Kérdezz-felelek

Tisztelt Fogyasztóink!

Ebben a menüpontban lehetőséget biztosítunk Önöknek arra, hogy szolgáltatásainkkal kapcsolatos kérdéseiket feltehessék, és természetesen választ is kapjanak, kaphassanak rá. Akár nyilvánosan az alábbiakban a kérdés és a válasz egyidejű megjelenítésével, vagy – ha ezt külön kérik- az Önök által megjelölt emailre küldjük.

Felhívjuk figyelmüket, hogy kizárólag a szolgáltatással kapcsolatos kérdésekre válaszolunk, s a megjelenési mód miatt fenntartjuk a jogot arra, hogy az írásokat a tartalom megváltoztatása nélkül rövidítsük.

Feladatunknak tekintjük, hogy egyre jobb szolgáltatási színvonalat és ehhez tartozó közérzetet biztosítsunk, ehhez kérjük az Önök segítségét is.

2 360 hozzászólás

H. TimeaDátum: 2018.01.19 - 12:03

Üdvözletem, érdeklődni szeretnék, hogy a bankkártyás fizetési lehetőség biztosítására milyen törvényi szabályozás van? Évek óta érdeklődnek az ügyfeleik ezen fizetési lehetőség után, de még mindig nem biztosítják ezt a lehetőséget, ezzel felesleges költségeket rónak az ügyfeleik nyakába. Bankkártyás fizetés esetén biztosítják-e a számlaösszesítőt, melynek végén egy egyenleg található. Amennyiben nem biztosítják, kérem javaslatukat, hogy miképp lehet majd kezelni az egy fogyasztóhoz kiküldött minuszos és plusszos számláikat a bankkártyás utalás esetén? Miképp lehet majd a minuszos számlákat fizetni? Üdvözlettel: H. Timea

    Pappné AnikóDátum: 2018.01.31 - 10:19

    Tisztelt H.Tímea! Az 58/2013 (II.27.) Kormányrendelet a víziközmű-szolgáltatásról szóló 2011. évi CCIX. törvény egyes rendelkezéseinek végrehajtásáról 89/A. § (2) alapján "… Az állandó ügyfélszolgálati irodán a nyitva tartási időben biztosítani kell a bankkártyás és a készpénzes fizetési lehetőséget." Társaságunk a jogszabályi előírásoknak megfelelően a szolgáltatási díjak bankkártyával történő befizetését biztosítja a dunaújvárosi ügyfélszolgálati irodában (2400 Dunaújváros, Építők útja 7.) A befizetést követően a pénztárbizonylathoz befizetés részletezőt mellékelünk. Tájékoztatjuk, hogy az online bankkártyás fizetési mód biztosítására vonatkozóan sem távhő-, sem víziközmű-szolgáltatás esetén nincs jogszabályi kötelezettség, azonban ügyfeleink kényelme, szolgáltatásunk magasabb szintű biztosítása érdekében az online ügyfélfelület és fizetésmód informatikai fejlesztése jelenleg folyamatban van. Bevezetésének időpontjáról, a további tudnivalókról fogyasztóinkat tájékoztatni fogjuk. Tisztelettel: Pappné Anikó

Szilvási GyöngyiDátum: 2018.01.10 - 18:14

Jó estét!kérdésem ha minden hónapban leolvasom a vízórát és elszámolták akkor hogy lehet az hogy az éves elszámoláskor rá kell fizetnem?

    Pappné AnikóDátum: 2018.01.24 - 10:06

    Tisztelt Szilvási Gyöngyi! Kérem adja meg a pontos fogyasztási hely azonosítóját, ennek hiányában kérdésére nem tudok érdemi választ adni. Tisztelettel: Pappné Anikó

Krisztián KovácsDátum: 2018.01.06 - 11:55

Elektronikus számla lehetőség van?

    Pappné AnikóDátum: 2018.01.08 - 15:01

    Tisztelt Kovács Krisztián! Papír alapú számla helyett Társaságunknál lehetőség van a számla elektronikus úton történő kézbesítésére. Írásbeli kérésére a tárgyhavi számlákat PDF formátumban, az Ön által megadott e-mail címre kézbesítjük. Kérelmét a dunaujvaros@globalfaktor.hu e-mail címre várjuk. Kérjük levelében a fogyasztó neve, felhasználási hely azonosító száma, a pontos e-mail cím megadása mellett az e-számla küldésének kezdő időpontját is szíveskedjen megadni. A fenti módon kézbesített számlák kiegyenlítése jelenleg csoportos beszedési megbízással, egyedi utalással, vagy ügyfélszolgálati irodánkban bankkártyával, illetve készpénzben történhet, azonban a számlák kényelmes, gyors és biztonságos befizetése érdekében társaságunk további fejlesztéseken dolgozik, a hamarosan elérhetővé váló online ügyintézés során többek között lehetőség lesz a számlák online befizetésére is. Tisztelettel: Pappné Anikó

ZoltanDátum: 2017.10.28 - 19:21

Udv, azutan erdeklodnek, hogy pontosan mikorra tervezik az online befizetes lehetosegenek bevezeteset? Koszonom

    Pappné AnikóDátum: 2017.11.06 - 08:15

    Tisztelt Zoltan! Az online fizetés mód bevezetése a következő év első felében várható. Addig szíves türelmét kérjük. Üdvözlettel: Pappné Anikó

Járvás GyőzőDátum: 2017.10.23 - 14:42

Miért nincs a számlán " QR " kód ???

    Pappné AnikóDátum: 2017.10.24 - 20:40

    Tisztelt Járvás Győző! A hatályos jogszabályi előírások alapján a nem teljesen megszemélyesített DVCSH Kft. által kiadott számlákhoz mellékelt készpénzátutalási megbízások esetében nem kötelező a QR-kód feltüntetése, azonban a felhasználóink elégedettsége érdekében az informatikai fejlesztés folyamatban van, bevezetéséig szíves türelmét és megértését kérjük. Tisztelettel: Pappné Anikó

Bendula IstvánDátum: 2017.10.22 - 08:14

Októberi számlámon 11%-os díjemeléssel találkoztam.Mikori közgyűlési határozat engedélyezte ezt? A távfűtés számláról kérdezek.

    Pappné AnikóDátum: 2017.10.24 - 20:56

    Tisztelt Bendula István! A 2017.09.01. napján kiadott hődíj elszámoló számla tartalmazta a 2016.07.01-2017.06.30. időszak hőfelhasználásának elszámolását. Az elszámolási időszakban a felhasználási helyre kiszámlázott 24.8472 GJ részteljesítéssel szemben a tényfogyasztás 29.1287 GJ volt, a többlet fogyasztás 12.192 Ft fizetendő összeget eredményezett. A 2017.10. havi számlában díjemelés nem történt, az elszámolás eredményeképp a havonta fizetendő részteljesítés mennyiségét megemeltük 2.0677 GJ-ról, 2.4274 GJ mennyiségre. Amennyiben Önnek ez nem megfelelő, írásbeli kérelme alapján lehetősége van a havonta fizetendő részteljesítés mennyiségének módosítására, kérem keresse fel társaságunk ügyfélszolgálati irodáját. Tisztelettel: Pappné Anikó

PmDátum: 2017.10.16 - 12:04

Mi a Giro kód csoportos beszedesi megbízashoz?

    Pappné AnikóDátum: 2017.10.23 - 10:01

    Tisztelt Pm! A DVCSH Kft GIRO azonosítója a következő: A11456498T207. Csoportos beszedési megbízást fogyasztási helyenként (a fogyasztási hely azonosítóval) adhat meg számlavezető pénzintézeténél. Tisztelettel: Pappné Anikó

Szűcsné Kovács MáriaDátum: 2017.10.02 - 08:32

Mennyibe kerül 1 köbméter hideg,ill. 1 köbméter meleg víz?

    Pappné AnikóDátum: 2017.10.18 - 10:15

    Tisztelt Szűcsné Kovácsa Mária! A hidegvíz szolgáltatás díja 517,77 Ft, a használati melegvíz díja 1.343,62 Ft (ÁFA-val növelten). Tisztelettel: Pappné Anikó

ZitaDátum: 2017.09.26 - 20:56

Üdvözlöm! Azt szeretném megtudni,hogy a lakáson belüli vízórákat,hány évente kell cserélni? És honnan tudhatom meg,hogy mikor lettek beszerelve az enyémek és mikor esedékes az újak beszerzése? Várom válaszát, köszönöm.

    Pappné AnikóDátum: 2017.10.05 - 20:32

    Tisztelt Zita! A mellékmérők hitelessége a hatályos jogszabályok szerint 8 év. Ügyfélszolgálati irodánkban személyesen, vagy telefonon a hitelesítés ill. a lejárat pontos időpontjáról munkatársaink készséggel tájékoztatják. Tisztelettel: Pappné Anikó

Szabó AttilaDátum: 2017.09.20 - 17:38

Tisztelt Dvcsh! Szeretném megkérdezni hogy ahol lakok ( októberben lessz 1 éve) a fűtés számlákat rendszeresen fizetem (12002 ft) és eddig nem fűtőttem egyáltalán !! A befizetett összegből kapok vissza valamennyit?! Válaszát előre is köszönöm

    Pappné AnikóDátum: 2017.09.29 - 20:27

    Tisztelt Szabó Attila! A pontos fogyasztási hely megjelölése nélkül kérdésére sajnos nem tudok választ adni. Kérem, hogy az eredményes ügyintézés érdekében keresse fel társaságunk ügyfélszolgálatát ügyfélfogadási időben személyesen, vagy írásban a honlapon szereplő elérhetőségeinken. Tisztelettel: Pappné Anikó

H. PéterDátum: 2017.09.05 - 12:41

Szeretem online intézni a az ügyeimet, más szolgáltatóknál már évek óta lehetséges pl. számlafizetés, önöknél nem találtam az oldalon semmilyen lehetőséget erre(csak a mérőóra bejelentést), mikor lesz rá lehetőség?

    Pappné AnikóDátum: 2017.09.15 - 08:57

    Tisztelt H.Péter! Társaságunknál jelenleg az online fizetési mód még nem elérhető, ahogy lehetőség nyílik rá, fogyasztóinkat tájékoztatni fogjuk. Megértését köszönjük. Tisztelettel: Pappné Anikó

Pacskó PéterDátum: 2017.08.31 - 21:45

Tisztelt DVCSH! Először is szeretném megtudni, hogy tudhatom meg, hogy a nevemen mennyi tartozás van, és ezt rögtön szeretném elkezdeni részletekben törleszteni, ha van erre lehetőség, akár feltételekkel is. Előre is köszönöm a választ.Üdv

    Pappné AnikóDátum: 2017.09.13 - 08:17

    Tisztelt Pacskó Péter! A víz-, csatorna, távhődíj szolgáltatásból eredő díjhátralékáról a GLOBAL Faktor Zrt.-vel közösen működtetett ügyfélszolgálatunkon (2400 Dunaújváros, Építők útja 7.) kaphat felvilágosítást ügyfélfogadási időben. Kérjük személyi okmányait az ügyintézéshez hozza magával. Tisztelettel: Pappné Anikó

B. TamásDátum: 2017.08.05 - 08:24

Tisztelt DVCSH! Tervezik bevezetni a postai csekkekre a QR kódot? Nagyban megkönnyítené és meggyorsítaná a befizetés menetét. Üdvözlettel.

    Pappné AnikóDátum: 2017.08.18 - 08:52

    Tisztelt B.Tamás! A DVCSH Kft. által kiadott számlákhoz mellékelt készpénzátutalási megbízások nem teljesen megszemélyesítettek, ebben az esetben 2018. január 1-től kötelező a QR-kód feltüntetésére. Az informatikai fejlesztések folyamatban vannak, a postai kód készpénzátutalási megbízáson történő feltüntetése legkésőbb 2018.01.01-től várható. Bevezetéséig szíves türelmét kérjük. Tisztelettel: Pappné Anikó

Kovács GábornéDátum: 2017.07.08 - 12:57

Mikor lesz az éves fűtés -és víz leolvasás a Lajos király 14. szám alatt ? Köszönöm!

    Pappné AnikóDátum: 2017.07.18 - 09:44

    Tisztelt Kovács Gáborné! Az éves leolvasások következő várható időpontja a megküldött Víziközmű-szolgáltatási számlák utolsó (4.) oldalán – a számla kötelező tartalmi elemeként kerül feltüntetésre. A Lajos király krt.14. fogyasztási helyein a következő éves leolvasás 2017.07.21-én lesz. Tisztelettel: Pappné Anikó

Hertz KatalinDátum: 2017.04.28 - 05:07

Szép Napot! Szeretném a fűtésdíjat 10000 ft, körüli összegre emelni… Kérem tegyék lehetővé… köszönöm

    Pappné AnikóDátum: 2017.05.09 - 12:14

    Tisztelt Hertz Katalin! Kérjük kérésével keresse fel társaságunk ügyfélszolgálati irodáját, mivel kérését kizárólag írásbeli kérelem alapján, a fogyasztási hely megjelölésével és a számlázandó mennyiség pontos meghatározásával tudjuk teljesíteni. Tisztelettel, Pappné Anikó

ZsoltDátum: 2017.04.19 - 19:01

Tisztelt DVCSH, ebben a hónapban -4.660 valamint -8.085 forint összegeket voltak le a folyószámlámról TÁVHŐ (FŰTÉS+MELEGVÍZ)DÍJ címen. Érdeklődnék, hogy 1) pontosan mik ezek az összegek, és 2) mennyi lesz mostantól az állandó levonandó átalány hődíjam. Az elmúlt évben 4.045 forint volt a havonta levont hődíj átalány, a legutolsó, őszi elszámolásnál többletfizetésem lett, és jóváírás történt. A lakás jelenleg nem lakott, vízfogyasztás nincs, vízórapapírt sem dobunk be. A vevőazonosítóm: 22668 (Pár napja részben feltettem már itt ezt a kérdést, azt kérem figyelmen kívül hagyni, és erre válaszolni). Előre is köszönöm.

    Pappné AnikóDátum: 2017.05.05 - 12:12

    Tisztelt Zsolt! 2017.04. hónapban kiadott távhőszolgáltatási számlában alapdíj, 0,6358 GJ fűtés hődíj (1810 Ft), és 5 m3 használati melegvíz díj után fizetendő hődíj (2990 Ft) került kiszámlázásra. A megszokottól eltérő, magasabb összegű (8.085 Ft) távhőszolgáltatási számla tartalmazta a vízmérőcsere alkalmával leolvasott és az addig az időpontig kiszámlázott részteljesítés különbözetét. Amennyiben a lakás nem lakott, a jelenleg átlagként beállított 1 m3 hideg, illetve 1 m3 melegvíz átalány mennyiségét – írásbeli kérelmére – 0 m3-re állítjuk be. Kérjük keresse fel társaságunk ügyfélszolgálati irodáját. Tisztelettel: Pappné Anikó

V. AnitaDátum: 2017.04.07 - 21:19

Tisztelt Szolgáltató! Megkaptam a tavalyi évről az éves elszámoló számlát a hődíjról, ami 25400 Ft-ról szól. A szóban forgó lakás tavaly egyáltalán nem volt fűtve (sőt lakva sem), tavaly novemberben vettem és idén január végén költöztem be, onnantól megy a fűtés. Természetesen az 5990 Ft-os átalánydíj minden hónapban be lett fizetve ettől függetlenül, és ez kb. 2000 Ft-os hődíjat is magában foglal. Hogy lehet akkor, hogy ezen felül kifizettetnek velem még több, mint 25eFt-ot is?

    Pappné AnikóDátum: 2017.04.24 - 14:49

    Tisztelt V.Anita! Levelében feltett kérdéseire pontos fogyasztási hely megjelölése nélkül nem tudok válaszolni. Kérem forduljon személyesen vagy írásban társaságunk ügyfélszolgálatához, ahol munkatársaink készséggel állnak rendelkezésére. Tisztelettel: Pappné Anikó

Szűcs JózsefDátum: 2017.03.26 - 21:48

Tiszteletem, Uram v Hölgyem Szeretném interneten keresztül látni a fűtés és víz számláimat. Megoldható lenne a számomra ? Hol kel regisztrálnom, hogy láthassam itthon. Ablak cseréhez kellenének az 1-éves számlámat kinyomtatni Budapest bank nak…. Válaszukat várom. Üdvözlettel Szűcs József Dújv Lobogó út 1 4/3 Tel.: 06-30/359-6513 Vagy 06-25/741-264

    Pappné AnikóDátum: 2017.04.24 - 14:30

    Tisztelt Szűcs József! Az elkészített számlák elektronikus megtekintésére sajnos nincs lehetőség. A kézbesített számlákról hiteles másolatokat díj megfizetése ellenében társaságunk ügyfélszolgálatán (Dunaújváros, Építők útja 7.) kérhet. Tisztelettel: Pappné Anikó

Kozma ZoltanDátum: 2017.03.23 - 14:27

Tisztelt szolgaltato! Szeretnek ingatlant vasarolni Dunaujvaros Magyar uton, a Taborallashoz tartozo reszen. Hogyan kaphatnek informaciot az ott meglevö közmüvek elhelyezkedeseröl, leginkabb a vizvezetek erdekelne. Valaszukat elöre is köszönöm!

    Nyalka LászlóDátum: 2017.04.06 - 14:44

    Tisztelt Kozma Zoltán Úr! Ha személyesen befárad az Építők útja 1. szám alá a műszaki igazgatóságra, akkor ott tájékoztatják Önt pontos cím, vagy hrsz. alapján a közművek helyzetéről. Üdvözlettel: Nyalka László

Horváth PálDátum: 2017.03.16 - 12:30

Tisztelt Szolgáltató! Hol tudom megnézni a Dunaújváros távfűtésének primer energia átalakítási tényezőit városrészekre bontva. Segítségüket előre is köszönöm. Tisztelettel. Horváth Pál

    Nyalka LászlóDátum: 2017.04.07 - 14:48

    Tisztelt Horváth Pál Úr! A távfűtés primer energia egyenértéke: – lakossági távfűtés esetén: 1,12, – közületi távfűtés esetén 1,2 értékkel lehet számolni. Üdvözlettel: Nyalka László

M.IstvánDátum: 2017.03.03 - 14:13

Szeretném megkérdezni, hogy az éves mérőleolvasó papíron rögzített " leolvasott érték "(5),(6) -számon az arányosító eszköz leolvasásakor a jobb oldalin(6) a ténylegesen fiolán látszó állás kerül beírásra ,addig a baloldalin(5) nem a fiolán látszó állás szerepel.Az arányosító eszköz akkor mihez arányosít? Milyen állás az elszámolás alapja?Válaszukat előre is köszönöm.Tisztelettel!

    Nyalka LászlóDátum: 2017.04.06 - 14:49

    Tisztelt M. István Úr! Minden Brunata típusú hajszálcsöves fűtési költségmegosztónak van egy ellenőrző (5) és egy fogyasztásmérő skálája (6). Leolvasáskor mind két értéket rögzítjük, ezzel lehet utólag ellenőrizni, hogy a leolvasás pontos volt-e. Elszámolás természetesen a fogyasztásmérő skálán (6) leolvasott értékkel történik. Üdvözlettel: Nyalka László

Sipos ErikaDátum: 2017.01.24 - 12:38

Tisztelt Szoltáltató! Szeretném Önöket megkérdezni, hogy igaz az a hir, miszerint hamarosan emelik a dijakat? Válaszukat előre is köszönöm!

    Pappné AnikóDátum: 2017.02.15 - 10:46

    Tisztelt Sipos Erika! A távhőszolgáltatás díjai hatósági árak, az árhatósági jogkört az érvényes jogszabályok alapján a miniszter gyakorolja, az 50/2011. (IX.30.) NFM rendeletben határozza meg – többek között – a lakossági felhasználónak nyújtott távhőszolgáltatás díját is. Tisztelettel: Pappné Anikó

Kerékgyártó FerencDátum: 2017.01.04 - 08:13

Tisztelt szolgáltató! Van,vagy lesz önöknél lehetőség onlien ügyintézésre, hogy megszünjen a levéláltal történő számlázás? Válaszukat elõre is köszönöm!

    Pappné AnikóDátum: 2017.01.09 - 13:06

    Tisztelt Kerékgyártó Ferenc! Sajnos jelenleg nem áll rendelkezésre egyéb számlavezetési mód. Az elektronikus számlához szükséges informatikai fejlesztéseket munkatársaink elvégezték, a bevezetéshez szükséges tesztelések folyamatban vannak, melyek elkészültéig szíves türelmét és megértését kérjük. Tisztelettel: Pappné Anikó

Szalontai Károly Dátum: 2016.11.16 - 11:17

Tisztelt DVCSH. ! Önöknél mikortól lehet Online Bankkártyával fizetni ? Üdv: Sz. K.

    Pappné AnikóDátum: 2016.11.29 - 18:27

    Tisztelt Szalontai Károly Úr! Tásraságunk ügyfélszolgálati irodájában a számlák kiegyenlítésére a jogszabályokban meghatározottak szerint a bankkártyás fizetési mód biztosított. Az online bankkártyás fizetés móddal történő befizetés jelenleg nem lehetséges. Üdvözlettel, Pappné Anikó

Kovács ImreDátum: 2016.10.25 - 20:52

Tisztelt DVCSH! Érdeklődnék, hogy a radiátorokon található fogyasztás mérőegység (Brunata) hitelesítéséről szóló dokumentumot amit az MAGYAR KERESKEDELMI ENGEDÉLYEZÉSI HIVATAL (MKEH) állított, ki az MÉRÉSÜGYI TÖRVÉNY [1991. XLV.] alapján hol lehet megtekinteni ? Válaszukat előre is köszönöm!

    Nyalka LászlóDátum: 2016.11.04 - 09:54

    Tisztelt Kovács Imre Úr! Tájékoztatjuk, hogy a fűtési költségosztó nem hőmennyiségmérő, nem hőfogyasztást mér, hanem csak egy arányosító eszköz. Ezért ez a készülék nem tartozik a mérésügyről szóló törvény hatálya alá, így annak időszakos felülvizsgálata, újrahitelesítése nem szükséges. Üdvözlettel: Nyalka László

Györök ÉvaDátum: 2016.10.25 - 10:02

Tisztelt Szolgáltató! Lakást vásároltam, szeretném a vízóra és a fűtésszabályozók leolvasását elvégezni és a tulajdonosváltást bejelenteni, mi a módja, van-e formanyomtatvány, stb? Köszönettel

    Nyalka LászlóDátum: 2016.11.04 - 09:49

    Tisztelt Györök Éva Úrhölgy! Az Építők útja 7. szám alatt személyesen be kell jelentenie a fogyasztóváltozást. Azt követően hívja az 510-117-es telefonszámot, vagy személyesen keresse meg az Építők útja 1. szám alatt a szervíztechnikus csoportot időpont egyeztetés miatt. Üdvözlettel: Nyalka László

Kovács DezsőDátum: 2016.10.18 - 23:24

Üdvözletem! Mosogatógépet vásároltam és a használati útmutatóban azt olvastam, hogy a vízkeménységről érdeklődjek a vízműveknél. Mennyi tehát a vízkeménység értéke Dunaújvárosban?

    Nyalka LászlóDátum: 2016.11.04 - 09:47

    Tisztelt Kovács Dezső Úr! A víz keménysége a 2 közepes kategóriába (11-15 német keménységi fok) tartozik Dunaújvárosban. Üdvözlettel: Nyalka László

Nagy BoglárkaDátum: 2016.10.13 - 09:09

Tisztelt Szolgáltató! Telefonon nem lehet beszélni Önökkel, ezért itt jelezném, hogy a Liszt Ferenc kert 16.3.1.- es lakásba bár a fűtés be lett kapcsolva, ennek ellenére a 4 radiátoromból kettő jéghideg… És persze mindegyik 5-ösre fel van tekerve… Kérem intézkedjenek ez ügyben! Köszönöm!

    Nyalka LászlóDátum: 2016.10.14 - 07:51

    Tisztelt Nagy Boglárka Úrhölgy! A termosztatikus radiátorszelep működése a következő: A rendszer működése során a szelepen lévő termosztátfej addig engedi a fűtővizet a fűtőtestbe, amíg a helyiség hőmérséklete el nem éri a termosztátfej beállításának megfelelő értéket. Ezt követően automatikusan zárja a fűtővíz útját. Amennyiben ugyanezen állásban a szoba levegőjének hőmérséklete a beállított érték alá csökken, a szelep újra nyit, és a radiátor felmelegszik. Pl. amennyiben Ön 3-as értéket állított be, ami kb. 20 °C-os helyiséghőmérsékletet jelent, és a szelep lezárt, a radiátor hideg, ez azért van mert a kívánt hőfok van a helyiségben. Természetesen, ha fűtési problémája van, azt kérjük jelezze ügyfélszolgálatunkon.

Virágné Tóth EszterDátum: 2016.10.08 - 09:31

Hol lehet kérni a fűtés bekapcsolását. A megadott telefonszámon nem lehet elérni senkit.

    Nyalka LászlóDátum: 2016.10.14 - 07:36

    Tisztelt Virágné Tóth Eszter Úrhölgy! A fűtésszolgáltatást a szokásos időpontban október 15-én kezdjük. Természetesen, ha lakóközösségek kérik, akkor lehetőség van már korábban is a hőközponti fűtésindulásra az alábbi feltételekkel: – A fűtés csak az egy hőközpontra kapcsolt összes lakásban indítható be. – A fűtést a hőközponthoz tartozó összes lakás fogyasztóinak nevében a közös képviselő kérheti írásban. Egyébként Társaságunk a fűtéssel már szinte már az egész városban beindult. Amennyiben ez Önöknél még nem történt meg, vagy a fűtéssel kapcsolatban bármilyen problémája van, kérjük jelezze Társaságunknak a közös képviselőn keresztül.

Nemesné dr Fehéri AnnaDátum: 2016.10.07 - 10:19

Bt-nk általános jogutódlással beolvadt egy Kft-be. Ezután nem a Bt,hanem a jogutód Kft lesz a szerződött partnerük. Kérem segítségüket abban,hogy linkben küldjék át a szükséges nyomtatványt az átjelentéshez. Üdv. Nemesné

    Pappné AnikóDátum: 2016.10.17 - 13:46

    Tisztelt Nemesné dr. Fehéri Anna! A fenti változás bejelentése személyesen, a változást igazoló irat (cégkivonat) bemutatásával lehetséges. Kérjük fáradjon be ügyfélfogadási időben a Dunaújváros, Építők útja 7. szám alatt található ügyfélszolgálatunra. Tisztelettel: Pappné Anikó

Schreiber GáborDátum: 2016.10.07 - 09:21

Három kérdésem lenne.. Nem zavarja önöket,hogy közel 20 ezer embernek nincsen meleg víz és fűtés szolgáltatása ? Nem kellene a telefonokat felvenni ? Tudom hogy direkt nem veszik fel felső utasításra,de nincs köztetek egy gerinccel ellátott kolléga ?? Miért nem tájékoztatják a lakosságot arról,hogy mi a probléma ??

    Nyalka LászlóDátum: 2016.10.14 - 07:34

    Tisztelt Schreiber Gábor Úr! A fűtésszolgáltatást a szokásos időpontban október 15-én kezdjük. Természetesen, ha lakóközösségek kérik, akkor lehetőség van már korábban is a hőközponti fűtésindulásra az alábbi feltételekkel: – A fűtés csak az egy hőközpontra kapcsolt összes lakásban indítható be. – A fűtést a hőközponthoz tartozó összes lakás fogyasztóinak nevében a közös képviselő kérheti írásban. Egyébként Társaságunk a fűtéssel már szinte már az egész városban beindult. Amennyiben ez Önöknél még nem történt meg, vagy a fűtéssel kapcsolatban bármilyen problémája van, kérjük jelezze Társaságunknak a közös képviselőn keresztül.

Antal SándorDátum: 2016.10.07 - 09:07

Tisztelt Szolgáltató! Érdeklődnék? Már több napja akadozik a meleg víz szolgáltatás nálunk.( Kassák Lajos utcába) Ha van akkor is éppen hogy csak langyos!Egy több gyerekes szülőnek ez igen kellemetlen.. Én meg értem, hogy ilyenkor amikor indul a fűtés szezon nagyon sok munkájuk van, és már dolgoznak a hibán… Ugyanis ezt a választ kaptam! Kérdem én hogy ezt a pár napos kiesést fogják-e kompenzálni valahogy? A másik probléma, hogy egy hiba bejelentéséhez egy fél délelőtt kell!! Üdvözlettel Antal Sándor

    Nyalka LászlóDátum: 2016.10.14 - 07:14

    Tisztelt Antal Sándor Úr! Panaszát továbbítottam a hőszolgáltatási üzemigazgatóságnak. Remélem már azóta a használati melegvizes problémája megszűnt. 2003. július 1-től az országban kötelező lett a szolgáltatók számára, hogy mérés szerint számoljanak el a fogyasztókkal. Ezért amennyiben a fűtés vagy használati melegvíz szolgáltatásban probléma adódik, pl. nem kerül be műszaki hiba miatt elég hő az épületbe, akkor természetesen a be nem adott hőt a hőközponti hőmennyiségmérő meg sem tudja mérni, a meg sem mért hőt pedig (mivel a hőközponti hőmennyiségmérő az elszámolás alapja) ki sem lehet számlázni.

Fázós LakóDátum: 2016.10.06 - 20:19

Tisztelt szolgáltató több mint 24 órája nincs meleg víz és fűtés a Fáy András utca környékén , ügyelet nem veszi fel a telefont , a lakók fáznak nem tudnak fürdeni, érdeklődnék a hibáról, és jó lenne ha telefont felvennék végre.

    Nyalka LászlóDátum: 2016.10.14 - 07:13

    Tisztelt Fázós Lakó! A fűtésszolgáltatást a szokásos időpontban október 15-én kezdjük. Természetesen, ha lakóközösségek kérik, akkor lehetőség van már korábban is a hőközponti fűtésindulásra az alábbi feltételekkel: – A fűtés csak az egy hőközpontra kapcsolt összes lakásban indítható be. – A fűtést a hőközponthoz tartozó összes lakás fogyasztóinak nevében a közös képviselő kérheti írásban. Egyébként Társaságunk a fűtéssel már szinte már az egész városban beindult. Amennyiben ez Önöknél még nem történt meg, vagy a fűtéssel kapcsolatban bármilyen problémája van, kérjük jelezze Társaságunknak a közös képviselőn keresztül.

Domafödi JózsefDátum: 2016.10.06 - 19:54

Miért akadozik az egész városba a fűtés elindítása?Kevés a szakember?Trehány volt a felkészülés? Nem halgatják a meteorologiát?DÜHÖNG A FÉL VÁROS! Olvassák a castellum.do

    Nyalka LászlóDátum: 2016.10.13 - 15:18

    Tisztelt Domaföldi József Úr! A fűtésszolgáltatást a szokásos időpontban október 15-én kezdjük. Természetesen, ha lakóközösségek kérik, akkor lehetőség van már korábban is a hőközponti fűtésindulásra az alábbi feltételekkel: – A fűtés csak az egy hőközpontra kapcsolt összes lakásban indítható be. – A fűtést a hőközponthoz tartozó összes lakás fogyasztóinak nevében a közös képviselő kérheti írásban. Egyébként Társaságunk a fűtéssel már szinte már az egész városban beindult. Amennyiben ez Önöknél még nem történt meg, vagy a fűtéssel kapcsolatban bármilyen problémája van, kérjük jelezze Társaságunknak a közös képviselőn keresztül.

Kissné Ividics TitanillaDátum: 2016.10.06 - 18:37

Tisztelt Szolgáltató! Nagy érdeklődéssel kérdezném Önöktől, hogy ugyan bizony mikorra várható, hogy bekapcsolják a fűtést a lakásokban? Ugyanis a Váci Mihály utca 6-os szám alatt a napi átlag szobahőmérséklet 19-20 fok. Tehát kicsit kezdünk fázni. 😢

    Nyalka LászlóDátum: 2016.10.13 - 15:17

    Tisztelt Kissné Ividics Titanilla Úrhölgy! A fűtésszolgáltatást a szokásos időpontban október 15-én kezdjük. Természetesen, ha lakóközösségek kérik, akkor lehetőség van már korábban is a hőközponti fűtésindulásra az alábbi feltételekkel: – A fűtés csak az egy hőközpontra kapcsolt összes lakásban indítható be. – A fűtést a hőközponthoz tartozó összes lakás fogyasztóinak nevében a közös képviselő kérheti írásban. Egyébként Társaságunk a fűtéssel már szinte már az egész városban beindult. Amennyiben ez Önöknél még nem történt meg, vagy a fűtéssel kapcsolatban bármilyen problémája van, kérjük jelezze Társaságunknak a közös képviselőn keresztül.

Virágné Tóth EszterDátum: 2016.10.06 - 13:47

Tisztelt Szolgáltató! Mivel napok óta az átlaghőmérséklet nagyon alacsony, azt szeretném kérdezni, mikor fogják a fűtést bekapcsolni. A Tavasz utcában lakom, itt a közös képviselő már tegnap kérte a szolgáltatást. Édesapám 89 éves a Barátság út 32-ben lakik, mivel idős ember nehezen viseli a hideget. Nem tudom ott ki a közös képviselő, mert kertes házban lakik, amennyiben lehetséges kérném hogy ott is legyenek szívesek a fűtést bekapcsolni. Köszönettel: Virágné Tóth Eszter Tavasz u. 8. 2/1

    Nyalka LászlóDátum: 2016.10.13 - 15:16

    Tisztelt Virágné Tóth Eszter Úrhölgy! A fűtésszolgáltatást a szokásos időpontban október 15-én kezdjük. Természetesen, ha lakóközösségek kérik, akkor lehetőség van már korábban is a hőközponti fűtésindulásra az alábbi feltételekkel: – A fűtés csak az egy hőközpontra kapcsolt összes lakásban indítható be. – A fűtést a hőközponthoz tartozó összes lakás fogyasztóinak nevében a közös képviselő kérheti írásban. Egyébként Társaságunk a fűtéssel már szinte már az egész városban beindult. Amennyiben ez Önöknél még nem történt meg, vagy a fűtéssel kapcsolatban bármilyen problémája van, kérjük jelezze Társaságunknak a közös képviselőn keresztül.

TiborDátum: 2016.10.06 - 13:23

Tisztelt szolgáltató! A Fáy u. 9. alatt mikor lesz elindítva a fűtés? A közös képviselőnk nem igazán aktív az Önökkel való kapcsolattartásban. Köszönöm

    Nyalka LászlóDátum: 2016.10.13 - 15:15

    Tisztelt Tibor! A fűtésszolgáltatást a szokásos időpontban október 15-én kezdjük. Természetesen, ha lakóközösségek kérik, akkor lehetőség van már korábban is a hőközponti fűtésindulásra az alábbi feltételekkel: – A fűtés csak az egy hőközpontra kapcsolt összes lakásban indítható be. – A fűtést a hőközponthoz tartozó összes lakás fogyasztóinak nevében a közös képviselő kérheti írásban. Egyébként Társaságunk a fűtéssel már szinte már az egész városban beindult. Amennyiben ez Önöknél még nem történt meg, vagy a fűtéssel kapcsolatban bármilyen problémája van, kérjük jelezze Társaságunknak a közös képviselőn keresztül.

Szabó MáriaDátum: 2016.10.06 - 08:55

Tisztelt DVCSH ! Dunaújváros Alkotás utcában hány fokosnak kell lennie a meleg víznek, mert pár napja nem elég forró a víz. Köszönettel: Szabó M.

    Nyalka LászlóDátum: 2016.10.13 - 15:14

    Tisztelt Szabó Mária Úrhölgy! A használati melegvíz előírt hőfoka hibátlan fogyasztói rendszer esetén a kifolyónál mérve legalább 40 °C. „Hibásnak” tekinthető a fogyasztói rendszer, ha nincs kiépítve a legtávolabbi csapolóig cirkulációs vezeték, vagy a cirkuláció a fogyasztói rendszer üzemképtelensége miatt nem működik. Megfelelő a kiépítettség, ha az alap és felszálló vezetékek is cirkulációs hálózattal vannak ellátva és rendeltetésszerűen működnek, a használati melegvíz és cirkulációs hálózat teljes mértékben folyamatos hőszigeteléssel biztosított. A fogyasztó azt igényelné, hogy a melegvíz csap megnyitását követően azonnal jelenjék meg a melegvíz. Ez fizikai okokból maradéktalanul nem teljesíthető, mivel a hosszabb ideig használaton kívüli vezetékben lehűl a melegvíz, és a csap újranyitásakor a már lehűlt víz folyik egy ideig.

Mamszi44Dátum: 2016.10.05 - 17:45

Tisztelettel érdeklődnék,hogy a fűtést mikor indítják el a városban,mert meglehetősen hideg van és ennél csak hidegebb lesz a következő napokban!A lakásban már csak 17 fok van!Köszönöm!

    Nyalka LászlóDátum: 2016.10.13 - 16:10

    Tisztelt Mamszi44! A fűtésszolgáltatást a szokásos időpontban október 15-én kezdjük. Természetesen, ha lakóközösségek kérik, akkor lehetőség van már korábban is a hőközponti fűtésindulásra az alábbi feltételekkel: – A fűtés csak az egy hőközpontra kapcsolt összes lakásban indítható be. – A fűtést a hőközponthoz tartozó összes lakás fogyasztóinak nevében a közös képviselő kérheti írásban. Egyébként Társaságunk a fűtéssel már szinte már az egész városban beindult. Amennyiben ez Önöknél még nem történt meg, vagy a fűtéssel kapcsolatban bármilyen problémája van, kérjük jelezze Társaságunknak a közös képviselőn keresztül.

Horváth GáborDátum: 2016.10.05 - 10:57

Tisztelt Szolgáltató! Érdeklődni szeretnék, hogy a távhőszolgáltatás idény (október 15.) előtti – városi szintű – elindításához mely meteorológiai szolgáltató mérése/előrejelzése alapján hozzák meg döntésüket? A DMVJK 20/2012 (IV.13.) önkormányzati rendelet (Önök honlapján is megtalálható) 4. fejezet 8. par. szerint ugyanis, idézem: "…a fűtést a felhasználók eltérő rendelkezése hiányában városi szinten meg kell kezdeni…, ha a napi átlaghőmérséklet 10°C fok alá csökken, vagy két egymást követő napon át várhatóan 12°C alatt marad." A lakosság számára elérhető időjárás-előrejelzések alapján a fenti feltételek teljesülni látszanak, azonban még sincs lépés Önök részéről a szolgáltatás megindításáról (amire a fentiek szerint Önöket rendelet kötelezi). Vagy én magam siklok el valamely rejtett paragrafus felett, vagy veszek el a meteorológia tudományában? Kérem segítsenek mihamarabb választ találni, mielőtt drága időmet aláírásgyűjtögetéssel kellene töltenem. Mihamarabbi válaszukat megköszönve, tisztelettel: Horváth Gábor

    Nyalka LászlóDátum: 2016.10.13 - 15:07

    Tisztelt Horváth Gábor Úr! A fűtésszolgáltatást a szokásos időpontban október 15-én kezdjük. Természetesen, ha lakóközösségek kérik, akkor lehetőség van már korábban is a hőközponti fűtésindulásra az alábbi feltételekkel: – A fűtés csak az egy hőközpontra kapcsolt összes lakásban indítható be. – A fűtést a hőközponthoz tartozó összes lakás fogyasztóinak nevében a közös képviselő kérheti írásban. Egyébként Társaságunk a fűtéssel már szinte már az egész városban beindult. Amennyiben ez Önöknél még nem történt meg, vagy a fűtéssel kapcsolatban bármilyen problémája van, kérjük jelezze Társaságunknak a közös képviselőn keresztül.

Balogh-Varga BeátaDátum: 2016.10.01 - 09:51

Tisztelt Szolgáltató! A távhőszámlát és vízszámlát is átutalással rendezem, viszont, bár minden számlát befizettem(átutalással), az aktuális havi számlán mégis tartozást látok. Hogyan tudnám egyeztetni a befizetéseimet Önökkel?

    Pappné AnikóDátum: 2016.10.06 - 12:22

    Tisztelt Balogh-Varga Beáta! A tartozás egyeztetése érdekében kérjük keresse fel a DVCSH Kft. és a GLOBAL Faktor Zrt. közös ügyfélszolgálatát ügyfélfogadási időben (2400 Dunaújváros, Építők útja 7. Hétfő,kedd,csütörtök: 7.30-15.00, szerda: 7.30-20.00, péntek:7.30-13.30), vagy kérdéseivel forduljon ügyintézőinkhez írásban (GLOBAL Faktor Zrt. , 2400 Dunaújváros, Építők útja 7., e-mail: dunaujvaros@globalfaktor.hu) Tisztelettel: Pappné Anikó

Juhászné ZsuzsannaDátum: 2016.09.09 - 07:46

Tisztelt Hölgyem! Bocskai 2/e-ben lévő lakásba szeretnénk visszaköttetni a fűtést.Kérdésem,mi a menete mennyibe kerül,s hogy történik a fizetés?

    Pappné AnikóDátum: 2016.09.16 - 16:18

    Tisztelt Juhászné Zsuzsanna! Kérem adja meg fogyasztási hely azonosítóját, ennek hiányában kérdésére nem tudok érdemi választ adni. Tisztelettel: Pappné Anikó

Kiss BélaDátum: 2016.09.06 - 19:36

Tisztelt DVCSH! A korábbi kérdésekre adott válaszukra hivatkozva kérdezem, hogy a vízóra állásokat milyen emailcímre lehet elküldeni. Elég ha csak beírjuk vagy a kapott lapot mindkét oldalával beszkennelve kell emailben elküldeni. Köszönöm.

Viszlai IstvánDátum: 2016.08.21 - 23:39

Érdeklődni szeretnék, hogy ha részletfizetést szeretnék kérni az elszámoló számlákra, hova címezzem a levelem? Sajnos elfoglaltságaim miatt nem tudok személyesen az ügyfélszolgálatra bemenni. azonosító: 601351034 Valamint az is érdekelne, hogy van-e arra mód, hogy a fenti fogyasztási helyre a vízóra állását havonta diktáljam és azután fizessek? Köszönöm

    Pappné AnikóDátum: 2016.08.22 - 08:37

    Tisztelt Viszlai István! A magas összegű elszámoló számlák kifizetéséhez a GLOBAL Faktor Zrt részletfizetési lehetőséget biztosít. A részletkötés feltétele az erre rendszeresített adatlap kitöltése, jövedelem igazolás benyújtása valamint a részlettel érintett összeg alapján a részletkötési díj megfizetése, mely az Ön esetében 2500 Ft. Kérjük levelét – fizetési lehetőségei megjelölésével – a GLOBAL Faktor Zrt. Dunaújváros, Építők útja 7. címre, vagy a dunaujvaros@globalfaktor.hu e-mail címre címezze. A vízfogyasztás havi elszámolásához nélkülözhetetlen, hogy a vízmérő állások közléséről a havonta kiküldött leolvasó lapok visszajuttatásával gondoskodjon. Ezt megteheti a lépcsőházban elhelyezett gyűjtőládán keresztül vagy e-mailben, illetve postai úton levélben. A fenti fogyasztási hely esetében a legutóbbi leolvasott mérőállás 2015.07. hónapban volt. Kérem a magas összegű számlák elkerülése érdekében gondoskodjon a mérők rendszeres leolvasásáról. Tisztelettel: Pappné Anikó

B.N.Dátum: 2016.08.05 - 08:30

Kedves DVCSH! Érdeklődnék, az éves óraleolvasás megtörtént, mikor várható az elszámolás? Várom válaszukat. Köszönettel: Váci 1. szám alatti lakos

    Pappné AnikóDátum: 2016.08.17 - 08:41

    Tisztelt B.N.! A fenti fogyasztási hely elszámolása várhatóan 2016. szeptember hónapban készül el, a számla kézbesítéséig szíves türelmét kérjük. Tisztelettel: Pappné Anikó

Farkas LászlónéDátum: 2016.07.30 - 13:22

Tisztelt DVCSH! Már többször, több helyen kérdeztem Önöktől, hogy létezik-e olyan lehetőség, hogy ha a vízórák állását elektronikus úton szeretném bejelenteni, nem papíralapon, akkor az erre jelenleg használt oldalon az informatikai munkatársak tudnának-e olyan felületet biztosítani, ami a bejelentkezéssel együtt megjegyzi az adataimat is. Pontosabban: NEM SZERETNÉM MINDEN EGYES ALKALOMMAL BEÍRNI A NEVEM, CÍMEM, VÍZÓRÁK GYÁRI SZÁMÁT. Úgy gondolom, ez nem igényelne túl nagy programozási feladatot, viszont jelentősen megkönnyebbítené az ügyfelek dolgát. Kérem, a "folyamatban lévő informatikai fejlesztés munkatársait", oldják meg ezt a ma már nem túl nagy kérést. Köszönettel.

    Pappné AnikóDátum: 2016.08.15 - 18:59

    Tisztelt Farkas Lászlóné! Sajnos jelenleg a vízmérő állás – az Ön által leírt módon történő – bejelentésére nincsen lehetőség. A leolvasást követően a fogyasztási helyre kiküldött (előre kitöltött) leolvasó lapok gyűjtőládába elhelyezésével vagy visszajuttatásával, illetve postai vagy elektronikus úton e-mail-ben van lehetőség a mérőállások bejelentésére. Megértését köszönjük, Tisztelettel, Pappné Anikó

Ócsai AttilaDátum: 2016.07.12 - 19:23

Megszeretném kérdezni , hogy a most először használt hideg-meleg vízmérő táblázatból a számok átmentek-e? Sajnos nem voltunk itthon (nyaralás) és most próbáltam ki először!! Előre is köszönöm a választ !!

    Pappné AnikóDátum: 2016.08.12 - 10:51

    Tisztelt Ócsai Attila! 2016.07.10-én érkezett mérőállásokat rendszerünkben rögzítettük, a fogyasztással 2016.08. hónapban kiadott számlában elszámoltunk. Tisztelettel, Pappné Anikó

A.A.Dátum: 2016.06.21 - 19:28

Tisztelt DVCSH. Érdeklődnék, hogy önöknél létezik e olyan elektronikus számlavezetés, amikor a fizetési értesítőket e-mailben küldik és nem a régi elavult papír borítékos leves formában? Válaszukat előre is köszönöm!

    Pappné AnikóDátum: 2016.07.01 - 12:57

    Tisztelt A.A.! Sajnos jelenleg nem áll rendelkezésre egyéb számlavezetési mód. Az elektronikus számlához szükséges informatikai fejlesztéseket munkatársaink elvégezték, a bevezetéshez szükséges tesztelések folyamatban vannak, melyek elkészültéig szíves türelmét és megértését kérjük. Tisztelettel: Pappné Anikó

Kiss BélaDátum: 2016.06.15 - 08:31

Tisztelt Szolgáltató! Érdeklődni szeretnék, hogy mikortól lesz elérhető az elektronikus számlák igénylésének lehetősége. Köszönettel várom válaszukat.

    Pappné AnikóDátum: 2016.06.28 - 12:53

    Tisztelt Kiss Béla! Az elektronikus számlához szükséges informatikai fejlesztéseket munkatársaink elvégezték, a bevezetéshez szükséges tesztelések folyamatban vannak, melyek elkészültéig szíves türelmét és megértését kérjük. Tisztelettel: Pappné Anikó

Berki Kinga Dátum: 2016.05.11 - 10:50

Tisztelt Dvcsh! Érdeklődni szeretnék, hogy a májusi víz és fűtés csekkeket kiküldték e már, vagy a leolvasás miatt késik? Válaszát előre is köszönöm. Üdvözlettel B. K.

    Pappné AnikóDátum: 2016.05.11 - 17:59

    Tisztelt Berki Kinga! A 2016. május havi számlák kézbesítése ezen a héten várható. Kérjük szíves türelmét a számlák megérkezéséig. Tisztelettel: Pappné Anikó


Hozzászólás