TISZTELT FOGYASZTÓINK!
A koronavírus járvány miatti védelmi intézkedésekhez alkalmazkodva társaságunk ügyfélfogadási rendjében 2021.04.19-től újabb változásokat vezetünk be:
Építők útja 1. szám alatt működő műszaki ügyfélszolgálaton panasz és hibabejelentés a megszokott ügyfélfogadási rend szerint 0-24 óra között személyesen is lehetséges, azonban továbbra is kérjük Önöket, hogy elsősorban telefonon, vagy írásban (e-mailben, levélben) intézzék ügyeiket.
MŰSZAKI HIBABEJELENTÉS: tel.: 06/25-510-220, 06/25-510-221, 06-25/510-222,
e-mail: ugyfelszolgalat@dvcsh.hu
KÖLTSÉGOSZTÓ LEOLVASÁS: tel.: 06/25-510-117, 06/30-6300-863
e-mail: szerviztechnikus@dvcsh.hu
SZENNYVÍZ SZIPPANTÁS MEGRENDELÉSE: tel.: 06/25-411-653
MÉRŐÁLLÁS BEJELENTÉS: https://www.dvcsh.hu/meroallas-bejelentes/
Építők útja 7. szám alatt a működtetett DVCSH Kft. és a GLOBAL Faktor Zrt. közös ügyfélszolgálat nyitva tartása:
Hétfő, kedd, csütörtök | 7.30 – 15.00 óráig |
Szerda | 7.30 – 20.00 óráig |
Péntek | 7.30 – 13.30 óráig |
Fogyasztó változással, számlázással, folyószámla- és hátralék kezeléssel kapcsolatos ügyintézés: tel.: 25/510-149, 25/510-141, e-mail: dunaujvaros@globalfaktor.hu
Dunaújvárosi Víz-, Csatorna- Hőszolgáltató Kft.