Tájékoztató a koronavírus-járvány miatti tevékenységkorlátozó intézkedésekről
TISZTELT FOGYASZTÓINK!
A koronavírus magyarországi terjedése miatt, a Dunaújvárosi Víz-, Csatorna – Hőszolgáltató Kft. és a GLOBAL Faktor Zrt – munkatársaink és fogyasztóink egészségének megőrzése érdekében – az alábbi rendelkezéseket lépteti életbe 2020. március 16-tól:
Építők útja 1. szám alatt működő műszaki ügyfélszolgálaton |
További értesítésig a személyes ügyfélfogadás szünetel. Fogyasztóink kizárólag telefonon, vagy írásban (e-mailben, levélben) az alábbi elérhetőségeken intézhetik ügyeiket.
MŰSZAKI HIBABEJELENTÉS: tel.: 06/25-510-220, 06/25-510-221, 06-25/510-222,
e-mail: ugyfelszolgalat@dvcsh.hu
KÖLTSÉGOSZTÓ LEOLVASÁS: tel.: 06/25-510-117, 06/30-6300-863
e-mail: szerviztechnikus@dvcsh.hu
Társaságunk a fűtési költségmegosztókkal rendelkező fogyasztási helyeinek 2019/2020 évi fűtési időszak éves hőfogyasztás elszámolását az előző évi, azaz a 2018/2019 évi szétosztási arányokkal számolja el, az egyedi eltéréseket külön kezelve.
Az intézkedés előre láthatóan 2020. június 30-ig ütemezett épületek elszámolását érinti.
Kérjük, hogy elektronikus megkeresésük során a beazonosíthatóság miatt a fogyasztó nevét, ha van, vevőazonosítót és az érintett ingatlan pontos címét mindig tüntessék fel.
SZENNYVÍZ SZIPPANTÁS MEGRENDELÉSE: tel.: 06/25-411-653
MÉRŐÁLLÁS BEJELENTÉS: https://www.dvcsh.hu/meroallas-bejelentes/
A felhasználási helyeken munkatársaink kizárólag halaszthatatlan munkákat, hibaelhárításokat végeznek, megfelelő védőfelszerelésben. További értesítésig az alábbi – lakossági és közületi felhasználási helyeken végzett, nem hibaelhárítási tevékenységeket felfüggesztjük:
-
fűtési költségmegosztók leolvasása,
-
vízmérők leolvasása,
-
hőmennyiségmérő hitelesítés, ellenőrzések, plombálások,
-
vízmérő, radiátor cserék,
-
előre ütemezett felújítási munkákhoz kapcsolódó fűtési rendszer ürítése-töltése légtelenítés,
-
szolgáltatás felfüggesztése.
Építők útja 7. szám alatt a GLOBAL Faktor Zrt.-vel közösen működtetett ügyfélszolgálaton: fogyasztó változás, számlázás, folyószámla- és hátralék kezelés |
Kérjük, mindannyiunk védelme érdekében csak halaszthatatlan ügyben keressék fel személyesen ügyfélszolgálatunkat. Betegen, vagy betegségre utaló tünetekkel mindenképpen válasszák a telefonos, vagy írásbeli kapcsolatfelvételt!
-
Az ügyfélfogadó térben csak annyian tartózkodhatnak, ahány ügyfélfogadó ablak működik.
-
Amennyiben nem találnak szabad ügyfélfogadó ablakot, kérjük az ügyfélszolgálat bejárata előtt, egymástól legalább 1 méter távolságot tartva várakozzanak.
Felhívjuk figyelmüket, hogy a rendkívüli intézkedések megnövekedett várakozási időt eredményezhetnek, ezért kérjük Önöket, hogy elsősorban telefonon, vagy írásban (e-mailben, levélben) intézzék ügyeiket.
Fogyasztó változással, számlázással, folyószámla- és hátralék kezeléssel kapcsolatos
ügyintézés: tel.: 25/510-149, 25/510-141, e-mail: dunaujvaros@globalfaktor.hu
Ügyfélszolgálatunk szerdán csak 15:00-ig tart nyitva!
Folyamatosan nyomon követjük a koronavírus okozta helyzetet és a hivatalos ajánlásoknak megfelelően hozzuk meg az esetlegesen szükséges további intézkedéseket, ezekről honlapunkon folyamatos tájékoztatást biztosítunk.
Kérjük ügyfeleink együttműködését és az esetlegesen felmerülő kellemetlenséggel kapcsolatosan szíves megértésüket!
Dunaújvárosi Víz-, Csatorna- Hőszolgáltató Kft.
Dunaújváros, 2020. március 14.