Friss! Közlemény!

Tovább a részletekre »

Kérdezz-felelek

Tisztelt Fogyasztóink!

Ebben a menüpontban lehetőséget biztosítunk Önöknek arra, hogy szolgáltatásainkkal kapcsolatos kérdéseiket feltehessék, és természetesen választ is kapjanak, kaphassanak rá. Akár nyilvánosan az alábbiakban a kérdés és a válasz egyidejű megjelenítésével, vagy – ha ezt külön kérik- az Önök által megjelölt emailre küldjük.

Felhívjuk figyelmüket, hogy kizárólag a szolgáltatással kapcsolatos kérdésekre válaszolunk, s a megjelenési mód miatt fenntartjuk a jogot arra, hogy az írásokat a tartalom megváltoztatása nélkül rövidítsük.

Feladatunknak tekintjük, hogy egyre jobb szolgáltatási színvonalat és ehhez tartozó közérzetet biztosítsunk, ehhez kérjük az Önök segítségét is.

Tovább új hozzászólás írásához »

2 547 hozzászólás

Felföldi CsabaDátum: 2021.07.15 - 12:47

Tisztelt DVCSH!

A mai napon kaptam egy telefont az ügyfélszolgálatukról, hogy nem voltam jelen tegnap 13:00-kor hőmennyiségmérő leolvasáskor. Értetlenül álltam a helyzet előtt és végül hétfő 17:00 órára kaptam pótleolvasást, aminek még mindig nem látom értelmét.

Nekem egyedi hőmennyiségmérőm van azaz a bejövő ágon van egy beépített szondás műszer, ami csak akkor mér amikor ténylegesen fűtök, (nem a radiátorok felragasztott játék berendezés). Ez a műszer áll április eleje óta, amikor elzártam a fűtést. A használati melegvizem pedig átfolyós (azaz gázos) melegítőn keresztül megy. Azóta leolvasás is volt Önök által. Ezután nem értem, miért akarnak havonta leolvasással munkaidőben zaklatni, egy álló mérőórával.

Üdvözlettel,
Felföldi Csaba

    Pappné AnikóDátum: 2021.07.17 - 20:38

    Tisztelt Felföldi Csaba!
    Dunaújváros Megyei Jogú Város 20/2012. (IV.13.) önkormányzati rendelete alapján a szolgáltatónak minden év október 15 és április 15 között biztosítania kell a fűtés szolgáltatást, illetve szeptember 16-tól október 15-ig, valamint április 16-május 15-ig tartó időszakban a rendelkezésre állási idő alatt a lakóközösségekkel kötött megállapodásban rögzített hőmérsékleti értékekhez igazodva, vagy eseti megrendelések alapján kell biztosítani a távfűtést.
    A 2021. év május-június hónapokban tapasztalt extrém hideg időjárás miatt sok lakóközösség igényelte a fűtési időszakon túl, május 15 után is a fűtés szolgáltatást, így társaságunk munkatársai a szokásostól eltérően, június-július hónapokban ellenőrző leolvasást tartottak.
    Amennyiben a kiértesített időpont nem alkalmas Önnek, lehetősége van a mérőkről készített fényképet e-mailben elküldeni az ugyfelszolgalat@dvcsh.hu e-mail címre. Kérjük, hogy az elektronikus megkeresés során a beazonosíthatóság miatt a fogyasztó nevét, ha van, vevőazonosítót és az érintett ingatlan pontos címét tüntesse fel.
    Megértését köszönjük!

    Tisztelettel:
    Pappné Anikó

DiaDátum: 2021.07.08 - 06:49

Tisztelt DVCSH!

Júni 23-án küldtem el a mérőnk állását. Az itt olvasottak alapján kicsúsztam a bejelentési időszakbol, ilyenkor mi a rendszer? A következő időszakban számláznak? Nálunk negyedévenként van leolvasás, attól függetlenül ha most nem, a következő hónapban kiküldik a számlát vagy csak 3 hónap múlva?

Köszönöm!

    Pappné AnikóDátum: 2021.07.08 - 12:24

    Tisztelt Dia!
    A számlázási munkafolyamatok optimalizálása érdekében 2020. áprilisától családi házas fogyasztási helyeinken a vízmérők leolvasásában és számlázásában változásokat vezettük be, melynek következtében június és december hónapokban a nyilvántartásunkban szereplő korábbi időszakokban elfogyasztott vízmennyiségek alapján kerül kiszámításra az aktuális számlázási időszak ún. átlag vízfogyasztása, illetve ezen mennyiségekkel növelt mérőállás kerül a számlába, becsült jelzéssel („Leolvasás módja (LM): Becs”). Március hónapban bevalló lapot küldünk, szeptember hónapban továbbra is a szokásos módon (évente egyszer) a szolgáltató olvassa le a mérőket (a leolvasás ütemezéséről a http://www.dvcsh.hu oldalon tájékozódhat).
    Amennyiben nem szeretne becsült értékek alapján számlát kapni, úgy lehetősége van továbbra is negyedévente mérőállást diktálni március 15-31., június 15-30., sikertelen szolgáltatói leolvasás esetén szeptember 15-30., illetve december 15-31-e közötti napokon a bejelentes@globalfaktor.hu címre küldött e-mailben.
    A 2021.06.23-án a dunaujvaros@globalfaktor.hu e-mail címre küldött mérőállását rögzítettük, mely alapján elfogyasztott vízmennyiséggel a 2021.07. havi számlájában elszámolunk.
    Tisztelettel:
    Pappné Anikó

Kovács GábornéDátum: 2021.06.21 - 18:56

Tisztelt DVCSH!
Azt szeretném kérdezni mikorra tervezik a Lajos király Krt. 14-ben, és a 15-ben az éves leolvasást ?
Köszönöm :
Kovácsné

    Pappné AnikóDátum: 2021.06.22 - 09:07

    Tisztelt Kovács Gáborné!
    Az ütemterv szerint a Lajos király krt. 14. társasházban 07.26-án (hétfőn), a Lajos király krt. 15-ben pedig 08.25-én (szerdán) lesz az éves szolgáltatói leolvasás.
    Tisztelettel:
    Pappné Anikó

Csiki OttónéDátum: 2021.06.18 - 20:08

Átalány díj módosítást szeretnék, mert változások miatt jelentősen csökkent a fogyasztás. Rengeteg túlfizetésem lehet. Mi a módja ennek?

    Pappné AnikóDátum: 2021.06.21 - 08:56

    Tisztelt Csiki Ottóné!
    Kérem, hogy a számlázandó részteljesítés módosítására vonatkozó kérését – a mennyiség pontos meghatározásával – küldje el a dunaújváros@globalfaktor.hu e-mail címre.
    Kérjük kérelmében tüntesse fel a felhasználó nevét és a felhasználási hely azonosítóját is.
    Tisztelettel:
    Pappné Anikó

Rózsánė Zádori ÁgnesDátum: 2021.06.13 - 19:19

Kedves Anikó!
2019-ben vásároltam egy lakást Dunaújvárosban. Vevő azonosító 43956. 2021áprilisában kaptam kb 63ezer forintos melegvizszámlát+kb60ezer forintos hidegvizszámlát, amit kifizettem. Most, májusban a távhő számlán újabb 20ezer forint vizfelmelegitési díj került elszámolásra. Vízóra gyári száma 190461139A. Nem értem miért kell újból kb.20ezer forintot fizetnem?

    Pappné AnikóDátum: 2021.06.14 - 13:05

    Tisztelt Rózsáné Zádori Ágnes!
    Az ingatlanban történt tulajdonosváltozás bejelentése alkalmával az átlagok mennyiségét a hideg és a melegvíz mérő esetében is 0 m3/hó-ban határozta meg és a vízmérők 2019.04.18.-i cseréje és 2021.03.30-a között nem jelentett mérőállást. A 2021.04 havi számlák a 2021.03.30-án e-mailben küldött fotókról rögzített mérőállások szerinti mennyiségek elszámolásait tartalmazták. (23 havi fogyasztást számoltunk el.)
    A 2021.05/H éves hődíj elszámoló számlában a 63 m3-es használati melegvíz előállítása során ténylegesen felhasznált 0,3241 GJ/m³ a vízfelmelegítési célú költség fizetendő.
    Kérjük, amennyiben további kérdése merül fel, keresse fel társaságunk ügyfélszolgálati irodáját.
    Tisztelettel:
    Pappné Anikó

Kovács RichárdDátum: 2021.05.08 - 13:19

Tisztelt DVCSH !

Miért van az, hogy fizetem rendszeresen a “ szolgáltatást” és nincs meleg vizem csak langyos…hetek óta, nem 1 alkalomról van szó. Legyenek kedvesek kezdeni valamit a helyzettel, mert lassan ott tartok hogy melegítenem kell a vizet külön.

    Pappné AnikóDátum: 2021.05.10 - 07:25

    Tisztelt Kovács Richárd!
    Kérem, hogy hiba elhárítása érdekében bejelentését – a pontos felhasználási hely és telefonszám megjelölésével – társaságunk műszaki ügyfélszolgálatán az alábbi elérhetőségek egyikén tegye meg.
    Személyesen: 2400 Dunaújváros, Építők útja 1.
    Telefonon: 25/510-220, 25/510-221, 25/510-222, 25/413-622, 25/411-528, 25/401-030
    E-mail-en: ugyfelszolgalat@dvcsh.hu
    Tisztelettel.
    Pappné Anikó

Major JózsefnéDátum: 2021.04.20 - 13:11

Dózsa György út 60. 2/2 lakásban radiátorcserét szeretnék kérni. Mi ennek a menete? Köszönöm szépen.

    Pappné AnikóDátum: 2021.04.26 - 13:47

    Tisztelt Major Józsefné!

    Kérjük a radiátorcserére vonatkozó írásbeli megrendelését küldje meg az ugyfelszolgalat@dvcsh.hu e-mail címre, vagy társaságunk székhelyére (2400 Dunaújváros, Építők útja 1.), munkatársaink tájékoztatják a munkálatok további menetéről.

    Üdvözlettel:
    Pappné Anikó

Kasza RubenDátum: 2021.04.11 - 16:37

Tisztelt Szolgáltató!

A nevemre írattam egy dunaújvárosi lakást, amihez akkor nem lett vízfogyasztási adat rögzítve. Azóta megfigyeltem, hogy mennyi a fogyasztás egy hónap alatt. Hova kell elküldenem az ezzel kapcsolatos adatokat?

NOVÁK GÁBORNÉDátum: 2021.04.11 - 10:24

Tisztelt Cím!
Radiátorcserét szeretnék megrendelni. A jelenléti ügyintézés szünetel. Érdeklődnék hogy mi az igénylés jelenlegi módja.
Tisztelettel :Novák Gáborné

    Pappné AnikóDátum: 2021.04.12 - 09:06

    Tisztelt NOVÁK GÁBORNÉ!
    Kérjük a radiátorcserére vonatkozó írásbeli megrendelését küldje meg az ugyfelszolgalat@dvcsh.hu e-mail címre, vagy társaságunk székhelyére (2400 Dunaújváros, Építők útja 1.).
    Üdvözlettel:
    Pappné Anikó

Török KrisztiánDátum: 2021.03.31 - 02:26

Tisztelt Szolgáltató!

Az ingatlanom eladásra került! Az átíráshoz nem találtam formanyomtatványt sem a vízhez sem a fűtéshez.

Továbbá szeretném megkérdezni, hogy a fűtés elszámolásához milyen módon kérhetek leolvasást, a költségmegosztó állása hogyan rögzíthető a birtokba adási jegyzőkönyvben(hogy a szokásos évi leolvasáskor ne az új tulajdonos kapjon pluszos vagy minuszos csekket, és a továbbiakban ne képezze vita tárgyát a fizetés)!

Köszönöm a válaszukat.

Üdv.: Krisztián

    Pappné AnikóDátum: 2021.04.01 - 09:42

    Tisztelt Török Krisztián!
    A számla fizető személyében bekövetkezett változás bejelentéséhez az alábbi dokumentumok szükségesek:
    – a tulajdonjog változást hitelt érdemlően bizonyító 30 napnál nem régebbi okirat (adásvételi szerződés, vagy tulajdoni lap másolat),
    – mindkét fél által aláírt, dátummal ellátott átadás-átvételi jegyzőkönyv, melyben az ingatlanban található vízmérő(k) gyári számát és állását rögzítették, illetve
    – amennyiben valamelyik fél vállalkozás, akkor 30 napnál nem régebbi cégkivonat és aláírási címpéldány.
    Szükséges még a régi fogyasztó új címének megjelölése, hogy a végszámlákat postázni tudjuk. Levelében kérjük jelölje meg, hogy az új fogyasztó milyen módon kívánja a számlákat kiegyenlíteni (készpénz átutalási megbízással, átutalással), hogy milyen címre kéri a számlák kézbesítését, lakott lesz-e az ingatlan, havonta kb. hány m3 vízfogyasztás várható, illetve a gyorsabb ügyintézés érdekében kérjük adjon meg telefonos elérhetőséget.
    Abban az esetben, ha az ingatlan fűtőtestjei költségosztó berendezéssel felszereltek, akkor ezek fotóját el kell küldeni a szerviztechnikus@dvcsh.hu címre.
    Lehetőség van elektronikus számla igénylésre is, ha ezt választja, kérjük levelében jelölje meg azt az e-mail címet amire a számlákat kéri, vagy elektronikus számla igényét a későbbiekben is jelezheti a Szolgáltató honlapján a http://www.dvcsh.hu/elektronikus-szamla-igenyles/-re kattintva.
    Tájékoztatjuk, hogy a bejelentési kötelezettség a régi és az új fogyasztó részéről is egyetemleges, a változást követő 15 napon belül, ezen kötelezettségüknek eleget tehetnek elektronikus úton a dunaujvaros@globalfaktor.hu címre.
    Formanyomtatvány kitöltésére csak személyes ügyintézéskor kerül sor.
    Tisztelettel:
    Pappné Anikó

juhaszmarika42@gmail.comDátum: 2021.03.29 - 15:38

2021 03 12 jkv. Szerint birtokba vettem 2458 Rácalmás Páskom Sirály U. 4602/2 ingatlant 38367934 gysz.vizoraval 174 oraallassal. Adásvételi szerződést és átvételi jkv-et emailben elküldtem. mivel még nem kaptam választ nem tudom kitölteni a bejelentő nyomtatványt fogyasztói azonosítók hiánya miatt
Mi a teendőm?

    Pappné AnikóDátum: 2021.03.31 - 07:24

    Tisztelt Juhász Marika!
    A fogyasztóváltozás bejelentéséhez elegendőek voltak a megküldött iratok, nyomtatvány kitöltésére csak személyes ügyintézéskor kerül sor.
    Bejelentését feldolgoztuk, felhasználási hely azonosítója: 000601164.
    Tisztelettel:
    Pappné Anikó

Balló PéterDátum: 2021.03.24 - 09:59

Kedves Pappné Anikó!

Köszönöm előző hozzászólásomra történt intézkedésüket, a locsolóvíz állását sikeresen rögzítettem.
Küldtek egy másik levelezőlapot, feltehetően a főmérő állását kellene megadnom, de ezt nem tudom megoldani. A főmérő a közműalagútban van melynek a kulcsa Önöknél van, hisz Önök szokták minden negyedévben és év végén is leolvasni. A Covid járványra tekintettel az év végi leolvasást nem tették meg, így a számlájuk alapját képező óraállást becsléssel határozták meg. A becslés sajnos rosszul sikerült és lényegesen többet számláztak ki, mint az általam szintén becsléssel megállapított vízfogyasztás. Nem reklamáltam, kiegyenlítettem a számlájukat. Most viszont ragaszkodom ahhoz, hogy olvassák le a közműalagútban lévő vízórát, ellenkező esetben megreklamálom számlájukat és nem fogom kifizetni.
Fenti problémával sok Tamási Áron utcai lakos szembesült

    Pappné AnikóDátum: 2021.03.25 - 09:16

    Tisztelt Balló Péter!
    A Tamási Á. u. bekötési mérői – egy-két kivételtől eltekintve – közműalagútban vannak. A 2020. márciusban megküldött levelünkben tájékoztattuk fogyasztóinkat a leolvasási rendben történt változásokról, mely szerint ezeket a mérőket a Szolgáltató március és szeptember hónapokban olvassa le a kiadott jegyzőkönyv alapján. Június és december hónapokban becsült mennyiségekkel készülnek az itt lakók vízszámlái. December hónapban nem a járványügyi vészhelyzet intézkedései miatt nem olvastuk le a mérőket- a közölt ütemezés szerint – ebben az időpontban nincs szolgáltatói leolvasás,
    A soron következő számlázási időszak miatt a Tamási Á. u. közműalagutas mérőinek tervezett szolgáltatói leolvasásának időpontja: 2021.03.26. (péntek délelőtt).
    Jelzésére megvizsgáltuk a mérőleolvasó lapok kiküldésére kialakított ügyviteli eljárásunkat, intézkedéseket tettünk, hogy a közműalagútban található mérők felhasználási helyeire a jövőben csak a locsolóvizes mérő leolvasásához küldjünk leolvasó lapot.
    Jelzését köszönjük, az okozott kellemetlenségért elnézését kérjük.
    Tisztelettel:
    Pappné Anikó

Balló PéterDátum: 2021.03.22 - 11:51

Tisztelt Szolgáltató!
A locsolóvíz leolvasásához megkaptam az értesítő levelezőlapjukat. Gondoltam a dvcsh.hu oldalon bejelentem, de szembesültem azzal a ténnyel , hogy online módon csak a hónap 1-20-ig terjedő időszakában fogadnak bejelentést. Gratulálok a szervezésükhöz.

    Pappné AnikóDátum: 2021.03.23 - 14:14

    Tisztelt Balló Péter!
    Társaságunk honlapján sajnos jelenleg még nem tudjuk szétválasztani a szolgáltatás típusokat, így minden hónap 20. napján az online bediktálási lehetőség lezáródik. Az ezzel kapcsolatos informatikai fejlesztések folyamatban vannak, kérjük szíves türelmét és megértését.
    Kérjük a locsolóvizes mérők állását a bejelentes@globalfaktor.hu email címre szíveskedjen megküldeni.
    A kellemetlenségért elnézését kérjük.
    Tisztelettel:
    Pappné Anikó

Kiss ZoltánDátum: 2021.03.09 - 05:09

Jó napot
Érdeklődnék hogy mikor vége a fűtési szezonnak leszednék a radiátorokra kihelyezett mérő műszereiket?!
Mivel ugyebár hő hatására működik ergo nem igazán kellene fent hagyni míg kint 30-40fok is lehet bár gondolom ez önöknek egy nagyon jó pénz szerzési módszer
Szóval ezzel lehet valamit csinálni?!

    Pappné AnikóDátum: 2021.03.10 - 09:24

    Tisztelt Kiss Zoltán!

    A radiátorokra felszerelt költségosztóban lévő fiolák, a nyári időszak miatt túl vannak töltve a folyadékkal, a gyártó által meghatározott mértékig. Ez pontosan azt a célt szolgálja, hogy a fűtési időszakon kívüli párolgás ne befolyásolja a fogyasztási arányokat.
    Minden épületnek más időpontban van az éves leolvasási napja, ami nem egyezik meg a fűtési idény időtartamával, hiszen 365 napot, azaz egy évet számolunk el, a fűtési időszak pedig ennél lényegesen kevesebb.
    Mivel az éves leolvasáskor kicseréljük a költségosztókban lévő fiolát, tervezetten minden lakásban ugyan azon a napon végezzük el, ezért a nyári időszakban történő párolgás minden lakásban feltételezetten azonos mértékű, így az arányosítás – költségosztás elvégezhető.
    Felhívjuk figyelmét, hogy a költségmegosztók arányosító eszközök, nem mérő eszközök. A hiteles hőmennyiségmérőn mért fogyasztás kerül a költségosztók adatainak arányában felosztásra az érintett fűtési időszakban. Társaságunk pontosan az épület által elfogyasztott hőmennyiséget számlázza ki a költségosztókon leolvasott értékek, valamint a jogszabály és a társasházzal kötött hőszolgáltatási szerződésben foglaltak szerint. A szolgáltató a lakóközösség döntése szerinti módon osztja meg az elhasznált hőmennyiséget, társaságunk semmilyen plusz bevételhez nem jut.
    Az elmúlt hetekben a közös képviselőket levélben tájékoztattuk, az egy hőközponti hőmennyiségmérőhöz tartozó lakások esetében az “okos mérés” keretein belül a költségosztók cseréjének, rádió távleolvasásra alkalmas eszközök beépítésének lehetőségéről. A költségosztók cseréjének eredményeképpen az elfogyasztott hőmennyiség megosztása során a felhasználási helyek közötti fogyasztási arányok még pontosabban kiszámíthatóak lennének.
    További információért kérjük keresse társasházának közös képviselőjét.
    Tisztelettel:
    Pappné Anikó

Milosevits MarcellDátum: 2021.03.06 - 16:48

Tisztelt szolgáltató!

Érdeklődni szeretnék, ha végrehajtási eljárás keretében árverésen szeretnék egy ingatlant megvásárolni, hogyan tudom előzetesen lekérdezni az ingatlanra vonatkozó vízdíj tartozást?

A Kúria Gfv.VII.30.371/2018 számú ítélete (BH2019.307) alapján nem kötelezhető a vízi közmű-szolgáltató mindaddig a közüzemi szerződés megkötésére az ingatlan új tulajdonosával, amíg a
fogyasztási helyet lejárt határidejű, vagy vitatott díjtartozás terheli, függetlenül attól, hogy az igénybejelentő az ingatlan tulajdonjogát származékos, vagy eredeti szerzésmóddal (árverés útján) szerezte meg.

    Pappné AnikóDátum: 2021.03.08 - 12:36

    Tisztelt Milosevits Marcell!
    Tájékoztatjuk, hogy az ingatlanra fennálló tartozást kizárólag az adós, vagy érvényes meghatalmazással rendelkező meghatalmazottja részére tudjuk kiadni.
    Az ingatlan tulajdoni lapján a bejegyzett végrehajtási jog információval szolgálhat az esetleges közüzemi díjtartozás meglétéről, azonban az ott látható összeg a bejegyzés időpontjában fennálló főkövetelés összegét mutatja, mely összeg nem egyezik meg az aktuális tartozás egyenlegével.
    Tisztelettel:
    Pappné Anikó

Kajos TiborDátum: 2021.02.09 - 15:30

Kedves Pappné Anikó
Kérdezem miért nincs fűtés napok óta az Apáczai Cs. J. 4-6 ban.
Valamint ön írja az egyik panasz tevőnek, hogy a használati meleg víznek a kifolyásnál 40 C foknak kell lenni. Nagyon jó lenne ha ezt tudnák néha biztosítani is. Mert a 32-34 fok az nem negyven. Kérem kérjük, hogy úgy szolgáltassanak ahogy én rendesen fizetem a kiszámlázott díjakat.

    Pappné AnikóDátum: 2021.02.09 - 16:18

    Tisztelt Kajos Tibor!
    Kérem, hogy hiba elhárítása érdekében bejelentését – a pontos felhasználási hely és telefonszám megjelölésével – társaságunk műszaki ügyfélszolgálatán az alábbi elérhetőségek egyikén tegye meg.
    Személyesen: 2400 Dunaújváros, Építők útja 1.
    Telefonon: 25/510-220, 25/510-221, 25/510-222, 25/413-622, 25/411-528, 25/401-030
    E-mail-en: ugyfelszolgalat@dvcsh.hu
    Tisztelettel.
    Pappné Anikó

MARIHÁZI FERENCDátum: 2021.02.09 - 15:09

jó napot.Érdeklődöm, hogy lehet az ,hogy 4napja gyakorlatilag nincs fűtésem a békevárosi lakásomban? AZ E HAVI MELEGVIZES SZÁMLÁT NEM FOGOM BEFIZETNI!

    Pappné AnikóDátum: 2021.02.09 - 16:18

    Tisztelt Mariházi Ferenc!
    Kérem, hogy hiba elhárítása érdekében bejelentését – a pontos felhasználási hely és telefonszám megjelölésével – társaságunk műszaki ügyfélszolgálatán az alábbi elérhetőségek egyikén tegye meg.
    Személyesen: 2400 Dunaújváros, Építők útja 1.
    Telefonon: 25/510-220, 25/510-221, 25/510-222, 25/413-622, 25/411-528, 25/401-030
    E-mail-en: ugyfelszolgalat@dvcsh.hu
    Tisztelettel.
    Pappné Anikó

JuditDátum: 2021.02.09 - 13:41

Tisztelt ügyintéző.
Érdeklődnék mikor áll vissza a fütés a Római krt úton? Illetve hogy a fütés mentes napok a számlán mínuszba fognak látszani? 19 fok van szombat este óta a lakásban. Elég sok gyerekes család van ahol a gyermekek meg fáztak. Remélem a rendesen fizetőknek ez kompenzálva lesz. Köszönöm a választ.

    Pappné AnikóDátum: 2021.02.10 - 13:05

    Tisztelt Judit!
    A város egyes területein a karbantartás alatt és az azt követő napokon a nappali órákban is előfordulhatott átmeneti szolgáltatási színvonal csökkenés, az eddig megszokottnál alacsonyabb lakás, illetve, melegvíz hőmérséklet, azonban a jogszabályokban foglalt minimum hőmérsékletet biztosítottuk. A mai napon (2021.02.09-én) reggel 6 órától a fűtés szolgáltatás teljes kapacitással működik, a lakásokban és közintézményekben az előírt fűtés és melegvíz szolgáltatást folyamatosan biztosítani tudjuk.
    Kérjük, ha helyi problémát észlelnek (pl. hideg radiátor), azt a társasházi közös képviselő útján társaságunk műszaki ügyfélszolgálatán az ugyfelszolgalat@dvcsh.hu e-mail címen jelezzék.
    Kollégáink a jelzés után az esetleges hibát rövid időn belül elhárítják.
    Tisztelettel:
    Pappné Anikó

Kiss Oszkár ZoltánDátum: 2021.02.09 - 10:39

Jó napot
Elmúlt napok remek fűtési hatékonyságúkat illetve víz hőmérséklet különbséget remélem feltüntetik a számlán majd ahogy egyéb szolgáltatók teszik ha nem tudnak normális szolgáltatást adni!
Illetve kérdésem lenne ha lecsatlakozók a rendszerről megszűnik a fűtéses számlám igaz?
Illetve a csöveket kiveszik a lakásomból mivel ugyebár én nem úgy veszek lakást h maguktól
Erről van valami intő?
Köszönöm

    Pappné AnikóDátum: 2021.02.10 - 14:35

    Tisztelt Kiss Oszkár Zoltán!
    A város egyes területein a karbantartás alatt és az azt követő napokon a nappali órákban is előfordulhatott átmeneti szolgáltatási színvonal csökkenés, az eddig megszokottnál alacsonyabb lakás, illetve, melegvíz hőmérséklet, azonban a jogszabályokban foglalt minimum hőmérsékletet biztosítottuk. A helyiségek alacsonyabb hőmérséklete természetesen alacsonyabb hőfogyasztással is jár, mely az éves hőelszámolás során kerül a számlában érvényesítésre.
    A távhőszolgáltatásról történő leválás feltételeit a távhőszolgáltatásról szóló 2005. évi XVIII. törvény szabályozza. Az itt leírt feltételek teljesülése esetén a radiátorokat le kell szerelni, az átmenő csövek a lakásban maradnak, azokat hőszigetelni kell.

    Tisztelettel:
    Pappné Anikó

Kálmán Ferenc LászlónéDátum: 2021.02.08 - 13:43

Hogyan lehet a mérőállás bejelentésnél az elírt és már elküldött adatot javítani?

    Pappné AnikóDátum: 2021.02.09 - 09:35

    Tisztelt Kálmán Ferenc Lászlóné!
    Kérjük a helyes mérőállást (a pontos felhasználási hely azonosító megjelölésével) küldje meg a bejelentes@globalfaktor.hu e-mail címre. A korábban rögzített téves mérőállást nyilvántartásunkban helyesbítjük.
    Tisztelettel:
    Pappné Anikó

Molnár MilánDátum: 2021.02.03 - 11:55

Tisztelt Cím!

A fűtési hődíj előleg módosítását szeretném kérni. Ezt hogy tudom megtenni?
Ingatlan azonosító: 102133014
Vevőkód: 34626

Üdv.:
Molnár Milán

    Pappné AnikóDátum: 2021.02.03 - 12:07

    Tisztelt Molnár Milán!
    A fűtési hődíj módosítása a felhasználó, a felhasználási hely és a számlázandó mennyiség pontos megjelölésével megküldött írásbeli kérelem alapján lehetséges.
    Kérelmét elküldheti a dunaujvaros@globalfaktor.hu e-mail címre, vagy postai úton társaságunk címére.
    Tisztelettel:
    Pappné Anikó

Mezei IstvánDátum: 2021.01.27 - 13:03

Tisztelt cím!
A konyhában és a fürdőszobában nincs meleg víz!
Kérem a segítségüket.
Mátyás K. u. 4. 7/6

    Pappné AnikóDátum: 2021.01.28 - 11:29

    Tisztelt Mezei István!
    Kérem, hogy hiba elhárítása érdekében bejelentését – a pontos felhasználási hely és telefonszám megjelölésével – társaságunk műszaki ügyfélszolgálatán az alábbi elérhetőségek egyikén tegye meg.
    Személyesen: 2400 Dunaújváros, Építők útja 1.
    Telefonon: 25/510-220, 25/510-221, 25/510-222, 25/413-622, 25/411-528, 25/401-030
    E-mail-en: ugyfelszolgalat@dvcsh.hu
    Tisztelettel.
    Pappné Anikó

Locsy LórándDátum: 2021.01.21 - 21:10

Tisztelettel kérdezném mi a melegvíz? A vízvételi helynél hány fokosnak kell lenni a melegvíznek, és mennyi a tűréshatár / +,-. / Válaszukat a megadott e.-mail címemre kérem.

    Pappné AnikóDátum: 2021.01.22 - 13:52

    Tisztelt Locsy Lóránd Úr!
    Kérdésére tájékoztatjuk, hogy Társaságunk üzletszabályzatának IV.5.12.2. pontja alapján a használati melegvíz hőmérsékletének a kifolyó csapoknál mérve legalább 40 °C -os hőmérsékletűnek kell lennie.
    Tisztelettel:
    Pappné Anikó

Németh AttilaDátum: 2021.01.17 - 17:11

Tisztelt Szolgáltató!

2020. júniusában a fürdőszobai radiátorom leköttetem a rendszerről, érdeklődnék hogy a fűtés számlán miért nem látom, hogy kevesebb a távhő-igénybevétel, vagy a “radiátor helyére” is átalány kerül felszámításra? 🙂

Tisztelettel:

Németh Attila

    Pappné AnikóDátum: 2021.01.19 - 17:20

    Tisztelt Németh Attila!
    Mivel kérdésében nem jelölt meg fogyasztási helyet, vagy azonosítót (ügyfélszám, fogyasztási hely azonosító) a kérdésére nem tudok pontos választ adni.
    Általánosságban elmondható, hogy a fürdőszobai radiátor leszerelése után a helyiség továbbra is temperáló hőt kap a lakás többi fűtött helyiségéből, tehát beleszámít a fűtött légtérbe, így
    nem jár díjcsökkentéssel.
    Tisztelettel:
    Pappné Anikó

Gréts KárolyDátum: 2020.12.27 - 15:07

T. Szolgáltató !
Néhány hónappal ezelőtt tájékoztató levelet kaptunk. Közölték, hogy a vízmérő óránk mérőállását 2020.12.15 és 2020.12. 31 között jelenthetjük be a bejelentes@globalfaktor.hu címre. Ma 2020.12.27-én akartam bejelenteni. Azt írták ki, hogy 2020.10.20-ig lehet csak bejelenteni. Akkor most mit tegyek ?

    Pappné AnikóDátum: 2021.01.04 - 12:03

    Tisztelt Gréts Károly!
    Bejegyzésében nem adott meg felhasználási hely beazonosítására alkalmas adatot, illetve telefonszám hiányában közvetlenül sem tudjuk felvenni a kapcsolatot Önnel, így kérdésére nem tudunk választ adni.
    Kérjük kérdésével – a pontos felhasználási hely megadásával – keresse fel ügyfélszolgálatunkat az ismert elérhetőségeken.
    Tisztelettel:
    Pappné Anikó

Nagy ArmandDátum: 2020.12.21 - 01:05

Tisztelt Szolgáltató,
Sok más szolgáltatónál már jól bevált online ügyfélszolgálat bevezetése mikorra várható az Önök szolgáltatásaihoz, ill. tervezik-e online kártyafizetéses megoldást a számlák kiegyenlítésére?

    Pappné AnikóDátum: 2020.12.21 - 11:49

    Tisztelt Nagy Armand!
    Társaságunknál bizonyos tevékenységekhez – mint pl. mérőállás bejelentés, online számla befizetés – jelenleg is elérhető online ügyfélszolgálat. Az informatikai fejlesztéseknek köszönhetően az ügyintézések körét folyamatosan bővítjük, az újonnan bevezetett funkciókról fogyasztóinkat tájékoztatjuk.
    Felhívjuk figyelmét, hogy az elektronikus számlát (e-számla) igénylő díjfizetők részére az online számlabefizetés 2020.06. hónaptól kezdődően már elérhető. Az elektronikusan megküldött szolgáltatási számlák online befizetését az e-mailben küldött linkre kattintva indíthatja el. E-számlát a https://www.dvcsh.hu/elektronikus-szamla-igenyles/ linkre kattintva kérheti.
    Tisztelettel:
    Pappné Anikó


Hozzászólás