Friss! A DVCSH Kft-nek továbbra is van távhőszolgáltató engedélye

Tovább a részletekre »

Új telefonközpont

2010.10.19.

Tájékoztatjuk Ügyfeleinket, hogy bővült a telefonközpontunk, s most már lehetőségük van arra is, hogy kezelő jelentkezése nélkül is közvetlenül érjenek el néhány szolgáltatást.

Így többek között a központi szám hívásával és a nyomógomb segítségével kérhetik a mellékvíz-mérő bejelentést(3), a számlázást(2), az ügyfélszolgálatot (2), a hibabejelentést (1), a műszaki ügyintézést(4). A műszaki ügyintézésen belül is különböző szolgáltatásokat érhetnek el. Így a víz-, csatornatervezés (1) és kivitelezést (2), és a technikusokat (5), akik a Keret-programos házak radiátorainak felmérésével foglalkoznak. Ugyancsak a műszaki ügyintézés 4-es gombján belül kérhető a telefon nyomógombjai segítségével  a Keret-programmal kapcsolatos, de külön melléken található hőfogyasztás-szétosztás( 3) és a költségosztók leolvasásával  (4) kapcsolatos ügyintézés is.

 A Dunaújváros Víz-, Csatorna- Hőszolgáltató Kft. központi hívószáma 25/413-622, 25/510-220, 25/401-030, 25/510-222.

Reméljük, hogy új telefonközpontunk fogyasztóink számára könnyebb ügyintézést tesz lehetővé .

 

 

Dunaújváros Víz-, Csatorna- Hőszolgáltató Kft.