Örömmel tapasztaltuk, hogy az önkormányzat szóvivője, Medgyesi Miklós, a napokban megjelentetett írásában a dunaújvárosi távhőrendszer és távhőszolgáltatás bemutatása során ugyanazokra a távhőszolgáltatásra vonatkozó jogszabályokra hivatkozik, amelyek betartása a Dunaújvárosi Víz-, Csatorna- Hőszolgáltató Kft. 23 éves távhőszolgáltatói tevékenysége során elsőrendű feladat volt.
Ezzel megerősítik, hogy Társaságunk betartotta a jogszabályi előírásokat, sőt fogyasztóink az elmúlt évtizedek alatt azt is tapasztalhatták, hogy általában nem csak a minimális hőmérsékleteket biztosítottuk a fogyasztók számára.
Köszönjük, hogy az önkormányzati rendeletben előírt, általunk is számtalanszor hivatkozott minimum helyiség hőmérsékleti adatokat is részletezte és hogy a szolgáltatás minőségére vonatkozó, közösségi médiából áradó negatív fogyasztói észrevételekre a városi távhőrendszer sajátosságaival adott választ.
Mindezzel ugyanis elismerte, hogy az Önkormányzat és a DVG mégsem képes az elhamarkodottan, törvénytelenül végrehajtott „szolgáltatóváltás” után néhány hónappal sem a beígért fűtés és melegvíz szolgáltatást nyújtani!
A fogyasztók valószínűleg nem így képzelték azt a meleget, amit február 25-én Szabó Zsolt alpolgármester a sajtótájékoztatón kijelentett: „Minden dunaújvárosi polgár megérdemli, hogy meleg legyen a lakásában.” … Bár akkor nem tette hozzá azt, hogy „minimálisan”.