Kérdezz-felelek

Tisztelt Fogyasztóink!

Ebben a menüpontban lehetőséget biztosítunk Önöknek arra, hogy szolgáltatásainkkal kapcsolatos kérdéseiket feltehessék, és természetesen választ is kapjanak, kaphassanak rá. Akár nyilvánosan az alábbiakban a kérdés és a válasz egyidejű megjelenítésével, vagy – ha ezt külön kérik- az Önök által megjelölt emailre küldjük.

Felhívjuk figyelmüket, hogy kizárólag a szolgáltatással kapcsolatos kérdésekre válaszolunk, s a megjelenési mód miatt fenntartjuk a jogot arra, hogy az írásokat a tartalom megváltoztatása nélkül rövidítsük.

Feladatunknak tekintjük, hogy egyre jobb szolgáltatási színvonalat és ehhez tartozó közérzetet biztosítsunk, ehhez kérjük az Önök segítségét is.

2 360 hozzászólás

Marhardt KláraDátum: 2019.11.06 - 14:32

Azt szeretném kérdezni,hogy hol találok meghatalmazást a honlapjukon ?
Válaszát előre is köszönöm.

    Pappné AnikóDátum: 2019.11.14 - 15:16

    Tisztelt Manhardt Klára!
    Társaságunk honlapján nem áll rendelkezésre meghatalmazás. Ügyintézéshez elfogadjuk a kézzel írott, internetről letölthető általános (formai megkötés nélküli) meghatalmazást, vagy a Társaságunk ügyfélszolgálatán biztosítjuk az ügyintézéshez szükséges nyomtatványt.
    Tisztelettel:
    Pappné Anikó

Biró AndreaDátum: 2019.10.25 - 14:58

Jó napot kívánok!
Azt szeretném megkérdezni, hogy a távhő leolvasása után lecsökkent a távhő számlánk (mert nem fütöttünk annyit), de szeretnénk inkább többet fizetni. Ezt hol és miképpen tehetem meg?
Köszönöm válaszát!
Üdvözlettel: Andrea

    Pappné AnikóDátum: 2019.10.31 - 09:58

    Tisztelt Bíró Andrea!
    Dunaújváros Megyei Jogú Város Közgyűlésének 20/2012. (IV.13.) önkormányzati rendelete szerint a részteljesítés az előző mért időszak fogyasztása alapján kerül megállapításra.
    Sem Önnek, sem a szolgáltatónak nem áll érdekében, hogy a tényleges fogyasztáshoz mérten aránytalanul magas-, vagy alacsony hődíjat fizessen havonta. Társaságunk célja, hogy a havonta számlázott hődíj előleg megközelítőleg azonos legyen a tényleges fogyasztással, azonban indokolt esetben természetesen van lehetőség a GJ előleg módosítására. Kérjük írásbeli kérelmével forduljon társaságunk ügyfélszolgálatához, ahol munkatársaink készséggel segítenek abban, hogy a havonta fizetendő hődíj részteljesítés a tényfogyasztás és a fogyasztói szokások figyelembe vételével kerülhessen megállapításra.
    Tisztelettel:
    Pappné Anikó

Bodri GábornéDátum: 2019.10.11 - 10:17

Tisztelt Pappné Anikó!
Érdeklődnék, ha egy háztartásban a férjemmel együtt mindketten nyugdíjasként élünk, akkor 2×6.000.- ft távhőutalványra vagyunk-e jogosultak vagy csak egyet érvényesíthetünk? Köszönöm válaszát!

    Pappné AnikóDátum: 2019.10.16 - 12:43

    Tisztelt Bodri Gáborné!
    A dunaújvárosi önkormányzat által biztosított kedvezményre (többek között) azok a fogyasztók jogosultak, akik 2019. szeptember 30. napján nyugdíjasok, dunaújvárosi állandó lakcímmel rendelkeznek, valamint távhőszolgáltatást vesznek igénybe. Egy fogyasztási helyre (háztartásra) egy személy veheti igénybe a támogatást.
    Amennyiben Ön a fenti feltételeknek megfelel, de nem kapott kedvezménykártyát és az adott fogyasztási helyre más jogosult nem vette még igénybe a kedvezményt, társaságunk ügyfélszolgálati irodájában – a jogosultságot igazoló dokumentum (pl. nyugdíjjogosultságot igazoló dokumentum) és az érvényes lakcímkártya bemutatásával 2019. december 31-ig – személyesen érvényesítheti a 6.000 Ft kedvezményt.
    Tisztelettel:
    Pappné Anikó

Kaszala MelindaDátum: 2019.10.11 - 07:21

Jo napot!
Erdeklodnek, hogy varhato e a viz szamla erkezese? A tehgnapi napin , okt.10. en a futes szamlat bedobtak de a vizet nem.
Koszonettel

    Pappné AnikóDátum: 2019.10.17 - 09:13

    Tisztelt Kaszala Melinda!
    A 2019.10. hónapban kiadott víziközmű szolgáltatás számlákban a 2019.08.03 – 2019.09.03. fogyasztási időszakot számoltuk el. Tekintettel arra, hogy az elszámolási időszakban a leolvasott mérőállások szerint nem történt fogyasztás, az Ön esetében számla kiadására nem került sor. A rendelkezésre álló mérőállások alapján a 2019.09.04-2019.10.01.időszakban már volt fogyasztás, mellyel a 2019.11. havi számlában számolunk el.
    Tisztelettel:
    Pappné Anikó

Kopisné Bartha GyöngyiDátum: 2019.10.04 - 12:34

Üdvözletem! Érdeklődni szeretnék hogy a fűtéshez minden nyugdíjas kap rezsiutalvány az is aki egy háztartásban él családtagokkal de nem ő nevén van a számla? Előre is köszönöm Kopisné

    Pappné AnikóDátum: 2019.10.10 - 10:51

    Tisztelt Kopisné Bartha Gyöngyi!

    A dunaújvárosi önkormányzat által biztosított kedvezményre (többek között) azok a fogyasztók jogosultak, akik 2019. szeptember 30. napján nyugdíjasok, dunaújvárosi állandó lakcímmel rendelkeznek, valamint távhőszolgáltatást vesznek igénybe.
    Amennyiben Ön a fenti feltételeknek megfelel, de nem kapott kedvezménykártyát és az adott fogyasztási helyre más jogosult nem vette még igénybe a kedvezményt, társaságunk ügyfélszolgálati irodájában – a jogosultságot igazoló dokumentum (pl. nyugdíjjogosultságot igazoló dokumentum) és az érvényes lakcímkártya bemutatásával 2019. december 31-ig – személyesen érvényesítheti a 6.000 Ft kedvezményt.

    Tisztelettel:
    Pappné Anikó

Szűcs JózsefDátum: 2019.10.01 - 19:12

E számlával rendelkezem. De nem tudok interneten keresztül kártyás fizetést intézni.
Mikor lesz lehetőség. Köszönöm a válaszukat.

    Pappné AnikóDátum: 2019.10.07 - 10:44

    Tisztelt Szűcs József!

    Társaságunk mindent megtesz a gyors, költséghatékony online fizetési elérése érdekében, azonban az ehhez kapcsolódó fejlesztés még nem fejeződött be, kérjük szíves türelmét annak bevezetéséig.

    Üdvözlettel:
    Pappné Anikó

Kiss ZoltánDátum: 2019.09.11 - 17:24

Jó napot
Olyan problémám lenne hogy év elején kötöttem egy előszerződést lakás vásárlás miatt de akkor még nem valósult meg az átiratás a saját nevemre így csak most a napokban tudtam.
De viszont visszamenőleg kiküldtek csekkeket.
Miközben fizetve volt minden hónapban annyi eltéréssel h az előző tulaj néven volt a számla.
Így nem világos hogy ez miért van?

    Pappné AnikóDátum: 2019.09.18 - 10:55

    Tisztelt Kiss Zoltán Úr!
    A pontos felhasználási hely megjelölése nélkül sajnos érdemi tájékoztatást nem tudok adni. Kérjük a számlázással kapcsolatos kérdésével keresse fel közvetlenül ügyfélszolgálati irodánkat személyesen vagy írásban, ahol munkatársaink készséggel tájékoztatják.
    Üdvözlettel: Pappné Anikó

Huszárné Nagy ÁgnesDátum: 2019.09.10 - 14:02

Tisztelt Címzett! Szeretnék kérni egyedi értékű csekket, hogy érvényesíthessem a rezsiutalványt, mivel nekem átutalással került kiegyenlítésre a számla összeg.
Köszönettel: Huszárné

    Pappné AnikóDátum: 2019.09.23 - 12:24

    Tisztelt Huszárné Nagy Ágnes!
    A rezsiutalvány a gáz- és villanyszámlák kifizetésére szolgál, készpénz helyettesítőként, Kérjük kérésével keresse fel az illetékes szolgáltatót.
    Tájékoztatjuk, hogy Cserna Gábor, Dunaújváros Megyei Jogú Város polgármestere a dunaújvárosi nyugdíjasokat távhő kedvezményben részesíti, a kedvezmény érvényesítéséről a 2019.10. havi számlával egyidejűleg kézbesített levélben részletesen tájékoztatjuk fogyasztóinkat.
    Tisztelettel:
    Pappné Anikó

Varga KrisztinaDátum: 2019.08.09 - 08:21

Tisztelt DVCSH! Utalással kapcsolatban az lenne a kérdésem, hogy a számla bal felső sarkában lévő K&H-s (DVCSH) számlaszámra kell utalni vagy az alul feltüntetett OTP-s (Global Faktor) számlára? Hosszú ideje én a K&H-ra utalok, eddig fel sem tűnt a másik számlaszám sor. üdv. Krisztina

    Pappné AnikóDátum: 2019.08.22 - 12:32

    Tisztelt Varga Krisztina!
    Kérjük az OTP Nyrt.-nél vezetett 11703006-20474959 számú bankszámla számra teljesítse díjfizetési kötelezettségét, azonban tájékoztatjuk, hogy bármely bankszámla számra egyenlíti ki számlatartozását, a befizetést – az engedményező (Dunaújvárosi Csatorna- Hőszolgáltató Kft.) és engedményes (GLOBAL Faktor Zrt.) Társaságok közötti folyamatos elszámolás eredményeképpen – vevői folyószámláján elszámoljuk.
    Tisztelettel:
    Pappné Anikó

Vér KárolyDátum: 2019.07.25 - 20:55

Tisztelt Szolgáltató! Kérem most ne töröljék a kérdésem, ellenkező esetben kénytelen leszek a fogyasztóvédelmi bejelentést tenni. Szeretném megtudni, hogy mi az a legkisebb statikus nyomás amit biztosítaniuk kell a fogyasztási pontoknál. Amennyiben nincs ilyen előírás vagy nem tudnak róla, kérem arról is tájékoztassanak. Továbbá szeretném megtudni, hogy ma miért folyik a csapból koszos víz. Köszönettel: Vér Károly

    Nyalka LászlóDátum: 2019.08.07 - 14:35

    A víziközmű tv. vhr.-e szerint: A szolgáltató a közműves ivóvízellátást legalább 1,5 és legfeljebb 6 bar hálózati nyomás mellett köteles teljesíteni a szolgáltatási onton, azaz a bekötő vezeték felhasználó felőli végontján, a bekötési főmérőjénél. A legkisebb nyomás tehát amit biztosítanunk kell min. 1,6 bar.

Nagy AnikóDátum: 2019.07.21 - 13:18

Tisztelt Dvcsh. Éves víz-és távhő leolvasás után 17.226 ft-os tarozást küldtek ki távhő elszámoló számlára vonatkozóan. A számlarészletezőn ez az összeg vízmelegítési célú költsékekre vonatkozik. Havi vízóra leolvasást jelentem online az oldalukon minden hónap 1-én. Miként keletkezhetett ez a tartozás, amikor eddig minden évben 0-ás volt a leolvasás utáni éves elszámolásom? Várom mielőbbi válszukat az ügyben! Üdv. Nagy Anikó

    Pappné AnikóDátum: 2019.08.05 - 12:00

    Tisztelt Nagy Anikó! Kérem adja meg fogyasztási hely azonosítóját, ennek hiányában kérdéseire nem tudok érdemi választ adni. Kérdésével felkeresheti társaságunk ügyfélszolgálatát is, ahol munkatársaink készségesen válaszolnak feltett kérdéseire. Üdvözlettel: Pappné Anikó

Gergely VárnaiDátum: 2019.07.08 - 20:26

Tisztelt DVCSH. Sajnálattal látom, hogy jelenleg Online fizetési lehetőség még nincs kész Cégüknél. Addig is elektronikus számla kérése mellett lehetséges bankszámlájukra utalni a számlán szereplő összeget? Köszönöm válaszukat. Üdvözlettel Várnai Gergely

    Pappné AnikóDátum: 2019.07.24 - 11:57

    Tisztelt Várnai Gergely Úr! Természetesen a számlán feltüntetett bankszámla számra egyedi utalással a havi szolgáltatási díj megfizetése teljesíthető. Üdvözlettel: Pappné Anikó

Aszódi GyörgyDátum: 2019.07.02 - 21:14

Tisztelt Hölgyem/Uram! Hol tudom bejelenteni a honlapon a mérőóra állást? Köszönöm előre is.

Solymosi SzilviaDátum: 2019.07.02 - 20:14

Tisztelt DVCSH, a Barsi D. u. 1/A/B/A. lépcsőházban évek óta jelenség nyáron, hogy a délutáni óráktól időjárástól függetlenül nincs víznyomásunk. Személy szerint én is tettem korábban hibabejelentést, lakótársaim is. Semmi intézkedés nem történt, a víznyomás változatlanul nem kielégítő. A kérdésem, hova, kinek, milyen formában kell még jeleznünk, hogy foglalkozzanak a problémánkkal? Várom válaszukat. Üdv.

    Nyalka LászlóDátum: 2019.08.07 - 14:41

    Többször jeleztük már a közösségnek, hogy a bekötési vízmérőnél az előírt nyomás rendelkezésre áll, belső műszaki robléma lehet, forduljon a közös kéviselőjéhez.

ZoltanDátum: 2019.05.20 - 13:16

Tisztelt Szolgaltato! Vasaroltam Edesanyamnak egy mosogatogepet. Meg tudnak nekem valaszolni a vizkemenysegi erteket Dunaujvarosban? Dozsa varosresz. Koszonettel Zoltan

Róth RóbertDátum: 2019.05.06 - 08:50

Tisztelt DVCSH! Már nagyon rég óta hitegetnek, hogy lesz online fizetési lehetőség. Mégis, ki csinálja ezt önöknek, melyik cég? Hogy állnak jelenleg? Mi a tervezett indulás ideje? 2017-ben ez a válasz érkezett: "Az online fizetés mód bevezetése a következő év első felében várható. " Azaz már 1 éve kellene, hogy működjön. Esetleg csatlakozhatnának a DIJNET-hez. Üdv: Róth Róbert

    Pappné AnikóDátum: 2019.05.09 - 11:14

    Tisztelt Róth Róbert! Az online befizetés biztosítását jogszabály nem írja elő, az a szolgáltató döntése alapján biztosított kényelmi szolgáltatás. Társaságunk mindent megtesz a gyors, költséghatékony online fizetési elérése érdekében, azonban az ehhez kapcsolódó fejlesztés még nem fejeződött be, kérjük szíves türelmét annak bevezetéséig. Üdvözlettel: Pappné Anikó

Hornyik Timea MargarettDátum: 2019.03.04 - 11:46

Tisztelt DVCSH Kft.! Szinte minden közüzemi szolgáltató esetében megoldott az online bankkártyás fizetési lehetőség évek óta. Évek óta várom, hogy Önöknél is megoldódjon végre ez a fizetési lehetőség. Évek óta azt a választ kapom, hogy dolgoznak az ügyön. Mielőtt megírtam ezt a hozzászólásom, a legutóbbi pár hozzászólásban is az online bankkártyás fizetési lehetőségről érdeklődtek az ügyfeleik. Mikor lehet végre online bankkártyával fizetni? Köszönettel: Timea

    Pappné AnikóDátum: 2019.03.11 - 10:53

    Tisztelt Hornyik Tímea Margarett! A fejlesztések folyamatban vannak, kérjük türelmét a bevezetésig. Tisztelettel: Pappné Anikó

Szűcs JózsefDátum: 2019.02.05 - 13:15

Tiszteletem… Érdeklődnék hogy a fűtés és víz számlát lehetne e-számlaként meg kapni ? Nem papír alapúként (Csekk) Befizetés interneten keresztül… Üdv…

    Pappné AnikóDátum: 2019.02.14 - 10:50

    Tisztelt Szűcs József! Papír alapú számla helyett Társaságunknál lehetőség van elektronikus számla igénylésre, a számla elektronikus úton történő kézbesítésére. Írásbeli kérésére a tárgyhavi számlákat PDF formátumban, az Ön által megadott e-mail címre kézbesítjük. Kérelmét a dunaujvaros@globalfaktor.hu e-mail címre várjuk. Kérjük levelében a fogyasztó neve, felhasználási hely azonosító száma, a pontos e-mail cím megadása mellett az e-számla küldésének kezdő időpontját is szíveskedjen megadni. Tisztelettel: Pappné Anikó

Manzéger PéterDátum: 2019.01.25 - 08:06

Online vagy telefonon be tudok jelenteni átlagos fogyasztás változást vagy csak személyesen?

    Pappné AnikóDátum: 2019.01.25 - 12:26

    Tisztelt Manzéger Péter Úr! A részteljesítésként számlázandó mennyiség változását írásbeli bejelentés alapján rögzítjük. Bejelentését megteheti a dunaújváros@globalfaktor.hu e-mail címen. Üdvözlettel: Pappné Anikó

Gajdos HenriettDátum: 2018.12.15 - 15:09

Tisztelt DVCSH! Érdeklődnék, hogy a február hónapban említett online fizetési lehetőség előreláthatólag mikorra lesz elérhető? Meglátásom szerint meglehetősen nagy igény volna rá. "azonban a számlák kényelmes, gyors és biztonságos befizetése érdekében társaságunk további fejlesztéseken dolgozik, a hamarosan elérhetővé váló online ügyintézés során többek között lehetőség lesz a számlák online befizetésére is. "

    Pappné AnikóDátum: 2018.12.27 - 14:15

    Tisztelt Gajdos Henriett! Az online ügyintézés fejlesztése jelenleg is tart, kérjük szíves türelmét annak bevezetéséig. Tisztelettel: Pappné Anikó

Szűcs JózsefDátum: 2018.12.11 - 09:10

Mikor lehet interneten keresztül, bank kártyás befizetést intézni..

    Pappné AnikóDátum: 2018.12.27 - 14:13

    Tisztelt Szűcs József! Társaságunknál az online bankkártyás befizetés jelenleg még nem elérhető, annak fejlesztése folyamatban van. Bevezetéséig szíves türelmét és megértését kérjük. Tisztelettel: Pappné Anikó

PAPPNÉ GRABANT ILONADátum: 2018.12.03 - 17:35

Üdvözlöm! Az online bejelentő rendszer nem fogadja el a teljes 9 jegyű fogyasztói azonosítót. Így nem tudom továbbítani a fogyasztásomat. Köszöntet. FI

    Pappné AnikóDátum: 2018.12.07 - 09:54

    Tisztelt Pappné Grabant Ilona! Észrevételét továbbítottam az illetékes munkatársak felé, a hibát kijavítottuk, az okozott kellemetlenségért szíves elnézését kérjük. Tisztelettel: Pappné Anikó

Leidál KláraDátum: 2018.11.21 - 09:47

T. DVCSH ! Érdeklődöm, mi az oka, hogy a nemrégen emelt fűtés díja, ismét emelkedett. Ebben az évben már kétszer. Kicsit soknak tartom, ilyen kicsi lakáshoz képest, ahol egy radiátor a szobában, egy a konyhában és egy a fürdőben van. Már több mint 8000 a számla. Felh.hely.az.:50405932 Dózsa Gy.u.13.3.2. /5700 volt egy éve/ Köszönöm a választ.

    Pappné AnikóDátum: 2018.12.03 - 09:52

    Tisztelt Leidál Klára! A fenti fogyasztási helyen a 2017/2018 fűtési idényben (2017.06. hónaptól 2018.05. hónapig) az alapdíjon felül 4 x 1 GJ, 8 x 1,7708 GJ fűtés hődíj részteljesítés került számlázásra, a kiadott számlák fizetendő összegét kizárólag az éves hődíj elszámolás befolyásolta. A 2018.09. hóban kiadott elszámoló számlában a 12.hónap alatt kiszámlázott 18.1664 GJ részteljesítéssel szemben 24,8 GJ volt a tényleges hőfelhasználás, így a számla 17.694 Ft fizetendő összeget eredményezett. Az elszámolás eredményeképpen a havonta fizetendő részteljesítés 2.0317 GJ-ra emelkedett, a számla fizetendő összege pedig 8.312 Ft-ra nőtt. Amennyiben további kérdése merül fel, kérem keresse fel társaságunk ügyfélszolgálati irodáját, ahol munkatársaink készséggel válaszolnak Önnek. Tisztelettel: Pappné Anikó

D.SzabolcsDátum: 2018.11.12 - 14:17

Tisztelt Pappné Anikó! A Dózsa György úti lakásomban ami kb 3-hónapja vásároltam,van külön meleg illetve hidegvízmérő óra,a távhőt álltalánydíjban fizetem,az órákat leolvasom és az erre kijelölt helyen a lépcsőházba bedobom a leolvasott vízóraállásokkal a kitöltött papírt,kérdésem az lenne hogy miért nem kaptam még hidegvízről külön számlát?

    Pappné AnikóDátum: 2018.11.14 - 17:40

    Tisztelt D.Szabolcs! Azonosító adatok (ügyfélszám, fogyasztási hely azonosító), hiányában sajnos nem tudok kérdésére válaszolni. Kérem kérdéseivel keresse fel társaságunk ügyfélszolgálati irodáját (Dunaújváros, Építők útja 7.) Tisztelettel: Pappné Anikó

ZsoltDátum: 2018.11.08 - 21:45

Tisztelt DVCSH! Aktuális hődíj-számlámmal kapcsolatban kérdeznék. Lakásomban több, mint 2.5 éve nem lakik senki, nem használjuk a fűtést, ennek ellenére egyre többet fizetek évente hődíjra. Legutóbbi számlám az alábbi összeget tartalmazza: Összeg: 4 997 Ft Számla sorszáma: 18296912 Vevőkód: 22668 Kérdésem, hogy tulajdonképpen mire fizetek ennyit? Előre is köszönöm a választ, tisztelettel.

    Pappné AnikóDátum: 2018.11.14 - 08:55

    Tisztelt Zsolt! A fent hivatkozott távhőszolgáltatási számlán a fűtés alapdíj és hődíj mellett a használati melegvízre vonatkozó alapdíj és hődíj is szerepel. A 2018.10.09-én történt jegyzőkönyves leolvasás alkalmával 2 m3-es mérőállást rögzítettek. Tekintettel arra, hogy az előző leolvasás óta melegvíz részteljesítést nem számláztunk, a 2017.10.05-től 2018.10.09-ig elfogyasztott 1 m3 használati melegvíz került a 2018.11. havi távhőszolgáltatási számlában kiszámlázásra, ez 826 Ft-tal magasabb fizetendő összeget eredményezett. A következő, 2018.12. havi számlában a beállított átlag alapján használati melegvíz részteljesítés számlázására nem kerül sor, a számla kizárólag a fűtés alap és hődíját tartalmazza majd. Tisztelettel: Pappné Anikó

Papp GaborDátum: 2018.09.02 - 16:46

Tisztelt szolgáltató! szeretném megtudni mikor lesz elérhető az online ügyfélszolgálat vagy az e számla.

    Pappné AnikóDátum: 2018.09.11 - 18:04

    Tisztelt Papp Gábor Úr! Papír alapú számla helyett Társaságunknál már lehetőség van a számla elektronikus úton történő kézbesítésére. Írásbeli kérésére a tárgyhavi számlákat PDF formátumban, az Ön által megadott e-mail címre kézbesítjük. Kérelmét a dunaujvaros@globalfaktor.hu e-mail címre várjuk. Kérjük levelében a fogyasztó neve, felhasználási hely azonosító száma, a pontos e-mail cím megadása mellett az e-számla küldésének kezdő időpontját is szíveskedjen megadni. A fenti módon kézbesített számlák kiegyenlítése jelenleg csoportos beszedési megbízással, egyedi utalással, vagy ügyfélszolgálati irodánkban bankkártyával, illetve készpénzben történhet, azonban a számlák kényelmes, gyors és biztonságos befizetése érdekében hamarosan elérhetővé válik az online ügyintézés is. A fejlesztés jelenleg folyamatban van, bevezetéséig szíves türelmét kérjük. Tisztelettel: Pappné Anikó

Szilagyi MihalyDátum: 2018.08.28 - 13:20

A szamalakat Edesanyam bankszamlajarol fizettuk csoportos beszedesi megbizassal. Edesanyam meghalt. Szeretnem mas modon teljesiteni a fizetesi kotelezettsegeimet. Nem Dunaujvarosban elek. Hogyan tudom szemelyes megjelenes nelkul modositani a fizetessel kapcsolatos megegyezesunket? Valaszukat elore koszonom! Szilagyi Mihaly

    Pappné AnikóDátum: 2018.09.06 - 17:58

    Tisztelt Szilágyi Mihály! A pontos felhasználási hely hiányában, sajnos nem tudom ellenőrizni, hogy a számlák csoportos beszedési megbízással teljesülnek-e. A megküldött számlákon feltüntetett bankszámla számra egyéni utalással díjfizetési kötelezettsége teljesíthető. Amennyiben az érintett ingatlannak Ön tulajdonosa, írásbeli kérelmére a számlákat a kért címre és névre küldjük, de lehetősége van elektronikus számla igénylésére is. (Az e-számla igénylés feltételeiről kérjük érdeklődjön társaságunk ügyfélszolgálatán(25/510-141, 25/510-149.) A számlázás módosítására vonatkozó igényét postai úton a 2400 Dunaújváros, Építők útja 7. szám alatti ügyfélszolgálatunkra, vagy elektronikusan a dunaujvaros@globalfaktor.hu e-mail címre szíveskedjen megküldeni. Kérjük, amennyiben még nem tette meg, nyilvántartásunk módosítása érdekében a halotti anyakönyvi kivonat, illetve hagyatékátadó végzés bemutatásával a díjfizető személyében történő változást jelentse be. Tisztelettel: Pappné Anikó

Bendula IstvánDátum: 2018.08.22 - 17:14

Olyan lakásban élek,ahol a radiátorokon nincs mérve a fűtés mértéke. Szomszédaim visszatérítést kapnak,nekem ráfizetést számláztak az elmúlt fűtési szezonért. Egy hét kivételével enyhe tél volt és áprilisban már egyetlen percet sem fűtöttek. Miért fizettetnek velem többet?

    Pappné AnikóDátum: 2018.09.05 - 18:07

    Tisztelt Bendula István Úr! A pontos felhasználási hely megjelölése nélkül sajnos érdemi tájékoztatást nem tudok adni. Kérjük az elszámolással kapcsolatos kérdésével keresse fel közvetlenül ügyfélszolgálati irodánkat személyesen vagy írásban, ahol munkatársaink készséggel tájékoztatják. Üdvözlettel: Pappné Anikó

RóbertDátum: 2018.07.18 - 12:57

Tisztelt Ügyintéző! 2018 első felére igérték az online fizetési lehetőséget (visszaolvasva a kommenteket). Ez sajnos nem történt meg. Lehet valami kézzelfogható időpontot publikálni, hogy mikor fog ez megvalósulni? Előre is köszönöm válaszát!

    Pappné AnikóDátum: 2018.08.01 - 18:16

    Tisztelt Róbert! Az online ügyintézés fejlesztése jelenleg is zajlik, bevezetésének időpontjára jelenleg nincs pontos információ, szíves türelmét és megértését kérjük. Tisztelettel: Pappné Anikó

Lollok Dóra Dátum: 2018.06.26 - 08:54

Tisztelt Szolgáltató! A túlfizetés visszautalását több mint egy hónapja igényeltem, telefonon semmilyen információt nem adnak. Mennyi a határidő a visszautalásra, hogyan lehet lényegi információt megtudni?

    Pappné AnikóDátum: 2018.06.28 - 12:10

    Tisztelt Lollok Dóra! Kérem az érdemi ügyintézés érdekében adja meg fogyasztási hely azonosítóját. Köszönettel: Pappné Anikó

Antal ImreDátum: 2018.02.12 - 10:51

Az lenne a kérdésem, hogy a mostani papír alapú számlaértesítő helyett PDF vagy más formátumban kaphatnék-e értesítést. Felhasználási hely azonosító száma:111850063 lakcím: Vasmű út 67.6/3

    Pappné AnikóDátum: 2018.02.13 - 14:33

    Tisztelt Antal Imre Úr! Papír alapú számla helyett Társaságunknál lehetőség van a számla elektronikus úton történő kézbesítésére. Írásbeli kérésére a tárgyhavi számlákat PDF formátumban, az Ön által megadott e-mail címre kézbesítjük. Kérelmét a dunaujvaros@globalfaktor.hu e-mail címre várjuk. Kérjük levelében a fogyasztó neve, felhasználási hely azonosító száma, a pontos e-mail cím megadása mellett az e-számla küldésének kezdő időpontját is szíveskedjen megadni. A fenti módon kézbesített számlák kiegyenlítése jelenleg csoportos beszedési megbízással, egyedi utalással, vagy ügyfélszolgálati irodánkban bankkártyával, illetve készpénzben történhet, azonban a számlák kényelmes, gyors és biztonságos befizetése érdekében társaságunk további fejlesztéseken dolgozik, a hamarosan elérhetővé váló online ügyintézés során többek között lehetőség lesz a számlák online befizetésére is. Tisztelettel: Pappné Anikó

H. TimeaDátum: 2018.02.08 - 12:53

Tisztelt Pappné Anikó! Válaszát köszönöm. Kérem, hogy levelem azon a részére is válaszoljon, ahol azt kérdezem, hogy miképp lehet majd kezelni bankkártyás fizetés esetén, amikor minuszos és plusszos számlát is bocsájtanak ki egyszerre az adott hónapra? Köszönöm.

    Pappné AnikóDátum: 2018.02.14 - 11:35

    Tisztelt H.Tímea! Az online bankkártyás fizetés informatikai fejlesztése folyamatban van, kérdésére sajnos jelenleg nem tudok pontos választ adni. A fentiekkel kapcsolatos esetleges további kérdéseivel – a név és felhasználási hely megjelölésével – a dunaujvaros@globalfaktor.hu e-mail címen szíveskedjen az illetékes munkatársakat megkeresni. Kérjük szíves türelmét a rendszer bevezetéséig. Üdvözlettel: Pappné Anikó

slamjuditDátum: 2018.01.30 - 23:37

Tisztelt pappné szeretnék megvásárolni egy ingatlan amin sok vizdij tartozás van akérdésem az lenne atulajdonos átirathatja e a vizet az én nevemre és én átválalhatom e a tartozást ugy hogy a ház még nem az enyém válaszát előre is kőszőnőm

    Pappné AnikóDátum: 2018.02.05 - 10:28

    Tisztelt Slam Judit! Az érdemi ügyintézés érdekében kérem kérdésével – a pontos felhasználási hely megjelölésével – írásban forduljon a követelések jogosultjához GLOBAL Faktor Zrt.-hez (e-mail: dunaujvaros@globalfaktor.hu, postacím: GLOBAL Faktor Zrt. 2400 Dunaújváros, Építők útja 7.) Tisztelettel: Pappné Anikó


Hozzászólás