Friss! DVG fizetési emlékeztetőjéhez…

Tovább a részletekre »

Kérdezz-felelek

Tisztelt Fogyasztóink!

Ebben a menüpontban lehetőséget biztosítunk Önöknek arra, hogy szolgáltatásainkkal kapcsolatos kérdéseiket feltehessék, és természetesen választ is kapjanak, kaphassanak rá. Akár nyilvánosan az alábbiakban a kérdés és a válasz egyidejű megjelenítésével, vagy – ha ezt külön kérik- az Önök által megjelölt emailre küldjük.

Felhívjuk figyelmüket, hogy kizárólag a szolgáltatással kapcsolatos kérdésekre válaszolunk, s a megjelenési mód miatt fenntartjuk a jogot arra, hogy az írásokat a tartalom megváltoztatása nélkül rövidítsük.

Feladatunknak tekintjük, hogy egyre jobb szolgáltatási színvonalat és ehhez tartozó közérzetet biztosítsunk, ehhez kérjük az Önök segítségét is.

Tovább új hozzászólás írásához »

2 587 hozzászólás

Gráczer GyörgynéDátum: 2020.04.30 - 07:23

Tisztelt Szolgáltató!

Pontosan melyik jogszabály rendelkezik a beszedési megbízás indításának időpontjáról?
Tisztelettel:
Gráczer Györgyné

    Pappné AnikóDátum: 2020.05.04 - 09:28

    Tisztelt Gráczer Györgyné!

    A csoportos beszedési megbízással kapcsolatos szabályozásról a pénzforgalom lebonyolításáról szóló 35/2017. (XII. 14.) MNB rendelet rendelkezik.

    Tisztelettel:
    Pappné Anikó

Németh AttilaDátum: 2020.04.29 - 14:48

Tisztelt DVCSH!

A lakásomban szereplő radiátorokat szeretném cseréltetni, továbbá a fürdőszobai radiátort szeretném leköttetni a rendszerről, érdeklődnék milyen módon lehet kérvényezni az eljárást az ügyfélfogadás szünetelése alatt? Telefonon vagy e-mail útján van-e lehetőség az igénybejelenésre, amennyiben igen, kérem tájékoztassanak a megfelelő elérhetőségekről.
Köszönettel: Németh Attila

    Pappné AnikóDátum: 2020.05.04 - 09:50

    Tisztelt Németh Attila!
    A koronavírus magyarországi terjedése miatt, a Dunaújvárosi Víz-, Csatorna– Hőszolgáltató Kft. munkatársai és fogyasztói egészségének megőrzése érdekében tevékenységkorlátozó intézkedéseket volt kénytelen bevezetni, így további értesítésig a felhasználási helyeken munkatársaink kizárólag halaszthatatlan munkákat, hibaelhárításokat végeznek.
    A felhasználási helyeken a nem hibaelhárítási tevékenységeket, így a radiátor cserék végzését is felfüggesztettük.
    Kérjük kísérje figyelemmel Társaságunk honlapját, ahol fogyasztóinkat minden változásról tájékoztatjuk.
    Köszönjük megértését!
    Tisztelettel:
    Pappné Anikó

Acél HenriettDátum: 2020.04.29 - 09:25

Tisztelt Cím!

Érdeklődnék,hogy a csekket átutalással kinek (Global Faktor vagy DVCSH) és milyen számla számra kell átutalni? A számlán és a csekkem erstés bankszámlaszám van megadva de különbözőek. Hozzászólásokban láttam,hogy valami K&H-s-ra kéne utalni. Az a számla szám nálam se a csekkem se a számlán nem található ! Várom válaszukat !

    Pappné AnikóDátum: 2020.05.04 - 09:20

    Tisztelt Acél Henriett!
    Kérjük díjfizetését a számlához csatolt készpénzátutalási megbízáson feltüntetett számlaszámra teljesítse.
    Felhívjuk figyelmét, hogy a DVCSH Kft. által kibocsátott víziközmű szolgáltatás esetében a teljesítés helye elsődlegesen az ERSTE Banknál vezetett 11600006-00000000-03096570 sz. bankszámla, távhőszolgáltatás esetében a K&H Banknál vezetett 10201006-50267725-00000000 sz. bankszámla.
    Tájékoztatjuk azonban, hogy befizetéseit bármely számlán megjelölt bankszámla számra elindíthatja, az utalás összege a GLOBAL FAktor Zrt. és a DVCSH Kft. közötti folyamatos elszámolás eredményeképpen megérkezik a jogosulthoz és az Ön vevői folyószámláján kerül elszámolásra.
    Utaláskor szíveskedjen a közleményben a vevőazonosító/számlasorszám-ot feltüntetni.
    Tisztelettel:
    Pappné Anikó

Major FerencDátum: 2020.04.23 - 09:43

QR KÓDOS csekkek használatával sokkal egyszerűbb lenne a befizetés. Nincs szándékuk bevezetni?
Köszönöm válaszukat.

    Pappné AnikóDátum: 2020.04.27 - 09:03

    Tisztelt Major Ferenc Úr!
    Sajnálatos módon a QR-kód készpénzátutalási megbízáson történő megjelenítése valamint az elektronikus díjfizetési lehetőség társaságunknál jelenleg még nem elérhető.
    Az informatikai fejlesztések folyamatban vannak, bevezetéséig szíves türelmét és megértését kérjük.
    Tisztelettel:
    Pappné Anikó

Bognár IstvánDátum: 2020.04.15 - 10:42

Tisztelt Címzett!
A helyzetre való tekintettem csoportos beszedési megbízást adtam a CIB banknál a számlák kiegyenlítésére vonatkozóan és átálltam e-számlára. Van még teendőm , vagy a következő számla már így jön és a beszedés is így történik?!
köszönettel
Bognár István

    Pappné AnikóDátum: 2020.04.15 - 11:51

    Tisztelt Bognár István!
    A beérkezett kérelme feldolgozása folyamatban van. Várhatóan 2020.05. hónaptól e-számlát küldünk, a teljesítés pedig csoportos beszedéssel történik.
    További ügyintézésre nincs szükség.
    Tisztelettel:
    Pappné Anikó

F. AnikóDátum: 2020.04.15 - 08:46

Emailben kapott elektronikus számla kiegyenlíthető bankkártyával is online?
Ha nem, akkor mikortól vezetik be?

    Pappné AnikóDátum: 2020.04.15 - 11:14

    Tisztelt F.Anikó!
    Az online fizetési mód sajnos még nem elérhető, az ehhez kapcsolódó fejlesztések sajnos még nem fejeződtek be.
    Az elektronikus számlák befizetéséhez jelenleg az egyedi utalás (netbankon keresztül), vagy csoportos beszedési megbízás fizetésmód biztosított.
    Tisztelettel:
    Pappné Anikó

Horváth AndreaDátum: 2020.04.14 - 09:55

Tisztelt Címzett!
Szeretném a vízfogyasztási átalány értékeimet megemeltetni. Milyen módon van erre jelenleg lehetőségem? Az 510-149, 510-141 telefonszámok elérhetetlenek…
Köszönöm a választ!

    Pappné AnikóDátum: 2020.04.15 - 11:54

    Tisztelt Horváth Andrea!
    Kérjük kérelmét a bejelentes@globalfaktor.hu e-mailcímre szíveskedjen megküldeni a pontos mennyiség és felhasználási hely 9 jegyű azonosítójának feltüntetésével.
    Köszönettel:
    Pappné Anikó

Kiss JózsefDátum: 2020.04.13 - 14:35

Tisztelt DVCSH!

MIkor lehet online bankkártyával fizetni Önöknek egyszerűen (pl. *TP SIMPLE) vagy i-Csekk alkalmazáson keresztül,
hogy ne kelljen további banki költséggel számolni egy DVCSH csekk/számla kiegyenlítéséhez?

Köszönettel:
KJ

    Pappné AnikóDátum: 2020.04.15 - 11:12

    Tisztelt Kiss József!
    Társaságunk mindent megtesz a gyors, költséghatékony online fizetési mód bevezetésért, azonban az ehhez kapcsolódó fejlesztés sajnos még nem fejeződött be, így nem elérhető.
    Papír alapú, vagy elektronikus számlák befizetéséhez jelenleg az egyedi utalás (netbankon keresztül), vagy csoportos beszedési megbízás fizetésmód biztosított.
    Tisztelettel:
    Pappné Anikó

Zomi LászlónéDátum: 2020.04.09 - 09:32

Tisztelt Címzett!

Elnézést, hogy ismét kérdezek. A víz díj számláit is a K&H Banknál vezetett 10201006-50267725-00000000 számlaszámra lehet utalni? Mert a számlán és a csekken Erste Bank-os számalaszám szerepel, és azok is különbözőek. Köszönettel: Zomi Lászlóné

    Pappné AnikóDátum: 2020.04.09 - 18:27

    Tisztelt Zomi Lászlóné!
    Távhő és víziközmű szolgáltatási számláit a számlákhoz csatolt készpénzátutalási megbízáson feltüntetett bankszámla számokra kérjük teljesíteni.
    Tisztelettel:
    Pappné Anikó

Zomi LászlónéDátum: 2020.04.06 - 19:39

Tisztelt Címzett!

Banki átutaláskor milyen számlaszámra kell utalni ? A csekken vagy a számlán található számlaszám a jó? Köszönettel!

    Pappné AnikóDátum: 2020.04.08 - 10:42

    Tisztelt Zomi Lászlóné!

    Kérjük díjfizetését a számlához csatolt készpénzátutalási megbízáson szereplő, K&H Banknál vezetett 10201006-50267725-00000000 számlaszámra teljesítse.
    Utaláskor szíveskedjen a közleményben a vevőazonosító/számlasorszám-ot feltüntetni .
    Tisztelettel:
    Pappné Anikó

KOVÁCS ILONKADátum: 2020.03.23 - 10:38

Tisztelt DVCSH! Azt szeretném kérdezni, hogy miért nem lehet (vagy legalább is én nem találom) regisztrálni az oldalra és online befizetni a csekkeket, mivel most van ez a krízishelyzet. Idős vagyok, betartom az otthonmaradási figyelmeztetést és senkim sincs aki befizethetné helyettem. Köszönöm a válaszukat. Tisztelettel. Kovács Ilonka

    Pappné AnikóDátum: 2020.03.23 - 12:47

    Tisztelt Kovács Ilonka!
    Társaságunk mindent megtesz a gyors, költséghatékony online fizetési mód bevezetésért, azonban az ehhez kapcsolódó fejlesztés sajnos még nem fejeződött be, így nem elérhető.
    Papír alapú számla helyett Társaságunknál lehetőség van elektronikus számla igénylésre, a számla elektronikus úton történő kézbesítésére.
    Írásbeli kérésére a tárgyhavi számlákat PDF formátumban, az Ön által megadott e-mail címre kézbesítjük. Kérelmét a dunaujvaros@globalfaktor.hu e-mail címre várjuk. Kérjük levelében a fogyasztó neve, felhasználási hely azonosító száma, a pontos e-mail cím megadása mellett az e-számla küldésének kezdő időpontját is szíveskedjen megadni.
    Papír alapú, vagy elektronikus számlák befizetéséhez jelenleg is biztosított az egyedi utalás (netbankon keresztül), vagy csoportos beszedési megbízás, mely fizetéseket biztonságosan, otthonából is intézheti.
    Tisztelettel:
    Pappné Anikó

Biró L. NorbertDátum: 2020.03.13 - 14:12

Tisztelt Szolgáltató!
Szeretnék tájékoztatást kapni, hogy a lakásban elhelyezett radiátoron lévő hőszabályozó termosztát a szolgáltató tulajdona vagy pedig a lakás tulajdonosáé? Illetve, ha ez a szolgáltató tulajdona, akkor ezek cseréjére van-e mód – akár térítés ellenében -, és ezt hol lehet megrendelni?

    Pappné AnikóDátum: 2020.03.18 - 12:38

    Tisztelt Bíró L. Norbert Úr!
    A termosztatikus radiátorszelepek a felhasználó tulajdonát képezik. Cseréjére – a jelenlegi rendkívüli járványügyi helyzet elmúltával – van lehetőség. Erre vonatkozó írásbeli kérelmét, kérjük az ugyfelszolgalat@dvcsh.hu email címre küldje meg.
    Tisztelettel:
    Pappné Anikó

Gráczer GyörgynéDátum: 2020.03.09 - 17:06

Tisztelt Szolgáltató !

A fűtés és víz számláim kiegyenlítésére meghatalmazást adtam Önöknek, hogy a számlák összegét leemeljék az OTP-nél vezetett folyószámlámról. Ez meg is történik, ám jóval a számlákon feltüntetett fizetési határidő előtt. Rendben van ez így?

Üdvözlettel: Gráczer Györgyné

    Pappné AnikóDátum: 2020.03.13 - 15:03

    Tisztelt Gráczer Györgyné!
    A csoportos beszedési megbízásokat a vonatkozó jogszabályokban foglaltak szerint indítjuk. A szolgáltatás díját minden hónapban két alkalommal kíséreljük meg leemelni, az erre megbízással rendelkező fogyasztók folyószámlájáról. Első alkalommal a tárgyhónap 12 és 15 napja között, majd fedezethiány esetén a hónap utolsó napjaiban.
    Tisztelettel:
    Pappné Anikó

Lázárné Hangya EditDátum: 2020.03.01 - 09:35

A február 29-i karbantartással kapcsolatban szeretném köszönetemet küldeni, minden dolgozónak aki ebben részt vett. Igazán jó volt, hogy 11 óra után néhány perccel már helyre állt a vízszolgáltatás. Kérem tolmácsolják a javítási munkákban résztvevő dolgozóknak köszönetemet.!

    Pappné AnikóDátum: 2020.03.02 - 12:02

    Tisztelt Lázárné Hangya Edit!
    Társaságunk számára elsődleges szempont a szolgáltatás zavartalan biztosítása, így minden esetben törekszünk arra, hogy a lehető legrövidebb idő alatt elvégezzük az ehhez nélkülözhetetlen karbantartási munkálatokat.
    Köszönjük pozitív visszajelzését, melyet természetesen továbbítunk munkatársaink felé.
    Tisztelettel:
    Pappné Anikó

Lázárné Hangya EditDátum: 2020.02.26 - 13:57

Tisztelt DVCSH! Köszönjük a tájékoztatást az vízszolgáltatás várható zavaráról. Csak egy aprócska kérdésem lenne. Biztos, hogy ezt a karbantartást SZOMBATON délelőtt lehet csak elvégezni. A lakosság nagy része ilyenkor otthon van, főzne sütne, takarítana és mosna 🙂 Elképzelhetetlen lett volna egy hétköznap elvégezni a karbantartást, mert ilyenkor kevesebben tartózkodnak otthon.

    Pappné AnikóDátum: 2020.02.27 - 10:25

    Tisztelt Lázárné Hangya Edit!

    Kérdésére tájékoztatjuk, hogy a tervezett karbantartási vagy rekonstrukciós munkák időpontjának ütemezésénél számos tényezőt kell figyelembe vennünk. Az érintett városrészben óvoda és bölcsőde is működik, szolgáltatóként kötelességünk az időpont optimális meghatározásával a gyermekek nappali felügyeletét ellátó intézmények munkanapokra eső ivóvízellátását a háztartások hétvégi vízigényével szemben biztosítani.

    Megértését köszönjük!

    Tisztelettel:
    Pappné Anikó

Szűr EmeseDátum: 2019.12.08 - 17:14

Tisztelt Pappné Anikó! Vízórát szeretnék cserélni (Barátság útja 23.) érdeklődöm, az ügymenet folyamatárol. Köszönettel: Szűr Emese (06702724661)

    Pappné AnikóDátum: 2019.12.09 - 10:36

    Tisztelt Szűr Emese!
    A vízmérő cserére vonatkozóan feltett kérdéseivel kapcsolatban illetékes munkatársunk a megadott elérhetőségen megkeresi.
    Tisztelettel:
    Pappné Anikó

Kalman JozsefneDátum: 2019.12.06 - 14:47

Szeretnem megkerdezni hogy futes leolvasa utan visszateritest kapok akkor azt keszpenzben mikor kapom meg?

    Pappné AnikóDátum: 2019.12.09 - 11:55

    Tisztelt Kálmán Józsefné!
    Kérdése megválaszolása érdekében kérem adja meg azonosító adatait (ügyfélszám, fogyasztási hely azonosító), vagy az ismert elérhetőségeken keresse fel társaságunk ügyfélszolgálatát.
    Tisztelettel:
    Pappné Anikó

Marhardt KláraDátum: 2019.11.06 - 14:32

Azt szeretném kérdezni,hogy hol találok meghatalmazást a honlapjukon ?
Válaszát előre is köszönöm.

    Pappné AnikóDátum: 2019.11.14 - 15:16

    Tisztelt Manhardt Klára!
    Társaságunk honlapján nem áll rendelkezésre meghatalmazás. Ügyintézéshez elfogadjuk a kézzel írott, internetről letölthető általános (formai megkötés nélküli) meghatalmazást, vagy a Társaságunk ügyfélszolgálatán biztosítjuk az ügyintézéshez szükséges nyomtatványt.
    Tisztelettel:
    Pappné Anikó

Biró AndreaDátum: 2019.10.25 - 14:58

Jó napot kívánok!
Azt szeretném megkérdezni, hogy a távhő leolvasása után lecsökkent a távhő számlánk (mert nem fütöttünk annyit), de szeretnénk inkább többet fizetni. Ezt hol és miképpen tehetem meg?
Köszönöm válaszát!
Üdvözlettel: Andrea

    Pappné AnikóDátum: 2019.10.31 - 09:58

    Tisztelt Bíró Andrea!
    Dunaújváros Megyei Jogú Város Közgyűlésének 20/2012. (IV.13.) önkormányzati rendelete szerint a részteljesítés az előző mért időszak fogyasztása alapján kerül megállapításra.
    Sem Önnek, sem a szolgáltatónak nem áll érdekében, hogy a tényleges fogyasztáshoz mérten aránytalanul magas-, vagy alacsony hődíjat fizessen havonta. Társaságunk célja, hogy a havonta számlázott hődíj előleg megközelítőleg azonos legyen a tényleges fogyasztással, azonban indokolt esetben természetesen van lehetőség a GJ előleg módosítására. Kérjük írásbeli kérelmével forduljon társaságunk ügyfélszolgálatához, ahol munkatársaink készséggel segítenek abban, hogy a havonta fizetendő hődíj részteljesítés a tényfogyasztás és a fogyasztói szokások figyelembe vételével kerülhessen megállapításra.
    Tisztelettel:
    Pappné Anikó

Bodri GábornéDátum: 2019.10.11 - 10:17

Tisztelt Pappné Anikó!
Érdeklődnék, ha egy háztartásban a férjemmel együtt mindketten nyugdíjasként élünk, akkor 2×6.000.- ft távhőutalványra vagyunk-e jogosultak vagy csak egyet érvényesíthetünk? Köszönöm válaszát!

    Pappné AnikóDátum: 2019.10.16 - 12:43

    Tisztelt Bodri Gáborné!
    A dunaújvárosi önkormányzat által biztosított kedvezményre (többek között) azok a fogyasztók jogosultak, akik 2019. szeptember 30. napján nyugdíjasok, dunaújvárosi állandó lakcímmel rendelkeznek, valamint távhőszolgáltatást vesznek igénybe. Egy fogyasztási helyre (háztartásra) egy személy veheti igénybe a támogatást.
    Amennyiben Ön a fenti feltételeknek megfelel, de nem kapott kedvezménykártyát és az adott fogyasztási helyre más jogosult nem vette még igénybe a kedvezményt, társaságunk ügyfélszolgálati irodájában – a jogosultságot igazoló dokumentum (pl. nyugdíjjogosultságot igazoló dokumentum) és az érvényes lakcímkártya bemutatásával 2019. december 31-ig – személyesen érvényesítheti a 6.000 Ft kedvezményt.
    Tisztelettel:
    Pappné Anikó

Kaszala MelindaDátum: 2019.10.11 - 07:21

Jo napot!
Erdeklodnek, hogy varhato e a viz szamla erkezese? A tehgnapi napin , okt.10. en a futes szamlat bedobtak de a vizet nem.
Koszonettel

    Pappné AnikóDátum: 2019.10.17 - 09:13

    Tisztelt Kaszala Melinda!
    A 2019.10. hónapban kiadott víziközmű szolgáltatás számlákban a 2019.08.03 – 2019.09.03. fogyasztási időszakot számoltuk el. Tekintettel arra, hogy az elszámolási időszakban a leolvasott mérőállások szerint nem történt fogyasztás, az Ön esetében számla kiadására nem került sor. A rendelkezésre álló mérőállások alapján a 2019.09.04-2019.10.01.időszakban már volt fogyasztás, mellyel a 2019.11. havi számlában számolunk el.
    Tisztelettel:
    Pappné Anikó

Kopisné Bartha GyöngyiDátum: 2019.10.04 - 12:34

Üdvözletem! Érdeklődni szeretnék hogy a fűtéshez minden nyugdíjas kap rezsiutalvány az is aki egy háztartásban él családtagokkal de nem ő nevén van a számla? Előre is köszönöm Kopisné

    Pappné AnikóDátum: 2019.10.10 - 10:51

    Tisztelt Kopisné Bartha Gyöngyi!

    A dunaújvárosi önkormányzat által biztosított kedvezményre (többek között) azok a fogyasztók jogosultak, akik 2019. szeptember 30. napján nyugdíjasok, dunaújvárosi állandó lakcímmel rendelkeznek, valamint távhőszolgáltatást vesznek igénybe.
    Amennyiben Ön a fenti feltételeknek megfelel, de nem kapott kedvezménykártyát és az adott fogyasztási helyre más jogosult nem vette még igénybe a kedvezményt, társaságunk ügyfélszolgálati irodájában – a jogosultságot igazoló dokumentum (pl. nyugdíjjogosultságot igazoló dokumentum) és az érvényes lakcímkártya bemutatásával 2019. december 31-ig – személyesen érvényesítheti a 6.000 Ft kedvezményt.

    Tisztelettel:
    Pappné Anikó

Szűcs JózsefDátum: 2019.10.01 - 19:12

E számlával rendelkezem. De nem tudok interneten keresztül kártyás fizetést intézni.
Mikor lesz lehetőség. Köszönöm a válaszukat.

    Pappné AnikóDátum: 2019.10.07 - 10:44

    Tisztelt Szűcs József!

    Társaságunk mindent megtesz a gyors, költséghatékony online fizetési elérése érdekében, azonban az ehhez kapcsolódó fejlesztés még nem fejeződött be, kérjük szíves türelmét annak bevezetéséig.

    Üdvözlettel:
    Pappné Anikó

Kiss ZoltánDátum: 2019.09.11 - 17:24

Jó napot
Olyan problémám lenne hogy év elején kötöttem egy előszerződést lakás vásárlás miatt de akkor még nem valósult meg az átiratás a saját nevemre így csak most a napokban tudtam.
De viszont visszamenőleg kiküldtek csekkeket.
Miközben fizetve volt minden hónapban annyi eltéréssel h az előző tulaj néven volt a számla.
Így nem világos hogy ez miért van?

    Pappné AnikóDátum: 2019.09.18 - 10:55

    Tisztelt Kiss Zoltán Úr!
    A pontos felhasználási hely megjelölése nélkül sajnos érdemi tájékoztatást nem tudok adni. Kérjük a számlázással kapcsolatos kérdésével keresse fel közvetlenül ügyfélszolgálati irodánkat személyesen vagy írásban, ahol munkatársaink készséggel tájékoztatják.
    Üdvözlettel: Pappné Anikó

Huszárné Nagy ÁgnesDátum: 2019.09.10 - 14:02

Tisztelt Címzett! Szeretnék kérni egyedi értékű csekket, hogy érvényesíthessem a rezsiutalványt, mivel nekem átutalással került kiegyenlítésre a számla összeg.
Köszönettel: Huszárné

    Pappné AnikóDátum: 2019.09.23 - 12:24

    Tisztelt Huszárné Nagy Ágnes!
    A rezsiutalvány a gáz- és villanyszámlák kifizetésére szolgál, készpénz helyettesítőként, Kérjük kérésével keresse fel az illetékes szolgáltatót.
    Tájékoztatjuk, hogy Cserna Gábor, Dunaújváros Megyei Jogú Város polgármestere a dunaújvárosi nyugdíjasokat távhő kedvezményben részesíti, a kedvezmény érvényesítéséről a 2019.10. havi számlával egyidejűleg kézbesített levélben részletesen tájékoztatjuk fogyasztóinkat.
    Tisztelettel:
    Pappné Anikó

Varga KrisztinaDátum: 2019.08.09 - 08:21

Tisztelt DVCSH! Utalással kapcsolatban az lenne a kérdésem, hogy a számla bal felső sarkában lévő K&H-s (DVCSH) számlaszámra kell utalni vagy az alul feltüntetett OTP-s (Global Faktor) számlára? Hosszú ideje én a K&H-ra utalok, eddig fel sem tűnt a másik számlaszám sor. üdv. Krisztina

    Pappné AnikóDátum: 2019.08.22 - 12:32

    Tisztelt Varga Krisztina!
    Kérjük az OTP Nyrt.-nél vezetett 11703006-20474959 számú bankszámla számra teljesítse díjfizetési kötelezettségét, azonban tájékoztatjuk, hogy bármely bankszámla számra egyenlíti ki számlatartozását, a befizetést – az engedményező (Dunaújvárosi Csatorna- Hőszolgáltató Kft.) és engedményes (GLOBAL Faktor Zrt.) Társaságok közötti folyamatos elszámolás eredményeképpen – vevői folyószámláján elszámoljuk.
    Tisztelettel:
    Pappné Anikó

Vér KárolyDátum: 2019.07.25 - 20:55

Tisztelt Szolgáltató! Kérem most ne töröljék a kérdésem, ellenkező esetben kénytelen leszek a fogyasztóvédelmi bejelentést tenni. Szeretném megtudni, hogy mi az a legkisebb statikus nyomás amit biztosítaniuk kell a fogyasztási pontoknál. Amennyiben nincs ilyen előírás vagy nem tudnak róla, kérem arról is tájékoztassanak. Továbbá szeretném megtudni, hogy ma miért folyik a csapból koszos víz. Köszönettel: Vér Károly

    Nyalka LászlóDátum: 2019.08.07 - 14:35

    A víziközmű tv. vhr.-e szerint: A szolgáltató a közműves ivóvízellátást legalább 1,5 és legfeljebb 6 bar hálózati nyomás mellett köteles teljesíteni a szolgáltatási onton, azaz a bekötő vezeték felhasználó felőli végontján, a bekötési főmérőjénél. A legkisebb nyomás tehát amit biztosítanunk kell min. 1,6 bar.

Nagy AnikóDátum: 2019.07.21 - 13:18

Tisztelt Dvcsh. Éves víz-és távhő leolvasás után 17.226 ft-os tarozást küldtek ki távhő elszámoló számlára vonatkozóan. A számlarészletezőn ez az összeg vízmelegítési célú költsékekre vonatkozik. Havi vízóra leolvasást jelentem online az oldalukon minden hónap 1-én. Miként keletkezhetett ez a tartozás, amikor eddig minden évben 0-ás volt a leolvasás utáni éves elszámolásom? Várom mielőbbi válszukat az ügyben! Üdv. Nagy Anikó

    Pappné AnikóDátum: 2019.08.05 - 12:00

    Tisztelt Nagy Anikó! Kérem adja meg fogyasztási hely azonosítóját, ennek hiányában kérdéseire nem tudok érdemi választ adni. Kérdésével felkeresheti társaságunk ügyfélszolgálatát is, ahol munkatársaink készségesen válaszolnak feltett kérdéseire. Üdvözlettel: Pappné Anikó

Gergely VárnaiDátum: 2019.07.08 - 20:26

Tisztelt DVCSH. Sajnálattal látom, hogy jelenleg Online fizetési lehetőség még nincs kész Cégüknél. Addig is elektronikus számla kérése mellett lehetséges bankszámlájukra utalni a számlán szereplő összeget? Köszönöm válaszukat. Üdvözlettel Várnai Gergely

    Pappné AnikóDátum: 2019.07.24 - 11:57

    Tisztelt Várnai Gergely Úr! Természetesen a számlán feltüntetett bankszámla számra egyedi utalással a havi szolgáltatási díj megfizetése teljesíthető. Üdvözlettel: Pappné Anikó

Aszódi GyörgyDátum: 2019.07.02 - 21:14

Tisztelt Hölgyem/Uram! Hol tudom bejelenteni a honlapon a mérőóra állást? Köszönöm előre is.

Solymosi SzilviaDátum: 2019.07.02 - 20:14

Tisztelt DVCSH, a Barsi D. u. 1/A/B/A. lépcsőházban évek óta jelenség nyáron, hogy a délutáni óráktól időjárástól függetlenül nincs víznyomásunk. Személy szerint én is tettem korábban hibabejelentést, lakótársaim is. Semmi intézkedés nem történt, a víznyomás változatlanul nem kielégítő. A kérdésem, hova, kinek, milyen formában kell még jeleznünk, hogy foglalkozzanak a problémánkkal? Várom válaszukat. Üdv.

    Nyalka LászlóDátum: 2019.08.07 - 14:41

    Többször jeleztük már a közösségnek, hogy a bekötési vízmérőnél az előírt nyomás rendelkezésre áll, belső műszaki robléma lehet, forduljon a közös kéviselőjéhez.

ZoltanDátum: 2019.05.20 - 13:16

Tisztelt Szolgaltato! Vasaroltam Edesanyamnak egy mosogatogepet. Meg tudnak nekem valaszolni a vizkemenysegi erteket Dunaujvarosban? Dozsa varosresz. Koszonettel Zoltan

Róth RóbertDátum: 2019.05.06 - 08:50

Tisztelt DVCSH! Már nagyon rég óta hitegetnek, hogy lesz online fizetési lehetőség. Mégis, ki csinálja ezt önöknek, melyik cég? Hogy állnak jelenleg? Mi a tervezett indulás ideje? 2017-ben ez a válasz érkezett: "Az online fizetés mód bevezetése a következő év első felében várható. " Azaz már 1 éve kellene, hogy működjön. Esetleg csatlakozhatnának a DIJNET-hez. Üdv: Róth Róbert

    Pappné AnikóDátum: 2019.05.09 - 11:14

    Tisztelt Róth Róbert! Az online befizetés biztosítását jogszabály nem írja elő, az a szolgáltató döntése alapján biztosított kényelmi szolgáltatás. Társaságunk mindent megtesz a gyors, költséghatékony online fizetési elérése érdekében, azonban az ehhez kapcsolódó fejlesztés még nem fejeződött be, kérjük szíves türelmét annak bevezetéséig. Üdvözlettel: Pappné Anikó

Hornyik Timea MargarettDátum: 2019.03.04 - 11:46

Tisztelt DVCSH Kft.! Szinte minden közüzemi szolgáltató esetében megoldott az online bankkártyás fizetési lehetőség évek óta. Évek óta várom, hogy Önöknél is megoldódjon végre ez a fizetési lehetőség. Évek óta azt a választ kapom, hogy dolgoznak az ügyön. Mielőtt megírtam ezt a hozzászólásom, a legutóbbi pár hozzászólásban is az online bankkártyás fizetési lehetőségről érdeklődtek az ügyfeleik. Mikor lehet végre online bankkártyával fizetni? Köszönettel: Timea

    Pappné AnikóDátum: 2019.03.11 - 10:53

    Tisztelt Hornyik Tímea Margarett! A fejlesztések folyamatban vannak, kérjük türelmét a bevezetésig. Tisztelettel: Pappné Anikó

Szűcs JózsefDátum: 2019.02.05 - 13:15

Tiszteletem… Érdeklődnék hogy a fűtés és víz számlát lehetne e-számlaként meg kapni ? Nem papír alapúként (Csekk) Befizetés interneten keresztül… Üdv…

    Pappné AnikóDátum: 2019.02.14 - 10:50

    Tisztelt Szűcs József! Papír alapú számla helyett Társaságunknál lehetőség van elektronikus számla igénylésre, a számla elektronikus úton történő kézbesítésére. Írásbeli kérésére a tárgyhavi számlákat PDF formátumban, az Ön által megadott e-mail címre kézbesítjük. Kérelmét a dunaujvaros@globalfaktor.hu e-mail címre várjuk. Kérjük levelében a fogyasztó neve, felhasználási hely azonosító száma, a pontos e-mail cím megadása mellett az e-számla küldésének kezdő időpontját is szíveskedjen megadni. Tisztelettel: Pappné Anikó

Manzéger PéterDátum: 2019.01.25 - 08:06

Online vagy telefonon be tudok jelenteni átlagos fogyasztás változást vagy csak személyesen?

    Pappné AnikóDátum: 2019.01.25 - 12:26

    Tisztelt Manzéger Péter Úr! A részteljesítésként számlázandó mennyiség változását írásbeli bejelentés alapján rögzítjük. Bejelentését megteheti a dunaújváros@globalfaktor.hu e-mail címen. Üdvözlettel: Pappné Anikó

Gajdos HenriettDátum: 2018.12.15 - 15:09

Tisztelt DVCSH! Érdeklődnék, hogy a február hónapban említett online fizetési lehetőség előreláthatólag mikorra lesz elérhető? Meglátásom szerint meglehetősen nagy igény volna rá. "azonban a számlák kényelmes, gyors és biztonságos befizetése érdekében társaságunk további fejlesztéseken dolgozik, a hamarosan elérhetővé váló online ügyintézés során többek között lehetőség lesz a számlák online befizetésére is. "

    Pappné AnikóDátum: 2018.12.27 - 14:15

    Tisztelt Gajdos Henriett! Az online ügyintézés fejlesztése jelenleg is tart, kérjük szíves türelmét annak bevezetéséig. Tisztelettel: Pappné Anikó

Szűcs JózsefDátum: 2018.12.11 - 09:10

Mikor lehet interneten keresztül, bank kártyás befizetést intézni..

    Pappné AnikóDátum: 2018.12.27 - 14:13

    Tisztelt Szűcs József! Társaságunknál az online bankkártyás befizetés jelenleg még nem elérhető, annak fejlesztése folyamatban van. Bevezetéséig szíves türelmét és megértését kérjük. Tisztelettel: Pappné Anikó

PAPPNÉ GRABANT ILONADátum: 2018.12.03 - 17:35

Üdvözlöm! Az online bejelentő rendszer nem fogadja el a teljes 9 jegyű fogyasztói azonosítót. Így nem tudom továbbítani a fogyasztásomat. Köszöntet. FI

    Pappné AnikóDátum: 2018.12.07 - 09:54

    Tisztelt Pappné Grabant Ilona! Észrevételét továbbítottam az illetékes munkatársak felé, a hibát kijavítottuk, az okozott kellemetlenségért szíves elnézését kérjük. Tisztelettel: Pappné Anikó

Leidál KláraDátum: 2018.11.21 - 09:47

T. DVCSH ! Érdeklődöm, mi az oka, hogy a nemrégen emelt fűtés díja, ismét emelkedett. Ebben az évben már kétszer. Kicsit soknak tartom, ilyen kicsi lakáshoz képest, ahol egy radiátor a szobában, egy a konyhában és egy a fürdőben van. Már több mint 8000 a számla. Felh.hely.az.:50405932 Dózsa Gy.u.13.3.2. /5700 volt egy éve/ Köszönöm a választ.

    Pappné AnikóDátum: 2018.12.03 - 09:52

    Tisztelt Leidál Klára! A fenti fogyasztási helyen a 2017/2018 fűtési idényben (2017.06. hónaptól 2018.05. hónapig) az alapdíjon felül 4 x 1 GJ, 8 x 1,7708 GJ fűtés hődíj részteljesítés került számlázásra, a kiadott számlák fizetendő összegét kizárólag az éves hődíj elszámolás befolyásolta. A 2018.09. hóban kiadott elszámoló számlában a 12.hónap alatt kiszámlázott 18.1664 GJ részteljesítéssel szemben 24,8 GJ volt a tényleges hőfelhasználás, így a számla 17.694 Ft fizetendő összeget eredményezett. Az elszámolás eredményeképpen a havonta fizetendő részteljesítés 2.0317 GJ-ra emelkedett, a számla fizetendő összege pedig 8.312 Ft-ra nőtt. Amennyiben további kérdése merül fel, kérem keresse fel társaságunk ügyfélszolgálati irodáját, ahol munkatársaink készséggel válaszolnak Önnek. Tisztelettel: Pappné Anikó

D.SzabolcsDátum: 2018.11.12 - 14:17

Tisztelt Pappné Anikó! A Dózsa György úti lakásomban ami kb 3-hónapja vásároltam,van külön meleg illetve hidegvízmérő óra,a távhőt álltalánydíjban fizetem,az órákat leolvasom és az erre kijelölt helyen a lépcsőházba bedobom a leolvasott vízóraállásokkal a kitöltött papírt,kérdésem az lenne hogy miért nem kaptam még hidegvízről külön számlát?

    Pappné AnikóDátum: 2018.11.14 - 17:40

    Tisztelt D.Szabolcs! Azonosító adatok (ügyfélszám, fogyasztási hely azonosító), hiányában sajnos nem tudok kérdésére válaszolni. Kérem kérdéseivel keresse fel társaságunk ügyfélszolgálati irodáját (Dunaújváros, Építők útja 7.) Tisztelettel: Pappné Anikó

ZsoltDátum: 2018.11.08 - 21:45

Tisztelt DVCSH! Aktuális hődíj-számlámmal kapcsolatban kérdeznék. Lakásomban több, mint 2.5 éve nem lakik senki, nem használjuk a fűtést, ennek ellenére egyre többet fizetek évente hődíjra. Legutóbbi számlám az alábbi összeget tartalmazza: Összeg: 4 997 Ft Számla sorszáma: 18296912 Vevőkód: 22668 Kérdésem, hogy tulajdonképpen mire fizetek ennyit? Előre is köszönöm a választ, tisztelettel.

    Pappné AnikóDátum: 2018.11.14 - 08:55

    Tisztelt Zsolt! A fent hivatkozott távhőszolgáltatási számlán a fűtés alapdíj és hődíj mellett a használati melegvízre vonatkozó alapdíj és hődíj is szerepel. A 2018.10.09-én történt jegyzőkönyves leolvasás alkalmával 2 m3-es mérőállást rögzítettek. Tekintettel arra, hogy az előző leolvasás óta melegvíz részteljesítést nem számláztunk, a 2017.10.05-től 2018.10.09-ig elfogyasztott 1 m3 használati melegvíz került a 2018.11. havi távhőszolgáltatási számlában kiszámlázásra, ez 826 Ft-tal magasabb fizetendő összeget eredményezett. A következő, 2018.12. havi számlában a beállított átlag alapján használati melegvíz részteljesítés számlázására nem kerül sor, a számla kizárólag a fűtés alap és hődíját tartalmazza majd. Tisztelettel: Pappné Anikó

Papp GaborDátum: 2018.09.02 - 16:46

Tisztelt szolgáltató! szeretném megtudni mikor lesz elérhető az online ügyfélszolgálat vagy az e számla.

    Pappné AnikóDátum: 2018.09.11 - 18:04

    Tisztelt Papp Gábor Úr! Papír alapú számla helyett Társaságunknál már lehetőség van a számla elektronikus úton történő kézbesítésére. Írásbeli kérésére a tárgyhavi számlákat PDF formátumban, az Ön által megadott e-mail címre kézbesítjük. Kérelmét a dunaujvaros@globalfaktor.hu e-mail címre várjuk. Kérjük levelében a fogyasztó neve, felhasználási hely azonosító száma, a pontos e-mail cím megadása mellett az e-számla küldésének kezdő időpontját is szíveskedjen megadni. A fenti módon kézbesített számlák kiegyenlítése jelenleg csoportos beszedési megbízással, egyedi utalással, vagy ügyfélszolgálati irodánkban bankkártyával, illetve készpénzben történhet, azonban a számlák kényelmes, gyors és biztonságos befizetése érdekében hamarosan elérhetővé válik az online ügyintézés is. A fejlesztés jelenleg folyamatban van, bevezetéséig szíves türelmét kérjük. Tisztelettel: Pappné Anikó

Szilagyi MihalyDátum: 2018.08.28 - 13:20

A szamalakat Edesanyam bankszamlajarol fizettuk csoportos beszedesi megbizassal. Edesanyam meghalt. Szeretnem mas modon teljesiteni a fizetesi kotelezettsegeimet. Nem Dunaujvarosban elek. Hogyan tudom szemelyes megjelenes nelkul modositani a fizetessel kapcsolatos megegyezesunket? Valaszukat elore koszonom! Szilagyi Mihaly

    Pappné AnikóDátum: 2018.09.06 - 17:58

    Tisztelt Szilágyi Mihály! A pontos felhasználási hely hiányában, sajnos nem tudom ellenőrizni, hogy a számlák csoportos beszedési megbízással teljesülnek-e. A megküldött számlákon feltüntetett bankszámla számra egyéni utalással díjfizetési kötelezettsége teljesíthető. Amennyiben az érintett ingatlannak Ön tulajdonosa, írásbeli kérelmére a számlákat a kért címre és névre küldjük, de lehetősége van elektronikus számla igénylésére is. (Az e-számla igénylés feltételeiről kérjük érdeklődjön társaságunk ügyfélszolgálatán(25/510-141, 25/510-149.) A számlázás módosítására vonatkozó igényét postai úton a 2400 Dunaújváros, Építők útja 7. szám alatti ügyfélszolgálatunkra, vagy elektronikusan a dunaujvaros@globalfaktor.hu e-mail címre szíveskedjen megküldeni. Kérjük, amennyiben még nem tette meg, nyilvántartásunk módosítása érdekében a halotti anyakönyvi kivonat, illetve hagyatékátadó végzés bemutatásával a díjfizető személyében történő változást jelentse be. Tisztelettel: Pappné Anikó

Bendula IstvánDátum: 2018.08.22 - 17:14

Olyan lakásban élek,ahol a radiátorokon nincs mérve a fűtés mértéke. Szomszédaim visszatérítést kapnak,nekem ráfizetést számláztak az elmúlt fűtési szezonért. Egy hét kivételével enyhe tél volt és áprilisban már egyetlen percet sem fűtöttek. Miért fizettetnek velem többet?

    Pappné AnikóDátum: 2018.09.05 - 18:07

    Tisztelt Bendula István Úr! A pontos felhasználási hely megjelölése nélkül sajnos érdemi tájékoztatást nem tudok adni. Kérjük az elszámolással kapcsolatos kérdésével keresse fel közvetlenül ügyfélszolgálati irodánkat személyesen vagy írásban, ahol munkatársaink készséggel tájékoztatják. Üdvözlettel: Pappné Anikó

RóbertDátum: 2018.07.18 - 12:57

Tisztelt Ügyintéző! 2018 első felére igérték az online fizetési lehetőséget (visszaolvasva a kommenteket). Ez sajnos nem történt meg. Lehet valami kézzelfogható időpontot publikálni, hogy mikor fog ez megvalósulni? Előre is köszönöm válaszát!

    Pappné AnikóDátum: 2018.08.01 - 18:16

    Tisztelt Róbert! Az online ügyintézés fejlesztése jelenleg is zajlik, bevezetésének időpontjára jelenleg nincs pontos információ, szíves türelmét és megértését kérjük. Tisztelettel: Pappné Anikó

Lollok Dóra Dátum: 2018.06.26 - 08:54

Tisztelt Szolgáltató! A túlfizetés visszautalását több mint egy hónapja igényeltem, telefonon semmilyen információt nem adnak. Mennyi a határidő a visszautalásra, hogyan lehet lényegi információt megtudni?

    Pappné AnikóDátum: 2018.06.28 - 12:10

    Tisztelt Lollok Dóra! Kérem az érdemi ügyintézés érdekében adja meg fogyasztási hely azonosítóját. Köszönettel: Pappné Anikó

Antal ImreDátum: 2018.02.12 - 10:51

Az lenne a kérdésem, hogy a mostani papír alapú számlaértesítő helyett PDF vagy más formátumban kaphatnék-e értesítést. Felhasználási hely azonosító száma:111850063 lakcím: Vasmű út 67.6/3

    Pappné AnikóDátum: 2018.02.13 - 14:33

    Tisztelt Antal Imre Úr! Papír alapú számla helyett Társaságunknál lehetőség van a számla elektronikus úton történő kézbesítésére. Írásbeli kérésére a tárgyhavi számlákat PDF formátumban, az Ön által megadott e-mail címre kézbesítjük. Kérelmét a dunaujvaros@globalfaktor.hu e-mail címre várjuk. Kérjük levelében a fogyasztó neve, felhasználási hely azonosító száma, a pontos e-mail cím megadása mellett az e-számla küldésének kezdő időpontját is szíveskedjen megadni. A fenti módon kézbesített számlák kiegyenlítése jelenleg csoportos beszedési megbízással, egyedi utalással, vagy ügyfélszolgálati irodánkban bankkártyával, illetve készpénzben történhet, azonban a számlák kényelmes, gyors és biztonságos befizetése érdekében társaságunk további fejlesztéseken dolgozik, a hamarosan elérhetővé váló online ügyintézés során többek között lehetőség lesz a számlák online befizetésére is. Tisztelettel: Pappné Anikó

H. TimeaDátum: 2018.02.08 - 12:53

Tisztelt Pappné Anikó! Válaszát köszönöm. Kérem, hogy levelem azon a részére is válaszoljon, ahol azt kérdezem, hogy miképp lehet majd kezelni bankkártyás fizetés esetén, amikor minuszos és plusszos számlát is bocsájtanak ki egyszerre az adott hónapra? Köszönöm.

    Pappné AnikóDátum: 2018.02.14 - 11:35

    Tisztelt H.Tímea! Az online bankkártyás fizetés informatikai fejlesztése folyamatban van, kérdésére sajnos jelenleg nem tudok pontos választ adni. A fentiekkel kapcsolatos esetleges további kérdéseivel – a név és felhasználási hely megjelölésével – a dunaujvaros@globalfaktor.hu e-mail címen szíveskedjen az illetékes munkatársakat megkeresni. Kérjük szíves türelmét a rendszer bevezetéséig. Üdvözlettel: Pappné Anikó

slamjuditDátum: 2018.01.30 - 23:37

Tisztelt pappné szeretnék megvásárolni egy ingatlan amin sok vizdij tartozás van akérdésem az lenne atulajdonos átirathatja e a vizet az én nevemre és én átválalhatom e a tartozást ugy hogy a ház még nem az enyém válaszát előre is kőszőnőm

    Pappné AnikóDátum: 2018.02.05 - 10:28

    Tisztelt Slam Judit! Az érdemi ügyintézés érdekében kérem kérdésével – a pontos felhasználási hely megjelölésével – írásban forduljon a követelések jogosultjához GLOBAL Faktor Zrt.-hez (e-mail: dunaujvaros@globalfaktor.hu, postacím: GLOBAL Faktor Zrt. 2400 Dunaújváros, Építők útja 7.) Tisztelettel: Pappné Anikó


Hozzászólás