400 Dunaújváros, Építők útja 1.
    Telefonon: 25/510-220, 25/510-221, 25/510-222, 25/413-622, 25/411-528, 25/401-030
    E-mail-en: ugyfelszolgalat@dvcsh.hu

    Tisztelettel:
    Pappné Anikó

Juhász GergőDátum: 2020.10.14 - 10:12

2020. Októberében csak a fűtés számlát kaptam meg elektronikusan, mikor küldik a tárgy havi víz számlát? Általában egymás után érkeznek de most nem igy történt?

    Pappné AnikóDátum: 2020.10.15 - 09:48

    Tisztelt Juhász Gergő!
    A fogyasztási hely azonosító adatai hiányában (ügyfélszám, fogyasztási hely azonosító) a kérdésére nem tudok válaszolni.
    Tisztelettel:
    Pappné Anikó

Koroknai Medical RendelőDátum: 2020.10.13 - 12:44

Tisztelt Pappné Anikó!

Érdeklődnék, hogy radiátor probléma esetén a szolgáltató tud segíteni felmérni a probléma okát, vagy mindenképpen fűtésszerelőt szükséges hívni? Sajnos az egyik radiátor nem melegszik egyáltalán, míg a többi hibátlanul működik.

Köszönettel

Androsovics Adrienn

    Pappné AnikóDátum: 2020.10.15 - 08:46

    Tisztelt Androsovics Adrienn!
    Természetesen társaságunk munkatársai kérésre a felhasználási helyen felmérik az esetleges hibát.
    Előzetesen egyeztetett időpontban szakembereink a helyszínen tudnak további információval szolgálni.
    Kérem Önt, hogy a felmerült hiba elhárítása érdekében a bejelentését az ugyfelszolgalat@dvcsh.hu e-mail címen, társaságunk székhelyén (2400 Dunaújváros, Építők útja 1.) található ügyfélszolgálatunkon személyesen, vagy a 25/ 510-220; 25/ 510-221; 25/ 510-222;25/ 413-622; 25/ 411-528; 25/ 401-030 telefonszámok egyikén tegye meg.
    Tisztelettel:
    Pappné Anikó

Kiss KornéliaDátum: 2020.10.07 - 12:44

Tisztelt Szolgáltató!
Szeretném tudni, hogy a Mátyás k, út 6.-ban mikor lesz éves leolvasás?,
és
Szórád M, út 4.-ben mikor lesz éves leolvasás?

Köszönettel: Kiss Kornélia

    Pappné AnikóDátum: 2020.10.09 - 08:55

    Tisztelt Kiss Kornélia!
    A Mátyás kir. krt. 6. társasház felhasználási helyein várhatóan 2020.10.14-én lesz az éves leolvasás.
    A Szórád Márton út 4. társasházban fűtött légtér alapján történik a felhasznált hődíj elszámolása, pontos időpontról még nem tudom tájékoztatni, 2020. november hónapra tervezzük.
    Az éves leolvasások ütemterve társaságunk weboldalán az alábbi linken elérhető:
    https://www.dvcsh.hu/wp-content/uploads/2020/04/leolvasasi_utemterv_keretes_2020.pdf
    Tisztelettel:
    Pappné Anikó

Seres AnnaDátum: 2020.10.02 - 14:19

Üdv.
Érdeklődnék,hogy a Hajnal utca 5-ben mikorra tervezik az éves fűtésmérő leolvasását?
Válaszát előre is köszönöm.

Eva SzlavikovicsDátum: 2020.10.02 - 12:27

Tisztelt Szolgáltató!

Szeretnék érdeklődni, hogy Dunaújvárosban a Hold u.3-ban mikorra várható a radiátorok éves leolvasása.

Köszönettel,
Szlavikovics Éva

Vég IrénDátum: 2020.10.01 - 16:27

Tisztelt Pappné Anikó! Amit irt attól nem lettem okosabb.Ezt eddig is tudtuk.Ebből nem derül ki, hogy egyáltalán a pálcikákat sem fogják idén lecserélni? Május 6.-án kellett volna,de a mai napig nem történt meg,lassan 5 hónapja. Gondolom ha lecserélik akkor le is olvassák.( Görbe utca 5.)

    Pappné AnikóDátum: 2020.10.06 - 15:02

    Tisztelt Vég Irén!
    Az idei évben a leolvasás és a költségosztó csere a koronavírus helyzet miatt nem volt kitelezhető, ampullákat csak a jövő évi leolvasáskor tudjuk cserélni. A rendkívüli helyzethez alkalmazkodva az elszámolás a korábban leírtak szerint történik.
    Tisztelettel:
    Pappné Anikó

Vég IrénDátum: 2020.10.01 - 09:45

Tisztelt Szolgáltató! A Görbe utca 5-ben mikor lesz az éves leolvasás?

    Pappné AnikóDátum: 2020.10.01 - 12:51

    Tisztelt Vég Irén!
    A Görbe u 5. társasházban az éves leolvasás 2020.05.06-án lett volna. A Szolgáltató 2020. március 16. napjától június 1-ig az előzetes ütemterv alapján a koronavírus magyarországi terjedése miatt nem tudta leolvasni a Társasházaknál a fűtési költségmegosztókat és a vízmérőket. A rendkívüli intézkedés a 2019/2020. évi hőfogyasztásnál az elszámolási mód megváltoztatását igényelte így a Szolgáltató a fűtési költségmegosztókkal rendelkező fogyasztási helyeken a 2019/2020 évi fűtési időszak éves hőfogyasztásának elszámolását az előző évi, azaz a 2018/2019 évi szétosztási arányokkal számolta el. Amennyiben szükséges volt, az egyedi eltéréseket külön kezeltük, a konkrét kérdéseket a közös képviselővel egyeztettük.
    A társasház felhasználási helyeire 2020.07. hónapban készítettük el az elszámoló számlákat.
    A 2020/2021. fűtési idény költségosztásakor az idei évben elszámolt vonásegységet levonjuk a 2021-ben leolvasott vonásegységből, így az elszámolás alapja a két érték különbözete lesz.

    Tisztelettel:
    Pappné Anikó

Klára MarhardtDátum: 2020.09.29 - 08:55

Tisztelt DVCSH !

Szeretnék érdeklődni, hogy a Gagarin tér 3-ban mikor lesz a radiátorok leolvasása és azt is megszeretném kérdezni, hogy a fűtés bekapcsolását a hideg idő miatt nem tervezik előbbre mint október 15.

Válaszát előre is köszönöm.

Tisztelettel :

M. Klára

    Pappné AnikóDátum: 2020.10.01 - 12:59

    Tisztelt Klára Marhardt!
    A Gagarin tér 3. társasházban az éves leolvasás tervezett időpontja 2020. október 13.
    A fűtés szolgáltatás október 15. napja előtti bekapcsolását a társasházak közös képviselői – társaságunk felé írásban benyújtott kérelemmel – kezdeményezhetik.
    Kérjük igényével keresse fel a társasház közös képviselőjét.
    Tisztelettel:
    Pappné Anikó

Árva Szabó ÁgnesDátum: 2020.09.27 - 21:41

Tisztelt Szolgáltató! Érdeklődni szeretnék hogy a Kossuth Lajos utca 2. mikor lesz az éves leolvasás.
Köszönöm szépen.

    Pappné AnikóDátum: 2020.10.01 - 12:46

    Tisztelt Árva Szabó Ágnes!
    A Kossuth L u 2. társasházban az éves leolvasás 2020.03.18-án lett volna. A Szolgáltató 2020. március 16. napjától június 1-ig az előzetes ütemterv alapján a koronavírus magyarországi terjedése miatt nem tudta leolvasni a Társasházaknál a fűtési költségmegosztókat és a vízmérőket. A rendkívüli intézkedés a 2019/2020. évi hőfogyasztásnál az elszámolási mód megváltoztatását igényelte így a Szolgáltató a fűtési költségmegosztókkal rendelkező fogyasztási helyeken a 2019/2020 évi fűtési időszak éves hőfogyasztásának elszámolását az előző évi, azaz a 2018/2019 évi szétosztási arányokkal számolta el. Amennyiben szükséges volt, az egyedi eltéréseket külön kezeltük, a konkrét kérdéseket a közös képviselővel egyeztettük.
    A Kossuth L u 2. felhasználási helyeire 2020.05. hónapban készítettük el az elszámoló számlákat.
    A 2020/2021. fűtési idény költségosztásakor az idei évben elszámolt vonásegységet levonjuk a 2021-ben leolvasott vonásegységből, így az elszámolás alapja a két érték különbözete lesz.

    Tisztelettel:
    Pappné Anikó

Klics FerencnéDátum: 2020.09.21 - 07:53

Tisztelt Ügyintező! A lakásomban szeretném leszereltetni a konyhában a radiátort és az egyik szobában kicseréltetni. Mi a teendő, kihez kell fordulni?

    Pappné AnikóDátum: 2020.09.22 - 13:20

    Tisztelt Klics Ferencné!
    Szeptember 15-ig van lehetőség radiátor cserére, ez utáni időszakban csak műszaki probléma miatt engedélyezünk ilyen szerelési munkákat. Kérjük a radiátor cserére vonatkozó igényét 2021. május hónap első felében nyújtsa be az ugyfelszolgalat@dvcsh.hu e-mail címre. Kérelmében kérjük feltüntetni a munkavégzés címét, telefonszámot illetve, hogy hány darab radiátort szeretne cseréltetni. Az árajánlatot megrendelését követően a pontos fogyasztási hely ismeretében küldjük meg.
    Tisztelettel:
    Pappné Anikó

Mezei IstvánDátum: 2020.09.17 - 13:51

Tisztelt Szolgáltató!
Korábban olyan hibát jelentettem be, hogy a konyhai meleg víz rendszer hibásan működik, percekig kell várni a megfelelő hőmérsékletű vízre. Ezt a problémát önök megoldották! Jelenleg ugyan az a problémám, annyi változással, hogy a fürdőszobai meleg víz ellátás is hasonlóan működik. Kérem a segítségüket! Dunaújváros. Mátyás Kir. u. 4. 7/6 T. 0620 9 928819

    Pappné AnikóDátum: 2020.09.17 - 14:43

    Tisztelt Mezei István!
    Bejelentését továbbítottam társaságunk műszaki ügyfélszolgálata részére. Kérem Önt, hogy a felmerült hiba haladéktalan elhárítása érdekében a jövőben bejelentését az ugyfelszolgalat@dvcsh.hu e-mail címen, társaságunk székhelyén (2400 Dunaújváros, Építők útja 1.) található ügyfélszolgálatunkon személyesen, vagy a 25/ 510-220; 25/ 510-221; 25/ 510-222;25/ 413-622; 25/ 411-528; 25/ 401-030 telefonszámok egyikén tegye meg.
    Tisztelettel:
    Pappné Anikó

Borsos JánosnéDátum: 2020.09.15 - 17:47

Tisztelt Ügyfélszolgálat! 2020.03.31-óta nem lakik senki a lakásban akkor is kell fizetni a távhőszolgáltatási díjat? A lakás eladása esetén van lehetőség a vevőtől visszakérni az arányos részt?
Tisztelettel.Borsos Jánosné Dunaújváros, Szórád M. u. 30. 2/1

    Pappné AnikóDátum: 2020.09.17 - 10:44

    Tisztelt Borsos Jánosné!
    A hatályos jogszabályok előírásai alapján a fűtési alapdíj és hődíj előleg a lakás használatától függetlenül fizetendő, a hődíj előlegek és a tényleges hőfelhasználás elszámolására évente egyszer kerül sor. A lakás értékesítése esetén a díjak megosztása a régi és az új tulajdonos között a változás dátuma és a bejelentett mérőállások szerint történik a szolgáltató által kiállított számla alapján.
    Tisztelettel:
    Pappné Anikó

N.Z.Dátum: 2020.08.29 - 18:35

Tisztelt Dvcsh!

Szüleim jelezték, hogy elszámoló levél érkezett, melyben túlfizetés szerepel. Várták, hogy a megadott levelezési címre az összeget postai úton kézbesítik, de ez még nem történt meg. A Covid-19 miatt nem tudok Magyarországra utazni, így ezzel kapcsolatban intézkedni sem. Várják postán, vagy adjak számlaszámot?
Válaszukat előre is köszönöm.

    Pappné AnikóDátum: 2020.08.31 - 08:39

    Tisztelt N.Z.!

    A hődíj elszámoló számlából visszajáró összeg kifizetéséhez – a gyorsabb ügyintézés érdekében – kérjük a dunaujvaros@globalfaktor e-mail címre küldje el bankszámla számát.
    Kérjük kérelmében jelölje meg a pontos felhasználási helyet is.

    Tisztelettel:
    Pappné Anikó

Szebellédi BélánéDátum: 2020.08.25 - 10:14

Tisztelt Szolgáltató! Érdeklődni szeretnék hogy a Szabadság utcában mikor lesz az éves leolvasás.
Köszönöm szépen.

    Pappné AnikóDátum: 2020.08.25 - 10:49

    Tisztelt Szebellédi Béláné!

    Megkeresésében sajnos nem jelölt meg pontos fogyasztási helyet. Nyilvántartásunk szerint Ön a Szabadság u 7. egyik ingatlanának díjfizetője, e társasház felhasználási helyein 2020. szeptember 11. napjára tervezzük az éves leolvasást.
    Amennyiben másik társasház leolvasási időpontját szeretné megtudni, kérem a pontos felhasználási hely megjelölésével keresse társaságunkat.

    Tisztelettel:
    Pappné Anikó

gazdagDátum: 2020.08.23 - 08:47

május 1 utca 14-ben mikor lessz leolvasás

    Pappné AnikóDátum: 2020.08.24 - 09:00

    Tisztelt “gazdag”!

    A Május 1.utca 14. társasház felhasználási helyein 2020. október 08. napján tervezzük az éves leolvasásokat.

    Tisztelettel:
    Pappné Anikó

Kovács KlaudiaDátum: 2020.08.03 - 13:59

Tisztelt Szolgáltató! Érdeklődni szeretnék, hogy a Lajos király 15-ben mikor tervezik az éves leolvasást. Válaszukat előre is köszönöm.

    Pappné AnikóDátum: 2020.08.04 - 11:22

    Tisztelt Kovács Klaudia!
    A Lajos király 15. felhasználási helyein 2020.08.27. napjára tervezzük az éves leolvasásokat.
    Tisztelettel:
    Pappné Anikó

Mezei isrvánDátum: 2020.08.03 - 07:02

Kőszegi Zoltán igazgató részére!
Tisztelt Igazgató Úr
Egy eddig megoldatlan probléma kapcsán kérem a segítségét.
Lassan egy hónapja nem működik normálisan a konyhai meleg víz ellátás, minden alkalommal a nyitás után másfél-két perc telik el mire rendelkezésre áll a megfelelő hőmérsékletű víz. Használat után másfél-két óra múlva vissza hűl a rendszer. Bejelentést tettem önöknél és azonnal intézkedtek. A szerelők a lakásomban is tájékozódtak és légtelenítették a meleg víz rendszert. A meleg víz abban a pillanatban rendelkezésre állt, de a korábban írtakhoz hasonlóan vissza hűlt a rendszer. Ezt az akciót még két alkalommal megismételték, de eredmény nélkül. Ekkor közölték, hogy minden érintett fogyasztót ellenőrizni kell, de a lakásokba való bejutás biztosítása nem feladatuk. A gondnok is elhárította a feladatot, ez után kerestem fel a Lakás szövetkeztet és itt a önökre hivatkoztak. Július 21-én írásban jeleztem önök részére a problémámat, 22-én írásban válaszoltak, hogy megkezdik a kivizsgálást. Július 23-án a gondnok telefonon értesített, hogy légtelenítéssel megoldották a műszaki problémát. Az értesítés időpontjában rendben volt a meleg víz, de estére vissza állt a korábbi állapot. Július 24-én ismét írásban tettem önök részére bejelentést, de választ nem kaptam. Július 29-én felkerestem az ügyeletet, ahol közölték, hogy lezárták az ügyet, indoklás: ….a meleg vízzel minden rendben van….a VI.emeleten valaki azt mondta, hogy nála van meleg víz…..
Természetesen ezt nem fogadom el és kérem a műszaki probléma megoldását.
Teljes csap nyitás esetén a megfelelő hőmérsékletű víz megjelenése: / aug. 3. 6.50 /
Konyha: 1 perc 50 másodperc
Fürdőszoba: 4 másodperc
Üdvözlettel:
Mezei István
Mátyás k. u. 4. 7/6 06 20 9 928 818

    Pappné AnikóDátum: 2020.08.10 - 12:23

    Tisztelt Mezei István!
    A bejegyzésében tett észrevételét kivizsgáltuk és az alábbiakat állapítottuk meg:
    A társasház melegvíz vételezésre alkalmas fogyasztási helyeinek felmérésekor azt tapasztaltuk, hogy a legfelső szinten lakó mosogató tálcája és annak szifonja használhatatlan, így nem használja a konyhai melegvizes kifolyócsapját, ennek következtében a HMV vezetékből nem tud távozni használatszerűen a levegő. Mivel a cirkuláció egy idő után leáll a rendszeren, és ezért sokáig kell folyatni a vizet, hogy az alapvezetékből felhozza az azon cirkuláló használati melegvizet. Amennyiben a fogyasztó rendeltetésszerűen használná a vízkivételt a konyhai strangon, a probléma megoldódna.
    A hiba elhárítására másik lehetőség lehetne egy automata légtelenítő beszerelése a legfelső szinten, de jelenleg a szellőző rendszer csövei hozzáférhetetlenné teszik a meleg víz felszálló vezetéknek azon pontját, ahová a légtelenítőt kellene beépíteni. Amennyiben a lakó vagy a közös képviselő elbontatja a szellőző rendszert, akkor a nevezett szerelvény általunk beépítésre kerülhet.
    A fentiek alapján megállapítottuk, hogy a DVCSH Kft. részéről mulasztás nem történt, nem a szolgáltató hibájából nem jön létre az üzemszerű használat.
    Tekintettel arra, hogy a fenti megoldások Társaságunk részére akadályba ütköznek, további lehetőségeket keresünk a probléma megoldására, kérjük szíves megértését.
    Tisztelettel:
    Pappné Anikó

Semmelweis IlonaDátum: 2020.08.01 - 12:12

Tisztelt Cím!
Szeptember hónapra fürdőszoba felújítást tervezek. Ezzel egyidőben szeretném lecserélni a lakásban a radiátorokat. Van szakember, aki elvégzi a cserét. Az a kérdésem, ha már tudom a pontos időpontot, mennyivel korábban kell szólnom. Kit kell keresnem? Mennyibe fog kerülni?
A lakás címe: Dunaújváros, Balogh Ádám utca 10. 3. e. 4.
Kérem a választ a megadott email címre szíveskedjenek küldeni.
Köszönettel:
Semmelweis Ilona

    Pappné AnikóDátum: 2020.08.10 - 12:30

    Tisztelt Semmelweis Ilona!
    Szeptember 15-ig van lehetőség radiátor cserére, ez utáni időszakban csak műszaki probléma miatt engedélyezünk ilyen szerelési munkákat.
    Kérjük erre vonatkozó igényét legkésőbb szeptember 10-ig nyújtsa be, ebben az esetben az idei fűtési szerzon előtt a kivitelezés még megtörténhet.
    Bejelentését kérjük az ugyfelszolgalat@dvcsh.hu -ra küldje el. Az e-mail-ben kérjük feltüntetni a munkavégzés címét, telefonszámot illetve, hogy hány darab radiátort szeretne cseréltetni. Az árajánlatot megrendelését követően a pontos fogyasztási hely ismeretében küldjük meg..
    Tisztelettel:
    Pappné Anikó

Demlyén DusánDátum: 2020.07.31 - 22:04

Az ívóvíz hálózatunkból barna víz folyik (Északi lakópark).Próbáltam a hibabejelentőn megadott telefonszámokat hívni egyik sem volt hívható.Többször is próbáltam.Köszönöm a visszajelzést.

    Pappné AnikóDátum: 2020.08.04 - 11:05

    Tisztelt Demlyén Dusán!
    Tekintettel arra, hogy pontos felhasználási helyet nem adott meg, így általánosságban tájékoztatjuk, hogy munkatársaink a városban több helyen végeztek – nem tervezett – karbantartási munkálatokat, amely a csővezeték szakaszolással jártak, ezért vízlengések, folyásirány változások előfordulhattak, amelyek a zavarosságot (barna szín) okozhattak.
    Tisztelettel:
    Pappné Anikó

Tóth AndreaDátum: 2020.07.28 - 19:03

Tisztelt Pappné Anikó!

Július hónapban nem kaptam Önöktől csekkeket, így a befizetésekkel késhetek.

Válaszát, és segítségét előre is köszönöm!

Tisztelettel:
Tóth Andrea
Dunaújváros, Kohász u. 4.4.1.

    Pappné AnikóDátum: 2020.07.29 - 19:13

    Tisztelt Tóth Andrea!
    2020. július hónapban a szokásos rend szerint kézbesítettük a távhő- és víziközmű számlákat.
    Amennyiben nem kapta meg számláit, fizetési határidőn belül társaságunk ügyfélszolgálatán díjmentesen másolatot biztosítunk.
    Kérjük a költségek elkerülése érdekében keresse fel társaságunk ügyfélszolgálati irodáját, ahol készpénzben és bankkártyával is rendezheti számláit.
    Tisztelettel:
    Pappné Anikó

Sipos JózsefnéDátum: 2020.07.28 - 11:23

Tisztelt Szolgáltató!
Új vízmérő órák lettek beszerelve, hitelesítve a lakásomban. A régi, le cserélt vízórákat meg kell őriznem, vagy kidobhatók?

    Pappné AnikóDátum: 2020.07.29 - 19:22

    Tisztelt Sipos Józsefné!

    A leszerelt mérőket az új mérők plombálásig szükséges csak megőrizni.

    Tisztelettel:
    Pappné Anikó

Vég IrénDátum: 2020.07.24 - 09:49

Tisztelt Hölgyem /Uram!
Érdeklődnék, hogy a Görbe utca 5-ben mikor lesz az éves leolvasás? Az előző év fogyasztása alapján kiállitott számla hogyan lesz korrigálva a tényleges fogyasztás alapján? Tisztelettel: Vég Irén

    Pappné AnikóDátum: 2020.07.29 - 19:27

    A Görbe u 5. társasházban az éves leolvasás 2020.05.06-án lett volna. A Szolgáltató 2020. március 16. napjától június 1-ig az előzetes ütemterv alapján a koronavírus magyarországi terjedése miatt nem tudta leolvasni a Társasházaknál a fűtési költségmegosztókat és a vízmérőket. A rendkívüli intézkedés a 2019/2020. évi hőfogyasztásnál az elszámolási mód megváltoztatását igényelte így a Szolgáltató a fűtési költségmegosztókkal rendelkező fogyasztási helyeken a 2019/2020 évi fűtési időszak éves hőfogyasztásának elszámolását az előző évi, azaz a 2018/2019 évi szétosztási arányokkal számolta el. Amennyiben szükséges volt, az egyedi eltéréseket külön kezeltük, a konkrét kérdéseket a közös képviselővel egyeztettük.
    A Görbe u 5. felhasználási helyeire 2020.07. hónapban készítettük el az elszámoló számlákat, melyek már kézbesítésre is kerültek.
    A 2020/2021. fűtési idény költségosztásakor az idei évben elszámolt vonásegységet levonjuk a 2021-ben leolvasott vonásegységből, így az elszámolás alapja a két érték különbözete lesz.

    Tisztelettel:
    Pappné Anikó

Hidegkutiné Maár ÉvaDátum: 2020.07.21 - 13:53

Tisztelt Szolgálató!

Albérlőm részére szeretnék meghatalmazást adni, hogy a továbbiakban tudjon önöknél ügyet intézni. Van esetleg formanyomtatványuk ? Ha nincs szeretném megkérdezni, hogy mit kell tartalmazni a meghatalmazásnak, hogy teljes körűen tudjon intézkedni az albérlőm?
Válaszát előre is köszönöm!

    Pappné AnikóDátum: 2020.07.29 - 19:18

    Tisztelt Hidegkutiné Maár Éva!
    Társaságunk ügyfélszolgálatán rendelkezésre áll meghatalmazás minta, de ügyintézéshez elfogadjuk az általános meghatalmazást, melyben szükséges
    feltüntetni, hogy az teljes körű meghatalmazásra szól.
    Tisztelettel:
    Pappné Anikó

Klein ZoltánDátum: 2020.07.16 - 21:36

Tisztelt Szolgáltató!
Mai nap megkaptam havi fűtés számlám mellett az éves elszámoló számlát is. Költség osztó leolvasás nem történt nálam (értesítést sem kaptam), de a múlt évihez képest emelkedést és pótfizetést állapítottak meg. Hozzászólásokban látom, valahol még ezután lesz leolvasás. Számla mellé tájékoztatást nem találtam. Mi történik valójában?

    Pappné AnikóDátum: 2020.07.29 - 19:15

    Tisztelt Klein Zoltán Úr!
    Pontos fogyasztási hely megjelölése nélkül nem tudok korrekt tájékoztatást adni. Kérem keresse fel társaságunk ügyfélszolgálatát az ismert elérhetőségeken személyesen, telefonon vagy írásban.
    Tisztelettel:
    Pappné Anikó

Szántó ImrénéDátum: 2020.07.06 - 09:53

Tisztelt Szolgáltató! Érdeklődni szeretnék, hogy a Római krt. 21-ben mikor tervezik az éves leolvasást. Válaszukat előre is köszönöm.

    Pappné AnikóDátum: 2020.07.10 - 12:16

    Tisztelt Szántó Imréné!

    A Római krt. 21. társasházban az éves leolvasás 2020.04.28-án lett volna. A Szolgáltató 2020. március 16. napjától június 1-ig az előzetes ütemterv alapján a koronavírus magyarországi terjedése miatt nem tudta leolvasni a Társasházaknál a fűtési költségmegosztókat és a vízmérőket. A rendkívüli intézkedés a 2019/2020. évi hőfogyasztásnál az elszámolási mód megváltoztatását igényelte így s Szolgáltató a fűtési költségmegosztókkal rendelkező fogyasztási helyeken a 2019/2020 évi fűtési időszak éves hőfogyasztásának elszámolását az előző évi, azaz a 2018/2019 évi szétosztási arányokkal számolta el. Amennyiben szükséges volt, az egyedi eltéréseket külön kezeltük, a konkrét kérdéseket a közös képviselővel egyeztettük.
    A Római krt. 21. felhasználási helyeire 2020.07. hónapban készítettük el az elszámoló számlákat, melyek már kézbesítésre is kerültek.
    Tisztelettel:
    Pappné Anikó

Simon GáborDátum: 2020.07.05 - 22:00

Tisztelt DVCSH!

Érdeklődni szeretnék , hogy lakásfelújítás miatt került szóba , a fűtőtestek cseréje melyeken költségosztók találhatóak,ezek áthelyezésére valamint a víz leengedésére és töltésére szeretnék árajánlatot kérni Önöktől. Továbbá azokat szeretném még kérdezni , hogy a fűtőtestek lecseréléséről kell-e számlát leadni Önöknek? Valamint a strangban található gázóra használatlan csöveit amelyek egy felújításnál útban lennének ki vághatja le rövidebbre és zárhatja le? A megadott adatok alapján szeretnék kérni árajánlatot és tájékoztatást ,valamint egy várható időpontot.

Köszönettel : Simon Gábor

    Pappné AnikóDátum: 2020.07.09 - 08:28

    Tisztelt Simon Gábor!

    Előzetes felmérést követően tudjuk megküldeni árajánlatunkat. A lecserélt radiátorokról számlát nem kell leadni társaságunk felé, azonban a munkálatok kezdete előtt szükséges méretezést (milyen helyiségbe mekkora radiátor kerülhet) munkatársaink végzik. A fűtőtestek cseréjével kapcsolatos ügyintézéshez időpont egyeztetés az alábbi telefonszámokon lehetséges: (25) 413-622; (25) 411-528; (25) 510-220; (25) 510-221; (25) 510-222.
    Tájékoztatjuk, hogy a gázvezetékek és berendezések bárminemű megváltoztatása nem társaságunk hatáskörébe tartozik, kérjük az átalakítással kapcsolatos engedélyezés érdekében keresse fel gázszolgáltatóját.

    Tisztelettel:
    Pappné Anikó

Straszer JánosDátum: 2020.06.19 - 19:44

Tisztelt szolgáltató!
A Dunaujváros Gábor Á utca 2/4 számu lakás elhalálozás miatt üressé vált. Az ingatlan távfűtéses saját orával nem rendelkezik. Értékesítésig senki nem használja. Kérdésem a következő: Az örökösöket milyen fizetési kötelezetség terheli? illetve ilyen esetben kérhető e a szolgáltatás szüneteltetése. Tisztelettel Straszer János 2020 06019 Tolna

    Pappné AnikóDátum: 2020.06.23 - 15:42

    Tisztelt Straszer János!
    Tekintettel arra, hogy az ingatlanban a fűtőtestek nincsenek ellátva szabályzó szelepekkel és költségosztó berendezésekkel, a szolgáltatás díja nem mérsékelhető (ez havonta 9.600 Ft), mert a hődíj elszámoláskor az épület összesen hőfogyasztása a lakások fűtött lm3-ének arányában kerül szétosztásra. A víz átlagot 0 m3-re állítottuk, ez azt jelenti, ha nincs fogyasztás, akkor víziközmű szolgáltatás számla sem készül.
    A használaton kívüli időszakban a fűtés szolgáltatás korlátozása kérhető, ennek díja 17.528 Ft/radiátor, de ezt követően is fizetni kell a fűtés alapdíj 100%- át és a hődíj 40%-át.
    Tisztelettel:
    Pappné Anikó

Dege KatinkaDátum: 2020.06.19 - 10:23

Tisztelt Hölgyem /Uram!
Érdeklődnék, hogy a Bartók Béla 12-ben mikor lesz az éves leolvasás?
Köszönöm!

    Pappné AnikóDátum: 2020.06.19 - 11:34

    Tisztelt Dege Katinka!

    A Bartók Béla u 12. felhasználási helyein az éves leolvasás időpontja 2020. július 9., csütörtök.

    Tisztelettel:
    Pappné Anikó

Hegedüs EditDátum: 2020.06.16 - 16:59

Tisztelt Szolgáltató! Köszönöm a leolvasás időpontjával kapcsolatos tájékoztatót, de sajnos arra a kérdésemre, hogy lehet-e időpontot egyeztetni, sajnos nem kaptam választ.

    Pappné AnikóDátum: 2020.06.17 - 08:07

    Tisztelt Hegedűs Edit!

    Az éves leolvasás időpont egyeztetése érdekében kérjük keresse munkatársunkat az 510-117 telefonszámon.

    Tisztelettel:
    Pappné Anikó

Hegedüs EditDátum: 2020.06.15 - 16:58

Tisztelt Szolgáltató! Érdeklődnék, hogy az Alkotás 5-ben mikor lesz mérő leolvasás és lehet -e időpontot egyeztetni? Tisztelettel H.Edit

    Pappné AnikóDátum: 2020.06.16 - 14:35

    Tisztelt Hegedűs Edit!

    Az Alkotás u 5. szám felhasználási helyein az éves leolvasás időpontja 2020.június 25.

    Tisztelettel:
    Pappné Anikó

Kovács GáborDátum: 2020.06.14 - 14:03

Tisztelt DVCSH!
Azt szeretném megkérdezni , hogy a Lajos király 14-ben mikor lesz az éves víz és fűtés leolvasás ?
Köszönöm !

    Pappné AnikóDátum: 2020.06.16 - 14:36

    Tisztelt Kovács Gábor!

    A Lajos király krt. 15. szám felhasználási helyein az éves leolvasás időpontja 2020.július 27.

    Tisztelettel:
    Pappné Anikó

Kapás MónikaDátum: 2020.06.13 - 13:26

Tisztelt DVCSH!
Szerettem volna élni az internetes számlabefizetéssel, de sajnos a csekken lévő qr kód nem ismerhető fel. Akkor ennek mi értelme volt?
Tisztelettel:Kapás Mónika

    Pappné AnikóDátum: 2020.06.15 - 18:00

    Tisztelt Kapás Mónika!

    Ügyfeleink nem jeleztek problémát, már a számla kiküldésének napján több eredményes tranzakció történt. Az eredményes befizetés érdekében kérjük keresse fel az https://www.posta.hu/icsekk weboldalt, ahol hasznos tudnivalókat talál az alkalmazás használatához.

    Tisztelettel:
    Pappné Anikó

Ágnes FürDátum: 2020.06.02 - 10:48

Tisztelt DVCSH!
Önök szerint mikor tudok leghamarabb radiátort cseréltetni a jelen helyzetben.
Tisztelettel: Für Ágnes

Kiss MátéDátum: 2020.05.28 - 13:06

Tisztelt Szolgáltató!

Érdeklődni szeretnék, ürítést szeretnék kérelmezni radiátor csere miatt, amennyiben személyesen nem tudok eljárni, adhatok-e más személy részére meghatalmazást hogy eljárjon, szükséges-e hozzá formanyomtatvány vagy el tudják-e fogadni, ha saját kezűleg írom?

Nagy IstiDátum: 2020.05.18 - 07:39

Tisztelt DVCSH, Oké, hogy itt és az önkormányzat facebook oldalán jelzik az átmeneti vízhiányt, csak akkor pontosan kellene jelölni az érintett szakaszokat. A Gagarin téren miért nincs víz?? Az nem volt a listában. A facebook bejegyzés alatti kommentekből az látszik, hogy a belváros egyéb területei is érintettek.

    Pappné AnikóDátum: 2020.05.18 - 09:41

    Tisztelt Nagy Isti!

    A “régi” víztoronynál főnyomó vezeték csőtörés történt, mely a teljes belvárost érinti. Délelőtt folyamán ideiglenes megoldással kisebb víznyomáson tud társaságunk szolgáltatni. Jelenleg vízhiány vagy víznyomás probléma a város teljes területén előfordulhat! Kollégáink dolgoznak a hiba elhárításán, előreláthatóan a kora esti órában teljesen visszaáll a normál szolgáltatás, de ezután is város teljes területén vízzavarosodás előfordulhat!
    Kérjük tisztelt szíves türelmét és megértését!
    Tisztelettel:
    Pappné Anikó

Bedő-Gál IstvánDátum: 2020.05.18 - 07:29

Tisztelt Pappné Anikó!

Szeretném megtudni, hogy a Kohász u. 4. számban miért nincsen víz?

Köszönettel:
Bedő-Gál István

    Pappné AnikóDátum: 2020.05.18 - 09:42

    Tisztelt Bedő-Gál István!

    A “régi” víztoronynál főnyomó vezeték csőtörés történt, mely a teljes belvárost érinti. Délelőtt folyamán ideiglenes megoldással kisebb víznyomáson tud társaságunk szolgáltatni. Jelenleg vízhiány vagy víznyomás probléma a város teljes területén előfordulhat! Kollégáink dolgoznak a hiba elhárításán, előreláthatóan a kora esti órában teljesen visszaáll a normál szolgáltatás, de ezután is város teljes területén vízzavarosodás előfordulhat!
    Kérjük tisztelt szíves türelmét és megértését!
    Tisztelettel:
    Pappné Anikó

Kovácsné Hodik ValériaDátum: 2020.05.15 - 13:04

Tisztelt Pappné Anikó!
2020.05.01-től e-számlára váltottunk. Ez meg is érkezett 05.14-én.
A múlt hónapban még papír alapú számlánk volt, ezt banki átutalással teljesítettük a számláikon szereplő 2 különböző bankszámla számra.( Távhő: K&H bank; Víziközmű: Erste Bank)
Az e-számlán azonban a GLOBAL Faktor Zrt. OTP számla számára kellett utalni a díjakat.
1. kérdésem:
ez miért van, tudomásom szerint a GLOBAL Faktor Zrt. díjhátralékot szed be, nekünk nincs tartozásunk a DVCSH felé.
2. kérdésem:
e-számla fizetésnél minden szolgáltatónál ügyfélkapun keresztül nyomon lehet követni az aktuális átutalásokat, és azok lekönyvelésének dátumait, és a számlatörténetet le lehet tölteni.
Én sem a DVCSH, sem a GLOBAL Faktor Zrt. honlapján nem találtam ügyfélkapus belépési lehetőséget az általam átutalt összegekről és azok könyveléséről.

Tisztelettel,
Kovácsné Hodik Valéria

    Pappné AnikóDátum: 2020.05.15 - 14:51

    Tisztelt Kovácsné Holik Valéria!

    A Dunaújvárosi Víz-, Csatorna- Hőszolgáltató Kft. a közüzemi jogviszonyból fakadó valamennyi követelését – a számlák kibocsátásával egyidejűleg – engedményezi a GLOBAL Faktor Zrt-re, mely engedményezésről a számlák hátoldalán tájékoztatjuk fogyasztóinkat.
    A GLOBAL Faktor Zrt. a hátralékkezelésen túl megbízásos szerződés keretén belül ellátja a számlázási és folyószámla kezelési feladatokat is.
    Felhívom figyelmét, hogy amennyiben a számlák kiegyenlítése fizetési határidőn belül megtörténik, az engedményezésnek semmilyen hátrányos következménye nincs, befizetései az Ön vevői folyószámláján kerülnek elszámolásra.

    Kérésére tájékoztatom, hogy az elektronikus számlák befizetéséhez jelenleg az egyedi utalás (netbankon keresztül), vagy csoportos beszedési megbízás fizetésmód biztosított, azonban várhatóan 2020. június hónaptól lehetőség nyílik az online befizetésre is, melynek részleteiről külön tájékoztatjuk fogyasztóinkat.

    Tisztelettel:
    Pappné Anikó

VárnagynéDátum: 2020.05.14 - 17:59

Szeretnék radiátorokat leszereltetni.
Mi az e-mail cím? A koronavírus miatt nincs ügyfélfogadás.

WOLF JÓZSEFDátum: 2020.05.13 - 09:55

Tisztelt Pappné Anikó!

Fütés és víz számláimat papir alapú helyett elektronikus számlázásra kértem önöktől, amit a mai napig még nem katam meg!!
A papir alapu számlák ismeretségi körömből már kézbesítésre kerültek,tehát aki nem váltott az már réges-régen megkapta a számláit.Papír alapu számlák elkészültek,kézbesítésre kerűltek,.

Elektronikus számlaküldés,befizetés ami már más “szolgáltatóknál” réges rég alapvető,és bejáratott szolgáltatás, önöknél mért nem müködik normálisan???

Tisztába vagyok hogy a számlák kiegyenlítése az adott hónap végéig lehetséges,viszont a jelenlegi helyzetre! való tekintettel azzal is tisztába vagyok hogy a személyes ügyfélkiszolgálásuk (ami eddig sem volt kielégítő!)még mindig hagy kivetni valót…..
Várom szíves válaszát!és persze az “új”szolgáltatásuk” keretében az elektronikus számláimaimat is!
Üdvözlettel: Wolf József

    Pappné AnikóDátum: 2020.05.15 - 10:10

    Tisztelt Wolf József Úr!
    2020. május hónapra befejeződtek az online befizetésekre vonatkozó informatikai fejlesztéseink, terveink szerint a májusi számlák megküldésekor ezt a fizetési lehetőséget is felajánlhattuk volna az elektronikus számlát választó, átutalással teljesítő ügyfeleink részére. Sajnálatos módon az ehhez szükséges banki beállítások során nem várt akadályokba ütköztünk, így az elektronikus számlák május hónapban a szokásos időponttól eltérően néhány napos késéssel, az eddig is elérhető fizetésmódokkal 2020. május 14-én kerültek kézbesítésre.
    Az online befizetés várhatóan egy hónap csúszással, 2020.06. hónaptól kerül bevezetésre, bízunk benne hogy elektronikus számlája kiegyenlítéséhez Ön is ezt a fizetésmódot választja.
    Az esetleges kellemetlenségért szíves elnézését kérjük.
    Tisztelettel:
    Pappné Anikó

Udvari JánosnéDátum: 2020.05.08 - 14:10

Tisztelt Cim !
A Dunaujváros Völgy sor 19 szám előtt lévő tűzcsapból viz szivárog. Kérem a hiba elháritását.
Az intézkedést köszönöm.
Üdvözlettel

    Pappné AnikóDátum: 2020.05.08 - 17:49

    Tisztelt Udvari Jánosné!
    Bejelentését köszönjük, munkatársaink a hiba elhárításáról haladéktalanul intézkedtek.
    Kérjük a jövőben műszaki hiba esetén a honlapon feltüntetett elérhetőségeken tegye meg bejelentését.
    Tisztelettel:
    Pappné Anikó

Gráczer GyörgynéDátum: 2020.05.04 - 20:45

Tisztelt Pappné Anikó !

A válaszában hivatkozott MNB rendelet a beszedési megbízás módjáról és természetesen, értelemszerűen nem annak időpontjáról szól.
Ezért továbbra is az a kérdésem, hogy miért nem a fizetési határidőként megjelölt napon emelik le a számlám összegét, hanem jóval előbb.

Tisztelettel:
Gráczer Györgyné

    Pappné AnikóDátum: 2020.05.05 - 09:25

    Tisztelt Gráczer Györgyné!
    A csoportos beszedési megbízás terhelési időpontjáról egyéb jogszabály nem rendelkezik. Társaságunk számára a beszedés indításakor elsődleges szempont az, ha a megbízás az első terhelés időpontjában pl. fedezethiány miatt nem teljesül, a fogyasztónak még fizetési határidőn belül költség és kamatmentesen legyen lehetősége a második terhelés időpontjára folyószámláján fedezetet biztosítani. Ennek érdekében az első terhelést – korábbi válaszomban hivatkozott rendeletben foglaltak figyelembe vételével – a tárgyhónap közepén, a második terhelést általában a hónap utolsó munkanapjára indítjuk.
    A csoportos beszedési megbízás alkalmazása során havonta több mint 15.000 fogyasztó megbízásából kíséreljük meg leemelni a távhő- és víziközmű szolgáltatási számlák fizetendő összegét, sajnos a terhelési napra vonatkozó egyedi kéréseket nem áll módunkban figyelembe venni.
    Kérjük a fentiek szíves tudomásul vételét.
    Tisztelettel:
    Pappné Anikó


Hozzászólás