Kérdezz-felelek

Tisztelt Fogyasztóink!

Ebben a menüpontban lehetőséget biztosítunk Önöknek arra, hogy szolgáltatásainkkal kapcsolatos kérdéseiket feltehessék, és természetesen választ is kapjanak, kaphassanak rá. Akár nyilvánosan az alábbiakban a kérdés és a válasz egyidejű megjelenítésével, vagy – ha ezt külön kérik- az Önök által megjelölt emailre küldjük.

Felhívjuk figyelmüket, hogy kizárólag a szolgáltatással kapcsolatos kérdésekre válaszolunk, s a megjelenési mód miatt fenntartjuk a jogot arra, hogy az írásokat a tartalom megváltoztatása nélkül rövidítsük.

Feladatunknak tekintjük, hogy egyre jobb szolgáltatási színvonalat és ehhez tartozó közérzetet biztosítsunk, ehhez kérjük az Önök segítségét is.

Tovább új hozzászólás írásához »

2 408 hozzászólás

Nagy IstiDátum: 2020.05.18 - 07:39

Tisztelt DVCSH, Oké, hogy itt és az önkormányzat facebook oldalán jelzik az átmeneti vízhiányt, csak akkor pontosan kellene jelölni az érintett szakaszokat. A Gagarin téren miért nincs víz?? Az nem volt a listában. A facebook bejegyzés alatti kommentekből az látszik, hogy a belváros egyéb területei is érintettek.

    Pappné AnikóDátum: 2020.05.18 - 09:41

    Tisztelt Nagy Isti!

    A “régi” víztoronynál főnyomó vezeték csőtörés történt, mely a teljes belvárost érinti. Délelőtt folyamán ideiglenes megoldással kisebb víznyomáson tud társaságunk szolgáltatni. Jelenleg vízhiány vagy víznyomás probléma a város teljes területén előfordulhat! Kollégáink dolgoznak a hiba elhárításán, előreláthatóan a kora esti órában teljesen visszaáll a normál szolgáltatás, de ezután is város teljes területén vízzavarosodás előfordulhat!
    Kérjük tisztelt szíves türelmét és megértését!
    Tisztelettel:
    Pappné Anikó

Bedő-Gál IstvánDátum: 2020.05.18 - 07:29

Tisztelt Pappné Anikó!

Szeretném megtudni, hogy a Kohász u. 4. számban miért nincsen víz?

Köszönettel:
Bedő-Gál István

    Pappné AnikóDátum: 2020.05.18 - 09:42

    Tisztelt Bedő-Gál István!

    A “régi” víztoronynál főnyomó vezeték csőtörés történt, mely a teljes belvárost érinti. Délelőtt folyamán ideiglenes megoldással kisebb víznyomáson tud társaságunk szolgáltatni. Jelenleg vízhiány vagy víznyomás probléma a város teljes területén előfordulhat! Kollégáink dolgoznak a hiba elhárításán, előreláthatóan a kora esti órában teljesen visszaáll a normál szolgáltatás, de ezután is város teljes területén vízzavarosodás előfordulhat!
    Kérjük tisztelt szíves türelmét és megértését!
    Tisztelettel:
    Pappné Anikó

Kovácsné Hodik ValériaDátum: 2020.05.15 - 13:04

Tisztelt Pappné Anikó!
2020.05.01-től e-számlára váltottunk. Ez meg is érkezett 05.14-én.
A múlt hónapban még papír alapú számlánk volt, ezt banki átutalással teljesítettük a számláikon szereplő 2 különböző bankszámla számra.( Távhő: K&H bank; Víziközmű: Erste Bank)
Az e-számlán azonban a GLOBAL Faktor Zrt. OTP számla számára kellett utalni a díjakat.
1. kérdésem:
ez miért van, tudomásom szerint a GLOBAL Faktor Zrt. díjhátralékot szed be, nekünk nincs tartozásunk a DVCSH felé.
2. kérdésem:
e-számla fizetésnél minden szolgáltatónál ügyfélkapun keresztül nyomon lehet követni az aktuális átutalásokat, és azok lekönyvelésének dátumait, és a számlatörténetet le lehet tölteni.
Én sem a DVCSH, sem a GLOBAL Faktor Zrt. honlapján nem találtam ügyfélkapus belépési lehetőséget az általam átutalt összegekről és azok könyveléséről.

Tisztelettel,
Kovácsné Hodik Valéria

    Pappné AnikóDátum: 2020.05.15 - 14:51

    Tisztelt Kovácsné Holik Valéria!

    A Dunaújvárosi Víz-, Csatorna- Hőszolgáltató Kft. a közüzemi jogviszonyból fakadó valamennyi követelését – a számlák kibocsátásával egyidejűleg – engedményezi a GLOBAL Faktor Zrt-re, mely engedményezésről a számlák hátoldalán tájékoztatjuk fogyasztóinkat.
    A GLOBAL Faktor Zrt. a hátralékkezelésen túl megbízásos szerződés keretén belül ellátja a számlázási és folyószámla kezelési feladatokat is.
    Felhívom figyelmét, hogy amennyiben a számlák kiegyenlítése fizetési határidőn belül megtörténik, az engedményezésnek semmilyen hátrányos következménye nincs, befizetései az Ön vevői folyószámláján kerülnek elszámolásra.

    Kérésére tájékoztatom, hogy az elektronikus számlák befizetéséhez jelenleg az egyedi utalás (netbankon keresztül), vagy csoportos beszedési megbízás fizetésmód biztosított, azonban várhatóan 2020. június hónaptól lehetőség nyílik az online befizetésre is, melynek részleteiről külön tájékoztatjuk fogyasztóinkat.

    Tisztelettel:
    Pappné Anikó

VárnagynéDátum: 2020.05.14 - 17:59

Szeretnék radiátorokat leszereltetni.
Mi az e-mail cím? A koronavírus miatt nincs ügyfélfogadás.

WOLF JÓZSEFDátum: 2020.05.13 - 09:55

Tisztelt Pappné Anikó!

Fütés és víz számláimat papir alapú helyett elektronikus számlázásra kértem önöktől, amit a mai napig még nem katam meg!!
A papir alapu számlák ismeretségi körömből már kézbesítésre kerültek,tehát aki nem váltott az már réges-régen megkapta a számláit.Papír alapu számlák elkészültek,kézbesítésre kerűltek,.

Elektronikus számlaküldés,befizetés ami már más “szolgáltatóknál” réges rég alapvető,és bejáratott szolgáltatás, önöknél mért nem müködik normálisan???

Tisztába vagyok hogy a számlák kiegyenlítése az adott hónap végéig lehetséges,viszont a jelenlegi helyzetre! való tekintettel azzal is tisztába vagyok hogy a személyes ügyfélkiszolgálásuk (ami eddig sem volt kielégítő!)még mindig hagy kivetni valót…..
Várom szíves válaszát!és persze az “új”szolgáltatásuk” keretében az elektronikus számláimaimat is!
Üdvözlettel: Wolf József

    Pappné AnikóDátum: 2020.05.15 - 10:10

    Tisztelt Wolf József Úr!
    2020. május hónapra befejeződtek az online befizetésekre vonatkozó informatikai fejlesztéseink, terveink szerint a májusi számlák megküldésekor ezt a fizetési lehetőséget is felajánlhattuk volna az elektronikus számlát választó, átutalással teljesítő ügyfeleink részére. Sajnálatos módon az ehhez szükséges banki beállítások során nem várt akadályokba ütköztünk, így az elektronikus számlák május hónapban a szokásos időponttól eltérően néhány napos késéssel, az eddig is elérhető fizetésmódokkal 2020. május 14-én kerültek kézbesítésre.
    Az online befizetés várhatóan egy hónap csúszással, 2020.06. hónaptól kerül bevezetésre, bízunk benne hogy elektronikus számlája kiegyenlítéséhez Ön is ezt a fizetésmódot választja.
    Az esetleges kellemetlenségért szíves elnézését kérjük.
    Tisztelettel:
    Pappné Anikó

Udvari JánosnéDátum: 2020.05.08 - 14:10

Tisztelt Cim !
A Dunaujváros Völgy sor 19 szám előtt lévő tűzcsapból viz szivárog. Kérem a hiba elháritását.
Az intézkedést köszönöm.
Üdvözlettel

    Pappné AnikóDátum: 2020.05.08 - 17:49

    Tisztelt Udvari Jánosné!
    Bejelentését köszönjük, munkatársaink a hiba elhárításáról haladéktalanul intézkedtek.
    Kérjük a jövőben műszaki hiba esetén a honlapon feltüntetett elérhetőségeken tegye meg bejelentését.
    Tisztelettel:
    Pappné Anikó

Gráczer GyörgynéDátum: 2020.05.04 - 20:45

Tisztelt Pappné Anikó !

A válaszában hivatkozott MNB rendelet a beszedési megbízás módjáról és természetesen, értelemszerűen nem annak időpontjáról szól.
Ezért továbbra is az a kérdésem, hogy miért nem a fizetési határidőként megjelölt napon emelik le a számlám összegét, hanem jóval előbb.

Tisztelettel:
Gráczer Györgyné

    Pappné AnikóDátum: 2020.05.05 - 09:25

    Tisztelt Gráczer Györgyné!
    A csoportos beszedési megbízás terhelési időpontjáról egyéb jogszabály nem rendelkezik. Társaságunk számára a beszedés indításakor elsődleges szempont az, ha a megbízás az első terhelés időpontjában pl. fedezethiány miatt nem teljesül, a fogyasztónak még fizetési határidőn belül költség és kamatmentesen legyen lehetősége a második terhelés időpontjára folyószámláján fedezetet biztosítani. Ennek érdekében az első terhelést – korábbi válaszomban hivatkozott rendeletben foglaltak figyelembe vételével – a tárgyhónap közepén, a második terhelést általában a hónap utolsó munkanapjára indítjuk.
    A csoportos beszedési megbízás alkalmazása során havonta több mint 15.000 fogyasztó megbízásából kíséreljük meg leemelni a távhő- és víziközmű szolgáltatási számlák fizetendő összegét, sajnos a terhelési napra vonatkozó egyedi kéréseket nem áll módunkban figyelembe venni.
    Kérjük a fentiek szíves tudomásul vételét.
    Tisztelettel:
    Pappné Anikó


Hozzászólás